Het 'Ik voel me oud' topic

Zal wel de overdaad aan lipgloss zijn

Hoop ik

DE SMURFEN KNETTERSTOKJES ZIJN BIJ DE JAMIN VERVANGEN :rage::rage::rage:
Nu staat er een of ander poppetje op die doosjes.

1423126295_2bc897442963145d3ae67ea71184b379

Het idee dat er nu een generatie opgroeit zonder Kapitein Koek en Smurfen knetter chocolade maakt me verdrietig en laat me als een oud omaatje voelen

38 likes

Sodeknetter, de smurfen zijn van de verpakking gehaald.

17 likes

Nou, is erg hoor! :sob:

2 likes

Ik werd vandaag 42 geschat (ben 33). :face_with_raised_eyebrow:

Oef. Hoe reageerde diegene toen hij/zij er achter kwam dat je 33 bent?

Ze zei: ‘ja, je bent ook helemaal grijs aan het worden!’ (klopt) en daarna liep ze door. Ik zei ook maar iets in de trant van: ‘dat heb je goed gezien’.

Ik denk dat ze wel moesten, gezien er geen marketing met tv figuren meer mag op ongezonde kinderproducten. Al denk ik niet dat dat helpt als ze er andere cartoon figuren op zetten maar oké. :joy:

Kapitein koek! :joy: Die zaten altijd in zo’n rail runner pakket van de NS!

5 likes

Afgelopen zaterdag een draadloze steelstofzuiger gekocht. En dat ding is geweldig.

28 likes

Ik kan niet wachten tot mijn zwarte wasmachine aankomt morgen.

grgr ouwe trut

16 likes

Ik voel me een oude chagrijn omdat ik merk dat ik sinds een tijdje niet meer heel vaak behoefte heb aan gezelschap. Voorheen sprak ik meerdere avonden per week af met vriendinnen en tegenwoordig vind ik het al veel als ik 2 doordeweekse avonden iets heb. Ik vind het fijn om vanaf 10 uur in bed te liggen lezen. Ik zeg trouwens nu wel dat ik mee een ouwe tak voel maar ik geniet er wel heel erg van :heart_eyes:

12 likes

Ik voel me oud, omdat er tegenwoordig een rimpel in mijn decolleté zit als ik wakker word. Ga weg.

1 like

Maar zwarte wasmachines zijn ook gewoon pretty. :heart_eyes:

1 like

Ik voel mij oud omdat ik ga trouwen en de oudste van de vriendenkring ben

Heb ik ook onlangs ontdekt bij mezelf :sob:

Ik werd net op straat aangesproken voor een onderzoek naar alcoholgebruik in het verkeer onder jongeren. Ik weiger dat soort onderzoeken eigenlijk altijd, helemaal geen zin in. Vandaag was ik in een goede bui, vind het onderwerp ook wel interessant. Maar na de eerste vraag mocht ik al niet meer meedoen, ik ben te oud :sob:

17 likes

Ik heb net een filmpje van het Jeugdjournaal gekeken, om erachter te komen wat een ‘VSCO girl’ is. Ik moest het ook een paar keer terugspoelen, omdat de uitleg te snel voor me ging. :thumbsup:

12 likes

Er is een groepje gasten met wie ik online games speel en als je er gemiddeld 2 bij elkaar optelt krijg je ongeveer mijn leeftijd. De dingen die ik luisterde of speelde tijdens mijn studie herinneren zij zich nog vaag van de basisschool en in sommige gevallen ben ik maar een paar jaar jonger dan hun ouders :’)

10 likes

Dat mijn wangen soort van hangen tegenwoordig. Als ik kijk naar foto’s van een jaar of twee terug had ik dat nog niet. Het is echt een recente ontwikkeling. Of ik ben gewoon dikker geworden in mijn gezicht, dat is ook een goede mogelijkheid :joy: Er zit iig iets extra’s in mijn gezicht haha