Het 'Ik voel me oud' topic

Ik ben zaterdagmiddag (Koningsdag) naar de film gegaan met een vriendin, omdat we geen zin hadden in feestgedruis. We zaten tussen de grijze koppies in de bios. Heerlijk.
Toen ik om 6 uur al weer thuis was heb ik mijn huis van top tot teen gepoetst en heb daarna op de bank een boek gelezen.
Daarnaast is het tegenwoordig vaker regel dan uitzondering dat als ik met vriendinnen geborreld heb, we rond half 12 allemaal weer richting huis gaan, omdat we moe zijn. Laatst was een vriendin hier blijven hangen tot half 2 's nachts en ik voelde me de volgende ochtend zo belabberd.

7 likes

Mijn nichtjes kennen chatman niet. Nu voel ik me oud.

27 likes

Ik ook niet? :no_mouth:
(ben wel van België, is het iet NL specifiek?)

Geen idee eigenlijk. Het was een chatbot waar je tegen kon praten op MSN en dit was een reclame van HI. Denk 10 jaar geleden ongeveer.

1 like

Dat is al bijna 15 jaar geleden! Toen I-Mode ook nog een ding was :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik voel me altijd oud. Mag dat ook? :sweat_smile:

Ik werk met jongeren voor wie Glee de nieuwe serie op netflix is. Toen voelde ik me ineens heel oud.

18 likes

De stagiair op mijn werk is jonger dan mijn zusje. Ik had altijd de leeftijd van de stagiaires, die tijd is voorbij :weary:

5 likes

Wow wat, echt? Toen was ik 9/10 jaar oud joh. Dacht dat ik toch wel al iets ouder was toen haha. Nu snap ik wel dat mijn nichtjes het niet kennen, ze waren toen 1 of 2 jaar oud.

1 like

Ik zei gister dat ik zoute rijen van haribo aan het eten was. Mn 23 jarige collega zei: dat ken ik niet, komt dat uit de jaren 80 ofzo???

:cry:

10 likes

Dit had ik toen onze stagiaires Fresh Prince of Bel Air niet kenden. :disappointed_relieved:

6 likes

Ik ben 25 en ik ken die gewoon hoor!

2 likes

Dit doet me goed!

1 like

Ik ben 22 en ken deze snoepjes gewoon haha. Chatman, Glee en Fresh Prince of Bel-air ken ik ook allemaal.

2 likes

Heh Glee is toch ook een heel nieuwe serie? Als in: 3 jaar oud ofzo. Je doet nu overkomen of het een serie uit de jaren 90 is :sweat_smile::sweat_smile:

Glee is dus al 10 jaar oud :flushed:

3 likes

Oh echt :o

1 like

De eerste aflevering werd uitgezonden in 2009, dus het is al 10 jaar oud. Dus jongeren van 'n jaar of 16 waren toen pas 6 :scream:

2 likes

Haha precies wat hierboven dus al gezegd werd. Glee’s laatste aflevering komt wel uit 2015, maar die laatste seizoenen zijn in nederland volgens mij nooit uitgezonden (en overall mega slecht bekeken).

1 like

Dat was ook meer dan terecht. Maar die eerste seizoenen waren wel echt heel leuk, en voelen ook echt nog geen 10 jaar geleden :scream:

1 like