Het 'Ik voel me oud' topic

Als ik opsta en in de spiegel kijk, heb ik allemaal vouwen tussen mijn tieten.

3 likes

Omg mij is dit ook opgevallen bij mezelf sinds een week. To nu toe lossen de vouwen gedurende de dag wel op. Hahah

2 likes

Ik heb soms ook wat vouwen in mijn gezicht als ik opsta :older_woman:

6 likes

Was gister op mysteryland want had kaartje gekregen . Bleek bij aankomst vip te zijn. We zijn even over het terrein gelopen en zagen toen een vipdeck waar we op mochten. Ze hadden daar een terras gemaakt dus deze oma en haar vriendin hebben de hele dag op dat terras gezeten om mensen te kijken .

26 likes

Jaaaa, toen ze laatst deze weer hadden waren een vriend en ik ook helemaal nostalgisch!

1 like

Weet niet of het overal was, maar ze hadden hier (Berlijn) iig een paar weken terug de retro Raider versie weer. Smaakt gewoon hetzelfde natuurlijk, maar was wel goed op de nostalgie ingespeeld van hun marketers, koop normaal nooit twix, maar dit kon ik niet laten liggen. Voelde me inderdaad wel oud :grimacing:

1 like

Ik vind tegenwoordig alles “aanstellerij” (ik zei laatst zelfs aanstelleritus :sob:) en ik zeg ook steeds “doe normaal, normaal doen man!” als ik iets irritants vind.

Ik heb ook geen tolerantie meer voor verzachtende woordjes, ik ben echt een oud en overal klaar mee.

11 likes

ik voel me altijd zo volwassen als ik er met anderen heb over welke wasmachine ik heb en hoe fijn die is en dat ik liever Ariël gebruik als wasmiddel en dan ook nog tips en tricks delen over huishoudgerelateerde zaken :geek:
Laatst hadden we er een besefmoment over, zo van “wtf wie zijn deze oudjes” en toen hebben we geprobeerd iets interessanters te bespreken… politiek

Oké :+1:t3: Toen voelden we ons echt ineens weer de 17 jarige (not)

12 likes

Ik zit hier met mijn klasgenoten en ze hebben het over e-girls en vsco girls en ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar ze het over hebben. Begin me weer rap oud te voelen.

6 likes

ik was al te oud voor K3, nu voel ik me helemaal oud.

2 likes

Ik voel me nu ook oud (heb van alles hierover opgezocht n.a.v. jouw post)

2 likes

En vergeet de ‘soft girls’ niet. Deze oma probeert bij de tijd te blijven

Is dat als je niet van de sportschool houdt?

2 likes

Haha nee. Het is een hele ‘aesthetic’. Soort van Jules van Euphoria I guess

3 likes

Ik snap niet wat Billie Eilish daar doet, haar stijl is toch alles behalve Soft Girl?

I mean

6 likes

Ik was er ook verbaasd over. Ik heb dat plaatje namelijk niet gemaakt

3 likes

En @NothingAboutSam waarschijnlijk gemaakt door een soft girl die Billie niet kent en het gewoon een mooie foto of mooie kleding vond.

2 likes

Nu voel ik me bejaard. Dit is toch gewoon Clueless/jaren 90. Heeft dat nu echt een naam?

9 likes

Ja, toen liep ik ook met mijn powerpuff girl T-shirt van Bershka en mijn permanent natte lippen van die Lancôme juicy tubes.

Edit: en Paul Frank kleding uiteraard.

8 likes

Lipfillers maken deel uit van een ‘stijl’ voor tieners? :cry: