Het 'Ik voel me oud' topic

ik mis nog steeds de msn functie dat je offline met mensen kunt praten, lekker selectief chatten zonder dat het opvalt <3 wil ik ook op whatsapp

19 likes

Misschien moet dit in het biecht-topic maar soms hoor ik een mooie zin in een songtekst en dan mis ik de msn-tijd dat ik die zin daar in mijn naam kon zetten.

28 likes

Wooo ja nu voel ik me ook oud :cry:

1 like

Jaaaa!!
En heel soms mis ik ook vage updates/siggies die mijn emoties weerspiegelen

1 like

Jajajaja

Maar überhaupt die tijd dat de vraag of je crush wel zag dat je online was maar niks zei, en dat dat je grootste zorg was in het leven

3 likes

Jaaaa en als die dan meteen tegen je begon te praten als je online kwam/hij online kwam je dag niet meer stuk kon en je wist dat alles goed ging komen
(wat het trouwens vrijwel nooit kwam haha)

8 likes

Of snel afmelden en weer aanmelden iets nadat hij online kwam

9 likes

Mijn zusje van 16 had voor het eerst ‘veel’ alcohol op en was helemaal van de kaart. Ze had 1 wodka Red Bull op :grin::wine_glass:

9 likes

Ik ben zaterdagmiddag (Koningsdag) naar de film gegaan met een vriendin, omdat we geen zin hadden in feestgedruis. We zaten tussen de grijze koppies in de bios. Heerlijk.
Toen ik om 6 uur al weer thuis was heb ik mijn huis van top tot teen gepoetst en heb daarna op de bank een boek gelezen.
Daarnaast is het tegenwoordig vaker regel dan uitzondering dat als ik met vriendinnen geborreld heb, we rond half 12 allemaal weer richting huis gaan, omdat we moe zijn. Laatst was een vriendin hier blijven hangen tot half 2 's nachts en ik voelde me de volgende ochtend zo belabberd.

7 likes

Mijn nichtjes kennen chatman niet. Nu voel ik me oud.

27 likes

Ik ook niet? :no_mouth:
(ben wel van België, is het iet NL specifiek?)

Geen idee eigenlijk. Het was een chatbot waar je tegen kon praten op MSN en dit was een reclame van HI. Denk 10 jaar geleden ongeveer.

1 like

Dat is al bijna 15 jaar geleden! Toen I-Mode ook nog een ding was :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik voel me altijd oud. Mag dat ook? :sweat_smile:

Ik werk met jongeren voor wie Glee de nieuwe serie op netflix is. Toen voelde ik me ineens heel oud.

18 likes

De stagiair op mijn werk is jonger dan mijn zusje. Ik had altijd de leeftijd van de stagiaires, die tijd is voorbij :weary:

5 likes

Wow wat, echt? Toen was ik 9/10 jaar oud joh. Dacht dat ik toch wel al iets ouder was toen haha. Nu snap ik wel dat mijn nichtjes het niet kennen, ze waren toen 1 of 2 jaar oud.

1 like

Ik zei gister dat ik zoute rijen van haribo aan het eten was. Mn 23 jarige collega zei: dat ken ik niet, komt dat uit de jaren 80 ofzo???

:cry:

10 likes

Dit had ik toen onze stagiaires Fresh Prince of Bel Air niet kenden. :disappointed_relieved:

6 likes

Ik ben 25 en ik ken die gewoon hoor!

2 likes