Het 'Ik voel me oud' topic

Ik heb een date met een man van 45 gepland, mijn vader is 55… Toen ik 20 was (10 jaar geleden) was mijn vader 45.

5 likes

Oooh wat goed dat je dit zegt!! ik vind zelf best wel vaak dingen nog hiernaar smaken maar kon nooit meer helemaal goed bedenken wat het ook alweer was. Had nog een vaag idee, maar nu komt het weer helemaal terug. Vond dat ook zo lekker

Ik ging het even googlen en vond deze review uit 1996, prachtig zo serieus ook: https://www.trouw.nl/home/speelgoed-om-op-te-vreten~a6b15ed2/

2 likes

By the way, ook bedankt voor degene die linkte naar Kindertent. Ben al een miljonair geworden door Wie Kent Miljonairs en ben nu de andere spellen aan het spelen.

Er zijn vandaag trouwens al 21 mensen die de 1000000 punten hebben gehaald, waarvan de eersten zelfs om 05:25 en 05:46. Wie zijn die mensen??

5 likes

Ik ben er nu een van :sunglasses:

1 like

Ik voelde me gisteren oud. Ik kreeg een appje van een onbekend nummer.

Het bleek mijn zusje te zijn die me whatsappte.

Mijn zusje is 8.

14 likes

Ik val tegenwoordig altijd in slaap tijdens films en dit is ook precies mijn moeder. Vroeger ging ik altijd films kijken met mijn moeder, maar zij viel na een kwartier in slaap en ik heb dat nu dus ook

3 likes

Te herkenbaar en derhalve te confronterend dit.

Zag net ook in een ander topic iemand een opmerking maken over dat het ‘al’ 10 jaar geleden was dat ze voor het eerst ongesteld waren :sob:

4 likes

Wilde stapavond gepland: Aangeschoten voelen door 2 GT’s en om 01:30 weer naar huis gegaan

7 likes

Met de gebrekkige motoriek van tegenwoordig wel :wink:

1 like

Dat moment dat de kapster zegt dat grijs je ook heel mooi staat…
Nu heb ik gelukkig nog geen grijze haren gezien (26 hier), maar toch dat hoeft ook even niet van mij.

Daarnaast word ik nog wel vaak om ID gevraagd, maar aan de andere kant hoor ik ook steeds vaker Mevrouw en u.

1 like

Ik ging mijn rijbewijs aanvragen en die man vroeg: heb je je verlopen rijbewijs ook bij?? NEE MENEER DIE HEB IK NIET. Oké ben wel 26 dus relatief laat met halen en zo maar toch, koest.

Oh ja en het is vrijdagavond en ben aan t aftellen wanneer het acceptabel is naar bed te gaan zodat ik morgen op tijd op kan staan om naar de Gamma te gaan om verf te halen.

Oh en ik drink een glas wijn en ben eigenlijk wel toe aan dat ie gewoon ie leeg is, want ik heb stiekem meer zin in thee ofzo.

5 likes

Soms (zoals gisteravond) ga ik om 23:00 uur slapen op vrijdagavond omdat ik moe ben en dan word ik de volgende ochtend wakker met ongelezen appjes van mijn moeder die ze om 03:00 uur 's nachts heeft gestuurd: “was echt een leuk concert we zijn daarna nog even de stad in geweest xx”

Dan voel ik me wel echt een oma ja :woman_shrugging:

25 likes

Mijn moeder functioneert op 5 uur slaap (elke dag!) en doet ook nog eens (zwaar) lichamelijk werk. Ik moet twee dagen bijkomen als ik een keer na middernacht ben gaan slapen…

1 like

Ik stond net op het perron te roken en een jongen die er echt jong uit zag, kwam vragen: “mevrouw, zou ik alstublieft een sigaret van u?” Ik vroeg voor de grap hoe oud hij was en hij zei: “ik ben echt 18 hoor, echt!” Heb hem een sigaret gegeven en gezegd dat hij vooral zo beleefd tegen ouderen moet blijven. Ik ben 28.

9 likes

Ik ging vandaag even goede tante uithangen en lekker trampolinespringen met neefje… Drie keer raden wie er nu met gebroken teen thuis zit. Van een lekker portje te nippen.

26 likes

Ik zag net een foto van Nikki plessen die de trend van Ariana grande heeft overgenomen. Lange hoodie met daar onder alleen hele hoge laarzen.
Wat is dat? Draag je daar nog een broekje onder ofzo?
Een trui draag je als je het koud hebt… en niet met alleen laarzen?
Ik word te oud voor deze trends

10 likes

Yes dit is toch gewoon het nieuwe ‘een legging is geen broek’! Nikki een hoodie is geen jurk

ja, het ziet er niet uit .

En Nikki is nog een stuk ouder dan de gemiddelde forummer hier

3 likes

Iedere keer als iemand me vraag of de oordoppen aan mijn sleutelhanger (super handig, in een klein doosje) voor uitgaan zijn
en ik diegene vertel dat ze voor mijn sportlessen zijn waar ik de muziek veel te hard vind staan. (Y) Zojuist weer eens gebeurd met een jonge collega.

13 likes