Het 'Ik voel me oud' topic

High School Musical is sinds vandaag 14 jaar oud! :scream:

8 likes

Ik voelde me heel even oud en voel me nu weer prima jong omdat ik heerlijk op de verschrikkelijke nummers sta te koken😂

1 like

Ik zat net te denken dat de navelpiercing die ik na lang zeuren mocht laten zetten op mijn 14e, al 18 jaar in m’n lijf zit.

4 likes

Bij mij exact hetzelfde. Heb hem sinds ik 14 was, dus ook al 18 jaar. Soms denk ik dat ik er te oud voor word, maar mijn buik zonder de piercing is gewoon niet meer compleet ofzo. Het is een raar gezicht :smiley:

1 like

Haha ja hier idem

Ik kijk de film Coyote Ugly en kom er net achter dat die al 20 jaar oud is? Bizar

7 likes

Ik dacht echt dat wij niet zoveel schelen? Ik ben uit 1992.
Maar ik ben wel #fan, maar als kind niet want daar was ik idd te oud voor, maar ik heb het dus rond mn 22e echt ontdekt (zelfde voor de nieuwere kinderen voor kinderen, vind ik echt heel leuk!)

edit: nog even een ‘ik voel me oud’ momentje.
Ik wil deze zomer op fietsvakantie langs diverse huizen, met een elektrische(!!) fiets.

1 like

@bathwater had het over wanneer ze doorbraken, dat was waar ik woon iig niet toen ik 6 was. Ik kende het via m’n buurmeisje die toen 6(?) was, dus ik was toen 12(?) (beide leeftijden ongeveer) . En toen was 't in mijn klas echt kleutermuziek en ik werd ook wel heel erg door m’n broer en zus gepusht bepaalde muziek te luisteren dus had er toen ook niet voor uit kunnen komen als ik wel k3 luisterde, maargoed dat haal ik nu dus driedubbel in.
@bathwater oh ja dat is wel echt een verschil, vooral op zo’n leeftijd met zo’n artiest

Ik voel mij oud door het videobellen via Zoom. Meetings aanmaken met de juiste instellingen en zorgen dat de camera en audio werkt en als het niet werkt niet snappen waarom.

1 like

Ik heb K3 sowieso nooit leuk gevonden. Ik kom uit 93. Het begon als pure dwarsigheid (oh vindt iedereen dat leuk, nou dan ik niet). Heel kenmerkend voor mij :sweat_smile:. Maar later vond ik het ook echt niet leuk.
Heb ook een oudere zus die naar Britney Spears en Shakira enzo luisterde, dus dat vond ik als 7/8 jarige veel interessanter. :joy:

Ik dacht tot mijn 30ste dat het ‘can’t find the moonlight was’ :joy:

4 likes

Oke ik dus tot mijn 32e 24-04-2020

9 likes

Dat lijkt me juist een topvakantie! Ik heb sinds kort een elektrische fiets en ik voelde me de eerste weken een bejaarde in vermomming maar ik ga weer buiten, het voelt alsof m’n wereld een stuk groter is geworden ( heb geen rijbewijs ) en zonder natte rug kom ik overal aan!

1 like

Toen ik net Lingo aan het kijken was en tegelijkertijd aan het puzzelen was, voelde ik me echt in de bloei van mijn leven hoor.

31 likes

Same maar dan met woonprogramma’s en breien haha :older_woman:

2 likes

Ik ben teleurgesteld. Ik zei tegen mijn broertje dat mijn moeder net Gemma Glitter is. Zegt hij dat hij dat niet kent! Hoe?!?!?

11 likes

de roltrappen wedstrijd :star_struck:

9 likes

En het gezondheidsgala!!!

3 likes

Hallo hoe kun je dit nou niet kennen :scream: :scream:

1 like

Naast alcohol merk ik nu dat ik ook niet meer dan twee koppen koffie aankan. Hoort dit bij het ouder worden? Dacht dat die oudjes altijd hele sloten weg dronken.

1 like