Het 'Ik voel me oud' topic

Ik was laatst met een vriendin een weekendje weg. We wilden zaterdagavond uitgaan, maar toen ontdekten we hoe fijn onze bedden waren. Ik denk dat we hooguit een half uurtje in een cafeetje hebben gezeten, en toen zijn we terug gegaan om in onze bedden te liggen.

19 likes

Laatst was er een oudere klant die een beltegoed opwaardeer bonnetje kocht. Ze wilde graag dat iemand het voor haar opwaardeerde. Er stonden 3 collega’s van 17/18 die geen idee hadden wat ze moesten doen. Ehhh Elsa??? We snappen dit niet :sweat_smile::joy:

15 likes

Ik voel me heel erg oud als ik woorden zoals ‘herres’ en ‘huts a niffauw’ hoor. Heb ook geen zin om de betekenis op te zoeken.

3 likes

Ik voel me oud doordat ik nog nooit van deze woorden heb gehoord???

Toevallig Herres gezien in een filmpje dat viral ging. Dat er iemand ging filmen op een school en vroeg of er vaak herres was. En die pubers die ik daar zag, hoe ze doen, hoe ze praten… ik was toen blij dat ik “oud” was en niet daar op school hoefde te leven tussen die types.

2 likes

https://prod.538.nl/leipe-lyrics/dit-betekent-de-straattaal-in-huts

1 like

Ik heb jaren beltegoed gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weer even goed na moet denken hoe dit ook alweer moet :sweat_smile:.

2 likes

Pff inderdaad zeg. Zo blij dat ik geen puber ben in dit tijdperk.

2 likes

Ik had gisteravond niet eens zoveel wijn op maar was ineens superdronken. Lag om 00.15 uur ook al op bed en nu een dikke kater. Waar zijn de tijden gebleven dat ik tot 11.00 uur doorging, een paar uur kon slapen en nergens last van had😭

4 likes

Hier hetzelfde. gisteren een gigantische kater en vandaag nog steeds niet vooruit te branden. Vroeger had ik nooit een kater :sob:

1 like

Ik ben nu pas bijgekomen van oud en nieuw. Dit is niet leuk meer… voorlopig geen drank meer voor mij.

4 likes

Ik heb dit geknak heel vaak met mijn achillespezen als ik op mijn tenen sta. Ook zo pijnlijk.

Jaa dit heb ik ook!! Komt dit door ouder worden? :frowning:

Denk omdat je botten harder worden…

Ja lekker op die poreuze knietjes zitten haha
Dan maar hopen dat verkruimelen pijnloos is.

1 like

Ik krijg echt continue error bij het idee dat ik volgend jaar 30 word. En ook dat ik bijvoorbeeld niet zoveel scheel met iemand die ‘al’ 32 Is. Ik blijf gevoelsmatig denk ik, altijd 25 :sweat_smile:

15 likes

Ik kwam net de vader van een oud-leerling van me tegen en hij zit inmiddels al op het hbo. In mijn hoofd is ie nog een klein jochie van 12.

2 likes

Pijntjes en kwaaltjes die niet meer weggaan :sob:

3 likes

Ik las dit en moest spontaan meerdere keren nee te roepen. Ik zit hier met m’n knuffeltje die ik bij m’n geboorte gekregen heb m’n scriptie te schrijven. Ik voel me meer 23 dan 28… Oh de ellende

@anon46493654 Moet je even met wat 20jarigen omgaan. Ik merk het meeste dat ik ouder ben aan dat ik gewoon best al veel gedaan heb in m’n leven.