Het 'Ik voel me oud' topic

Dat ik klaag over dat de boodschappen duurder zijn geworden dit jaar. Ik voel me net mijn vader

3 likes

Ik ontmoette op de open dag van mijn uni (waar ik werk) een jongen die aan het oriënteren was op het gebied van studies, en hij bleek in 2005 geboren te zijn. Dat gaat gewoon écht te ver hoor. Ik ging naar de middelbare school en dronk al alcohol toen hij geboren werd.

7 likes

Huh? Maar die knakker is dan 14 max? Ik ken niemand die op zn 14e al naar universiteiten ging kijken?!

1 like

Ik studeerde toen al :sob:

Maar dan is hij dus 13 of echt nét 14, en nu al op uni aan het oriënteren? Da’s ook wel heel jong lijkt me?

1 like

En @TantePollewop. Ik denk dat hij een profiel moet kiezen en in het kader daarvan alvast zich ging oriënteren op een vervolgopleiding. Deed ik destijds ook. Alleen ik maakte gebruik van de studiegids en folders en ging niet echt naar open dagen, want dat vond ik destijds ook wat overdreven.

Of hij is echt heel intelligent en gaat wel volgend jaar studeren. :woman_shrugging:

2 likes

Ik ging laatst zwemmen met mn vriend en toen waren er van die puberjongetjes die MEGA veel herrie maakten in de kleedkamers. Mn vriend kan het dan niet laten en zegt er wat van. Zeggen die jongens doodleuk: hey mn ouders zijn hier ook.

OMGGGGGGGG dat was echt pijnlijk hahahahahaha. Zijn beide eind 20 en ik voel me echt bijna nog zo jong als die jongetjes :joy:

30 likes

& @kika

Hij had een klas overgeslagen, dus ik denk dat het daardoor kwam. Toen ik nog op de middelbare zat mochten wij al vanaf een jaar of 15/16 gaan oriënteren en daar vrije dagen voor aanvragen (en dus lekker een dagje gaan shoppen in een universiteitsstad :grimacing:), dat was in de derde klas. Dan is 14 wel verklaarbaar.

Ik begon zelf ook in de derde klas en ik geloof wel dat het me geholpen heeft de juiste studie te kiezen, maar dat is offtopic haha

Als je erachter komt dat Jim drie kinderen heeft.

27 likes

Ik keek net in de spiegel :frowning:

Haha nee oke das overdreven maar de rimpels sluipen er wel in evenals de flappende bovenarmen :nauseated_face: ben ng maar 30 jongens hou oppppp

Ik zag van de week mezelf op een soort onbewaakt moment in de weerspiegeling van mijn telefoon. Zag gewoon kraaienpootjes :o

Daarbij werd gisteren wel, vanuit het niks, aan mij de vraag gesteld ‘wat studeer je?’, dus blijkbaar kan ik wel nog door voor begin 20 :’) Maar dan denk ik wel ‘uh je let niet op, zie die rimpels en die grijze haren dan’.

1 like

Die bovenarmen vind ik ook wel confronterend hoor. Helemaal als je dan zo gaat zwaaien en gaat letten of op het flubbert. Ja :scream: Of mijn borsten die veel minder stevig/hoog zitten zijn dan paar jaar terug. Wat is daar van over als ik 40+ ben joh :o

5 likes

Ja ik vind die armen ook het ergst. Ineens voel je het zwabberen ik dacht echt w-t-f.

Maar aan de andere kant heb ik nog best vaak dat ik mn id moet laten zien voor wijn haha. Dus nou ja dat vat ik ook maar op als compliment dan

1 like

Ik denk dat ik uitgaan niet meer zo leuk vind :scream:

14 likes

Dat ik de laatste tijd in slaap val wanneer er een film opgezet wordt na 10 uur, en vervolgens zo’n half uurtje voor het einde wakker word. Ik ben gewoon mijn moeder geworden haha.

18 likes

Oja wanneer ik me oud voelde: je helemaal kapot dansen en dan om je heen kijken en zien dat de gemiddelde leeftijd zo’n jaar of 16 is :’) Het was echt zo erg. En ik houd dus wel nog van uitgaan (naar leuke feestjes, niet elk weekend), maar ga me er bijna om schamen. Oma’s die uitgaan.
Had ‘vroeger’ ook niet verwacht dat ik uitgaan nog leuk zou vinden ‘op deze leeftijd’ :’)

2 likes

Ik zat op het dakterras en genoot van de was doe weer buiten hing op een wasrek

5 likes

Beter bekend als houdoe-armen.

3 likes

:sob: zeg dat ajb niet HAHA

1 like

Ohhh geen zorgen, ik dacht tot deze post dat jij veel jonger was (een jaar of 22?), puur gebaseerd op mijn indruk van je foto’s in bijvoorbeeld het outfittopic. Hopelijk stelt dit een beetje gerust? :smile:

Over lichamelijk ouder worden: ik krijg nu een beetje zo’n streep in mijn decolleté :sob:

Mijn vriend maakte het af: je hebt ook wel een beetje ouwewijven-tepels. Dank.