Het 'Ik voel me oud' topic

Ik heb nu gesprekken met vriendinnen over welke allesreiniger fijn is, en welke wasverzachter lekker ruikt.

1 like

Ik zit in een beginnende relatie met een man van 25 en ben zelf 31. We zaten gisteren op het balkon met een vriend van hem die 23 is en echt: dan voel je je oud hoor :rofl:

8 likes

Haha dat heb ik ook vaak. Vergeet altijd dat mensen die veel jonger zijn als mij natuurlijk ook gewoon ouder worden.
Het broertje van m’n beste vriendin wordt 18. Toen ik daar voor het eerst over de vloer kwam, was hij 4. Hij is nu ook nog bijna een kop groter dan dat ik ben. Dat klopt ook echt niet in mijn hoofd. :sweat_smile: :sweat_smile:

2 likes

Hee zelfde hier! Hij heeft ook vrienden van 23 en eentje zelfs 21 en dan het besef dat ik 10/11 jaar ouder ben omg :sweat_smile:
Heb het soms ook wel met mijn vriend zelf. Dat ik bewust het millennium doormaakte of dat Titanic uit was of Madelief op tv of de Spicegirls en dat hij dat dan niet weet/destijds meemaakte. Oja en ik voel me ook oud als hij zegt “Yasss”. Omdat al mijn collega’s van 23-25 dat zeggen :sweat_smile:

Hahaha heerlijk! Wij zijn vrij kort ‘een dingetje’ (nou goed eigenlijk zijn we allebei vrij serieus erin maar het is gewoon nog kort) dus ik ben heel benieuwd waar wij allemaal nog gaan tegenkomen haha. Sowieso al die straattaal die ik niet spreek en z’n vrienden wel :expressionless:
Loop je in het dagelijks leven veel tegen het leeftijdsverschil aan?

Ik keek laatst naar de top-40 liedjes van nu bij Spotify.
Ik (her)kende er zeer weinig.

5 likes

Ik was hier een heel epistel aan het schrijven en toen bedacht ik me dat het wel heel persoonlijk werd dus ik stuur je zo even een pb haha

1 like

Je mist niks :sweat_smile:

1 like

Ik en mijn vriend zijn helemaal enthousiast over onze nieuwe droger. Helemaal uitgezocht wat een goede is en toen die kwam meteen uitgetest en trots staan kijken hoe goed die het doet. Oprecht een goede zaterdagavond!

18 likes

Welke droger hebben jullie gekocht? Wij zijn ook nog op zoek

Eentje van Bosch, dit is het serienummer: (WTM852E1FG)
Eentje met warmtepomp en waar 8kg in kan.
Tot nu toe dus tevreden!

1 like

Oh nog een puntje gevonden. Als ik er achter kom dat mensen van tv enzo ouder zijn dan mijn vriend voel ik me oud :sweat_smile: Keek paar jaar geleden naar de beste Singer songwriter en nu blijkt zo’n jongen daaruit ouder te zijn dan mijn vriend. Dat was destijds echt een klein ventje die zanger. Kom er nu ook achter dat die uitzendingen al 7 jaar oud zijn :scream:

1 like

Dank je voor de info! Ik ga even kijken

1 like

Ik ben maar tien maanden ouder dan mijn date, maar omdat ik oudere brussen heb keek ik als kind Rembo&Rembo en hij kent dat dus helemaal niet. Altijd lastig als ik een Gluurbuur of Familie Magdat referentie maak, ik dat zelf heel lollig vind en hij de grap totaal niet snapt :frowning:

7 likes

Bedoelen ze niet dat omdat je hun kleding leuk vind je ook een coole granny word als je later bejaard bent?

4 likes

Dat lijkt me inderdaad de betekenis :grimacing: Ik zie alleen maar jongere mensen in de Guts en Gusto en als we dan oud worden hebben we volgens dat bordje zogenaamd de beste kledingstijl

Ik heb net een YouTube filmpje gekeken waarin een 6-jarig kind me uitlegt hoe ik de duur van mijn sticker moet inkorten op TikTok. :older_woman:t4:

Kwam er echt niet uit.

33 likes

Off-topic, maar hoe heerlijk is het als je bij mensen er achter komt dat ze ook naar Rembo en Rembo keken. :joy: Love it.

5 likes

Kevin uit Home Alone is 40 geworden! Ik voel me echt oud nu!

30 likes

:eek:

1 like