Het 'Ik voel me oud' topic

Ik zit me al tijdje af te vragen wat oude wijven tepels zijn… erg uitstekend of juist ingetrokken ?

Nou hier hadden wij dus discussie over :rofl: Ik zat aan een tepel te friemelen waardoor ie meer uitstak en dat vond hij de ouwewijven-tepel. Terwijl ik dat juist vond van de andere platte.

1 like

Haha ja ik vind een platte ook wel meer oude wijverig of ze moeten erg uitsteken en slap uithangen.

Durf ook niet te googlen op oude wijven tepels.

1 like

Ik google en vind niks :o

Ik keek met groep 5 ‘Pasen met de zandtovenaar’ en het laatste lied was Afscheid nemen bestaat niet. Ik meezingen en alle kinderen: WOOW JUF KEN JE DIT LIED?

Dikke generatiekloof. :fearful:

6 likes

ik luister dit nr as we speak, even een dramatisch marco half uurtje

1 like

Omg dat heb ik in m’n gezicht. Het valt nog mee wua rimpels (knocks on wood), maar verlies echt zo de volume in mn gezicht ofzo. Het tekent zo haha.

Had laatst trouwens een fotoshoot en de fotografe en de mua (beide 22) kenden heel veel muziek niet, zoals janet jackson, oude muziek van j-lo en destiny’s child. Dus ik zat daar zo :cry::older_woman:t2:

2 likes

Ik las de comments onder een podcast van Monica Geuze met Vjeze Fur. “Wie is die guy?” “Moet ik hem kennen ofzo?”

3 likes

Maar DJVT is nu juist nog wel heel erg gaande onder “de jeugd” (haha), ik heb iig het idee dat hun laatste albums meer aanslaan bij 15-, 16-jarigen dan bij de groep die Parels voor de zwijnen kent

Ik weetniet hoe oud je bent maar ik was er ineens enorm klaar mee op m’n 22/23e. Terwijl ik een groot feestbeest was en het altijd leuk vond tijdens het uitgaan. Ik had nooit een niet leuke avond. Familie en vrienden vroegen ook altijd hoe het “feestbeest” dr avond was geweest. Ik kan het niet meer, al jaren niet, de koek is op en ik heb er geen zin meer in :joy:. Ik wil alleen maar liggen met eten en een dekentje. Festivals vind ik ook vreselijk terwijl ik op Defqon stond met 18 jaar.

4 likes

haha dit had ik kunnen schrijven. nu tien jaar verder krijg ik soms nog wel eens de kolder in de kop en koop ik in een gekke bui een festival kaartje. en hoe meer de datum nadert, hoe liever ik onder mn dekentje wil blijven liggen.

4 likes

Haha ja terwijl genoeg mensen rond mijn leeftijd/ midden/eind 20 nog wel gaan. Ik vind het veel te veel gedoe en heb er geen motivatie meer voor. Moet er wel aan toevoegen dat in mijn relaties uitgaan niet echt zo aan de orde was vanwege sport en bij mijn huidige date is het zo’n beetje hetzelfde verhaal maar ik voel nu echt een enorme drempel om uit te gaan. Los van dat ik geen zin heb durf ik niet eens meer. Ik denk dat al die mensen dan denken, jezus wat doet dat oude wijf hier ga naar huis.

Haha dit doe ik ook nog steeds (ben even oud), maar dan moet ik wel 2 dagen bijkomen :joy:
Op NPO 3 was er een deskundige aan het woord en ze zei dat iets vaak voorkwam bij jongeren. “En dan bedoel ik met jongeren, mensen TÓT 30 jaar. Dus mensen die ONDER de 30 zijn, zijn JONGEREN”
Ok bedankt Truus nu voel ik me oud :sob:

5 likes

Ik ga niet megavaak uit, wel eens in de zoveel tijd een technofeest en in de zomer veel festivals. Maar echt uitgaan in de club doe ik bijna nooit meer. Jij?

Ik ga nog wel uit (ook dik over de dertig), maar echt nog maar af en toe (1x per 2 of drie maanden). De laatste keer ook weer meteen tot 10u 's ochtends, maar dan heb ik wel minstens 3 dagen nodig om bij te komen. “Vroeger” kwam ik om 10u thuis, sliep een paar uur, ging even wat eten, sliep nog een paar uur, en ging weer de hort op tot zondagochtend. En dan zat ik maandagochtend fris en fruitig in college of later op kantoor. En het weekend erop hetzelfde verhaal. Maar op een gegeven moment merkte ik zoveel avonden/nachten had die alleen maar ‘wel ok’ waren, en dat het bijkomen ervan steeds langer duurde, dat ik er wel klaar mee was. Dus nu alleen nog als ik zeker weet dat de avond de moeite waard gaat zijn.

4 likes

ligt eraan. meestal ben ik zwak en word ik overgehaald toch te gaan, meestal is het dan ook heel leuk gelukkig en denk ik ahhhh dit moet ik echt vaker doen…:upside_down_face:

1 like

ja echt uitgaan als in de zin van “de stad ingaan” hoef ik hier ook echt niet meer te doen, want dan bén ik ook gewoon een oud wijf (geen plek waar mensen van 30+ komen, alleen maar 16-18 jarigen).

en tot 7 of 10 uur doorgaan, halleluja. moet al aan het zuurstof als ik er aan denk.

2 likes

Toen ik net in Berlijn woonde heb ik het een keer voor elkaar gekregen om van vrijdag na werk meteen door te gaan tot zondagmiddag (eten bij vrienden, kroeg, club, ontbijt, open air, kroeg, club, after bij vrienden thuis). Dat was dan wel met chemische hulp overigens. En ook wel echt eens maar nooit weer, was na dat weekend meteen ontzettend verkouden en had de ergste koortslip die ik ooit gehad heb.

4 likes

haha wow! zou dr 3 weken van bij moeten komen.

Ik heb al de hele dag last van een schaafwonde en een verrokken spier door gisteren op de glijbaan te gaan :joy:.

3 likes