Het 'Ik voel me oud' topic

Cd-roms zaten ook wel bij schoolboeken. De floppy’s werden bij ons gebruikt om op school aan opdrachten te werken en die op te slaan zodat je thuis er weer verder aan kon werken. Dat kon niet met een cd-rom. En Hotmail had in die tijd maar 100mb ruimte.

Ja, ook met cd roms. Maar in sommige zat nog wel eens een floppy.
Nou bij ict ging het bij mij dus wel van floppy naar usb stick. We namen geen cd roms mee om ons werk op te slaan haha
Edit: de cdroms en floppy’s die bij schoolboeken zaten gebruikten wij eigenlijk nooit.

Dit is niet helemaal waar. Ik heb nooit maarschappijleer gehad. Kwam omdat ik van 4 vwo naar 5 havo ging en in je voor laatste jaar kreeg je maatschappijleer. Ter vervanging moest ik een werkstuk maken over een politieke partij, maar dan krijg je natuurlijk echt amper wat mee. Ik ben 22 en weet wel van Pim Fortuyn, maar echt niet heel uitgebreid. Weet het eigenlijk vooral ondat een aantal jaar geleden geregeld de vergekijking tussen Wilders en Fortuyn werd gemaakt. (De verschillen en overeenkomsten tussen hen etc.) Daarbij was ik in het geval van Fortuyn nog net geen 6 toen het gebeurde. In die leeftijd keek ik in elk geval niet het volwassen nieuws en heeft het dus ook niet zoveel indruk gemaakt/is het mij niet mega helder bij gebleven.

1 like

Laatst zat zo’n creepy man me helemaal te versieren en zei toen iets van dat ik toch nog een ’ kind’ was. En toen zei ik van:’ Nee hoor ik ben allang geen kind meer’. En toen vroeg hij hoe oud ik was. Ik reageer met: ‘28’ . En toen zei hij:’ Echt? Ik dacht 16 ofzo joh, nou laat dan maar’ . En toen ging hij weg. Toen voelde ik me ergens wel gevleid dat hij dacht dat ik 16 was, maar tegelijkertijd wel shitty dat je blijkbaar niet meer boeiend bent als je 28 bent :joy:. Ook de logica dat iemand wegloopt als je zegt dat je ouder bent dan 16 ook haha

5 likes

Gatver wat creepy!

1 like

Echt he! haha. Ik vind het eigenlijk ook wel een biecht dat ik me er nog beledigd door voelde ergens ook :joy:

Ik ben morgen jarig en normaal gesproken zou ik dan wel tot 12uur wakker blijven, voor het idee.
Maar de gedachte dat ik nog zo lang wakker moet blijven is verschrikkelijk dus heb ook maar tegen m’n ouders gezegd van laat me maar slapen :wave:

5 likes

Aaah gefeliciteerd alvast!

1 like

Een 16 jarig kind probeert drama te creëren met mij op social media en ik denk alleen maar, kind ik ben hier te oud voor.

11 likes

Hehh nee joh, middelbare leeftijd is toch pas 50/55+?
Doe normaal met 30/35 :stuck_out_tongue: Ben echt niet van middelbare leeftijd haha.

Edit: 3/4 van je leven zegt Wikipedia. 40-60 in NL. Andere definitie zegt 45-60
Met 30-35 ben je nog hartstikke jong joh :stuck_out_tongue:

5 likes

Toen ik in Volendam rijen aan rijen met 20 jarigen zag en ik bij mezelf dacht…wow…zo jong ben ik echt niet meer. Ik wou bijna hun jeugd absorberen haha

2 likes

afbeelding

:cry:

26 likes

Ik voelde me redelijk oud op Lowlands dit weekend. Ik dacht: worden festivalbezoekers nu steeds jonger? Maar nee, ik word ouder (en zo oud ben ik niet haha).

7 likes

Hoe was LL? Het viel uiteindelijk toch nog best mee met het weer of was het wel erg nat?
Ben het trouwens met je eens. Dan zie je overal mensen van begin 20 en dan denk ik mannn waar zijn alle jaren gebleven. Wil binnenkort ook weer eens uit naar een ‘club’ maar moet me ff instellen op al die jonkies. En de schokkende gezichten als mensen (mannen… of zeg eerder jongens) vragen hoe oud je bent en ik zeg mijn leeftijd :confused:

3 likes

Ik was gisteren uit eten en ik bewoog mijn nek op een iets verkeerde manier, spier verrekt en onwijs stijve nek. Ik word nu echt oud!

1 like

Ik ben deze zomer voor het eerst in mijn leven gaan backpacken en kreeg onmiddellijk last van mijn rug van die tas :+1:

7 likes

Dan ben ik chronisch bejaard :joy:

Was ie goed afgesteld?

1 like

Had 'm van m’n zusje geleend en heb 'm samen met haar ingesteld dus denk het wel! Zou dat een eventuele volgende keer nog wel wat beter kunnen checken. Maar mijn rug speelt sowieso vaker op sinds een jaar ofzo :older_woman:

1 like

Ik vind die hele hype zelfs kwalijk. Een tiener roemen over haar donkere teksten over suicidaliteit, depressie en een negatief zelfbeeld (want zo artsy en kunstzinnig) en vervolgens breed in de picture zetten. Dacht dat we al prima wisten dat jong succes niet per se een voedingsbodem voor geluk is.

4 likes