Het 'Ik voel me oud' topic

De stagiair van 17 en andere collegas van 21 ofzo die niks kennen van mijn tijd. Spice girls, BSB etc. Ook bijna niks van de radio kennen ze, als er “oudere” muziek op komt. Ze luisteren alleen nederlandse rap etc. Zoals Boef en Ronnie flex.

1 like

Oh ja, dat heb ik idd ook. Collega kent alle wat oudere artiesten niet. Tina turner? Wie is dat? Spice Girls? Take that? Etc. Radio wordt ook iedere keer op 538 gezet door haar, want op de andere zenders kent ze zoveel nummers niet. Terwijl alle andere collega’s juist een andere zender op willen.

1 like

19 likes

Toen ik net alle kinders helemaal gek zag worden op een liedje van blijkbaar R. Flex dat ik nog nooit had gehoord

2 likes

Van de week toen bleek dat ik niet wist wie Billie Eilish was. Vond mijn nichtje van 13 echt maar belachelijk.

2 likes

Ik ben er ook echt pas 2 weken geleden achter gekomen dat zij bestaat.

1 like

Hahaha, tis dat ik haar via het forum ken. Anders had ik het ook nooit geweten

Dat ik nu al moe ben en in slaap val op de bank. Het is pas half 1 en ben paar uurtjes weggeweest /koningsdag geevierd

Toen mijn 5 jaar jongere vriend vorige week tijdens een barbecue een piemel op de muur tekende met stoepkrijt.

38 likes

Was het lekker rustig in het museum? Dat bedenk ik me altijd met zulke dagen. Dat het rustig is in musea en ook bij de kapper enzo.

Ik gaf laatst bijles aan een jongen van 14 en in het boek stond de zin: “Katja pestte Mick via MSN” en toen vroeg hij: “wat is MSN nou voor iets?” Toen ik dat moest uitleggen voelde ik me wel even oud :sweat_smile: MSN was life

28 likes

Ja MSN, zo veel tijd aan besteed eerste jaren van de middelbare (2004-2007 ofzo). Al die liefdesverklaringen ook in je naam toen, hele dagboek kwijt in je MSN naam haha

6 likes

ik mis nog steeds de msn functie dat je offline met mensen kunt praten, lekker selectief chatten zonder dat het opvalt <3 wil ik ook op whatsapp

19 likes

Misschien moet dit in het biecht-topic maar soms hoor ik een mooie zin in een songtekst en dan mis ik de msn-tijd dat ik die zin daar in mijn naam kon zetten.

28 likes

Wooo ja nu voel ik me ook oud :cry:

1 like

Jaaaa!!
En heel soms mis ik ook vage updates/siggies die mijn emoties weerspiegelen

1 like

Jajajaja

Maar überhaupt die tijd dat de vraag of je crush wel zag dat je online was maar niks zei, en dat dat je grootste zorg was in het leven

3 likes

Jaaaa en als die dan meteen tegen je begon te praten als je online kwam/hij online kwam je dag niet meer stuk kon en je wist dat alles goed ging komen
(wat het trouwens vrijwel nooit kwam haha)

8 likes

Of snel afmelden en weer aanmelden iets nadat hij online kwam

9 likes

Mijn zusje van 16 had voor het eerst ‘veel’ alcohol op en was helemaal van de kaart. Ze had 1 wodka Red Bull op :grin::wine_glass:

9 likes