Ik vind dit echt apart ook ja. Mijn vader vraagt zo vaak na het eten om 20/21u of ik nog espresso wil, uh nee wat denk je ga zo naar bed (ok is niet waar, maar na 15u drink ik over het algemeen geen koffie meer doordeweeks)
Mijn ouders dronken vroeger ook standaard nog koffie 's avonds. Echt zo’n grote mok.
Als ik bedenk dat ik mijn middelbareschool-vriendinnen al 22 (slik) jaar ken.
Help jongens ik heb net mijn bril zitten zoeken terwijl ie op mn hoofd stond.
Het einde is nakende.
Dat gebeurde mijn opa ook vlak voor we hem lieten opnemen voor dementie.
Ik ging net mijn mobiel zoeken terwijl ik youtube via mijn mobiel aan het kijken was
Yo hij heeft echt een ding voor oudere vrouwen dan hem he? Oke, ongelukkig verwoord, but you get it
Hij had toen ook iets met Rita Ora toch?
Huh ze verschillen maar 4 jaar? Zou dat nu niet meteen in de categorie “oudere vrouwen” scharen
Ja sorry wist niet hoe ik het moest verwoorden. Zoals ik al zei. Komt door dat artikel van blindgossip ooit
Ik bedoel dat ik vier jaar verschil gewoon dezelfde leeftijdscategorie vind! Dat er niet echt iets is om te verwoorden, ik denk bij een leeftijdsverschil in de omgekeerde richting (man ouder dan vrouw) ook niet benoemd zou worden dat “hij op jongere vrouwen valt”.
It’s not that deep. No problem. Als er meiden hier zijn die dat verschil hier hebben, prima you do you.
Zelf vind ik het verschil tussen 21 en 25 wel iets anders
Ik voel mij steeds zo oud als ik besef dat er hele generaties nu afstuderen of ook al jaren ervaring in hun vak kunnen hebben. Ik voel mij steeds een starter op de arbeidsmarkt, maar ik ben echt niet meer een beginner.
Ik moest laatst nadenken of ik nou 31 of 32 was. Niet dat dat nou mega oud is, maar daardoor voelde ik me wel oud.
ik voelde me oud toen ik belde voor een traineeship en ze zeiden dat het bedoeld was voor jonge mensen tussen de 21 en 26 jaar
ik dacht huh, ik ben toch een jong mens??? maar nee, ik ben dus al oud hahaha
Iedereen zegt altijd jaaaa je bent nog hartstikke jong, alle deuren staan nog open voor je. maar dit is de eerste keer in m’n leven dat ik merk dat er al een deur is dichtgegaan, waar ik graag doorheen had gewild. au au het besef
toen ik 21 was, was ik ook absoluut niet toe aan een traineeship en ik denk dat ik nu de volwassenheid bereikt hebt die anderen rond hun 24e bereiken maar dat is een ander issue.
Hmm echt? Ze zeiden dat er in de traineeship een heel groot stuk persoonlijke ontwikkeling zit waar je op tussen je 21e en 26e veel meer uit haalt dan daarna, omdat je die ontwikkeling dan al hebt doorgemaakt.
Een traineeship is in principe een investering van het bedrijf in jou dus ik snap wel dat ze die eisen daaraan stellen.
Is dat heel raar ja?
Ow oeps!! “Gelukkig” voldeed ik ook niet aan een andere eis anders moest ik hier wel werk van maken!
Goed om te weten, bedankt!
Om de zoveel tijd heb ik ineens een hele lange haar op mijn wang of in mijn nek
Ik heb dit altijd aan de onderkant van mijn kin! Eens in de zo veel tijd vind ik er weer eentje. Merk dat dit trouwens ook op de rest van mijn lichaam is waar ik daar voorheen nooit had
Een paar avonden geleden lag ik in bed, en er fietste al schreeuwend en lachend een groep pubers voorbij. Nu komt 'ie: ik zei tegen mijn vriendin: “ach ja, wij zijn ook ooit jong geweest”.
Wow
Heeft te maken met hormonale schommelingen.