Het 'Ik voel me oud' topic

Ik ging laatst zwemmen met mn vriend en toen waren er van die puberjongetjes die MEGA veel herrie maakten in de kleedkamers. Mn vriend kan het dan niet laten en zegt er wat van. Zeggen die jongens doodleuk: hey mn ouders zijn hier ook.

OMGGGGGGGG dat was echt pijnlijk hahahahahaha. Zijn beide eind 20 en ik voel me echt bijna nog zo jong als die jongetjes :joy:

30 likes

& @kika

Hij had een klas overgeslagen, dus ik denk dat het daardoor kwam. Toen ik nog op de middelbare zat mochten wij al vanaf een jaar of 15/16 gaan oriënteren en daar vrije dagen voor aanvragen (en dus lekker een dagje gaan shoppen in een universiteitsstad :grimacing:), dat was in de derde klas. Dan is 14 wel verklaarbaar.

Ik begon zelf ook in de derde klas en ik geloof wel dat het me geholpen heeft de juiste studie te kiezen, maar dat is offtopic haha

Ik keek net in de spiegel :frowning:

Haha nee oke das overdreven maar de rimpels sluipen er wel in evenals de flappende bovenarmen :nauseated_face: ben ng maar 30 jongens hou oppppp

Ik zag van de week mezelf op een soort onbewaakt moment in de weerspiegeling van mijn telefoon. Zag gewoon kraaienpootjes :o

Daarbij werd gisteren wel, vanuit het niks, aan mij de vraag gesteld ‘wat studeer je?’, dus blijkbaar kan ik wel nog door voor begin 20 :’) Maar dan denk ik wel ‘uh je let niet op, zie die rimpels en die grijze haren dan’.

1 like

Die bovenarmen vind ik ook wel confronterend hoor. Helemaal als je dan zo gaat zwaaien en gaat letten of op het flubbert. Ja :scream: Of mijn borsten die veel minder stevig/hoog zitten zijn dan paar jaar terug. Wat is daar van over als ik 40+ ben joh :o

5 likes

Ja ik vind die armen ook het ergst. Ineens voel je het zwabberen ik dacht echt w-t-f.

Maar aan de andere kant heb ik nog best vaak dat ik mn id moet laten zien voor wijn haha. Dus nou ja dat vat ik ook maar op als compliment dan

1 like

Dat ik de laatste tijd in slaap val wanneer er een film opgezet wordt na 10 uur, en vervolgens zo’n half uurtje voor het einde wakker word. Ik ben gewoon mijn moeder geworden haha.

18 likes

Oja wanneer ik me oud voelde: je helemaal kapot dansen en dan om je heen kijken en zien dat de gemiddelde leeftijd zo’n jaar of 16 is :’) Het was echt zo erg. En ik houd dus wel nog van uitgaan (naar leuke feestjes, niet elk weekend), maar ga me er bijna om schamen. Oma’s die uitgaan.
Had ‘vroeger’ ook niet verwacht dat ik uitgaan nog leuk zou vinden ‘op deze leeftijd’ :’)

2 likes

:sob: zeg dat ajb niet HAHA

1 like

Ohhh geen zorgen, ik dacht tot deze post dat jij veel jonger was (een jaar of 22?), puur gebaseerd op mijn indruk van je foto’s in bijvoorbeeld het outfittopic. Hopelijk stelt dit een beetje gerust? :smile:

Ik zit me al tijdje af te vragen wat oude wijven tepels zijn… erg uitstekend of juist ingetrokken ?

Haha ja ik vind een platte ook wel meer oude wijverig of ze moeten erg uitsteken en slap uithangen.

Durf ook niet te googlen op oude wijven tepels.

1 like

Ik google en vind niks :o

Ik keek met groep 5 ‘Pasen met de zandtovenaar’ en het laatste lied was Afscheid nemen bestaat niet. Ik meezingen en alle kinderen: WOOW JUF KEN JE DIT LIED?

Dikke generatiekloof. :fearful:

6 likes

ik luister dit nr as we speak, even een dramatisch marco half uurtje

1 like

Omg dat heb ik in m’n gezicht. Het valt nog mee wua rimpels (knocks on wood), maar verlies echt zo de volume in mn gezicht ofzo. Het tekent zo haha.

Had laatst trouwens een fotoshoot en de fotografe en de mua (beide 22) kenden heel veel muziek niet, zoals janet jackson, oude muziek van j-lo en destiny’s child. Dus ik zat daar zo :cry::older_woman:t2:

2 likes

Maar DJVT is nu juist nog wel heel erg gaande onder “de jeugd” (haha), ik heb iig het idee dat hun laatste albums meer aanslaan bij 15-, 16-jarigen dan bij de groep die Parels voor de zwijnen kent

Ik weetniet hoe oud je bent maar ik was er ineens enorm klaar mee op m’n 22/23e. Terwijl ik een groot feestbeest was en het altijd leuk vond tijdens het uitgaan. Ik had nooit een niet leuke avond. Familie en vrienden vroegen ook altijd hoe het “feestbeest” dr avond was geweest. Ik kan het niet meer, al jaren niet, de koek is op en ik heb er geen zin meer in :joy:. Ik wil alleen maar liggen met eten en een dekentje. Festivals vind ik ook vreselijk terwijl ik op Defqon stond met 18 jaar.

4 likes

haha dit had ik kunnen schrijven. nu tien jaar verder krijg ik soms nog wel eens de kolder in de kop en koop ik in een gekke bui een festival kaartje. en hoe meer de datum nadert, hoe liever ik onder mn dekentje wil blijven liggen.

4 likes

Haha ja terwijl genoeg mensen rond mijn leeftijd/ midden/eind 20 nog wel gaan. Ik vind het veel te veel gedoe en heb er geen motivatie meer voor. Moet er wel aan toevoegen dat in mijn relaties uitgaan niet echt zo aan de orde was vanwege sport en bij mijn huidige date is het zo’n beetje hetzelfde verhaal maar ik voel nu echt een enorme drempel om uit te gaan. Los van dat ik geen zin heb durf ik niet eens meer. Ik denk dat al die mensen dan denken, jezus wat doet dat oude wijf hier ga naar huis.