Een collega van 19 zei gister: hé je hebt dezelfde patta’s aan als die vrouw daar. Even een stilte en toen zei hij: patta’s zijn schoenen… Ja bedankt, dat wist ik, ik ben niet bejaard ofzo.
ik voel me oud als ik in de zara loop!!! een hele hoop dingen daar zie ik niet eens als kledingstuk maar gewoon als ?? misschien dingen om te figureren in een clip ofzo?! dingen voor themafeestjes?? ik heb het idee dat zij een heel andere weg in zijn geslagen en alleen maar streetstyle ofzo verkopen iit jaren geleden en ze “gewone” kleren hadden!!
of ik word dus echt oud en dit is nu gewoon de mode
Hahahaha ik had dit ook in de bershka. Kwam voor een bepaalde broek, maar verder hingen er alleen hele kleine kleertjes. Heb voor de lolz wat gepast, maar dit durf ik thuis niet eens aan
Hahaha figureren in een clip slaat echt de spijker op z’n kop. Ik heb het ook met al die merchandise van series bij Pull & Bear etc.
Ik ben sinds vandaag geen 27 meer. Ik voel me echt oud nu (28 klinkt zo volwassen)
Ik vind Mango veel leuker nu!
jaa mijn hele kast is mango!
vind de mango top
Ik ga vanaf volgende week lesgeven aan brugklassen. Zij zijn 11! Het ding is: als docent wordt ik elk jaar ouder, maar die leerlingen komen een schooljaar binnen met dezelfde leeftijd waardoor het leeftijdsverschil steeds groter wordt. Dat benadrukt echt dat mijn tijd niet stilstaat.
Ik luisterde eigenlijk nooit naar de radio, maar werd er gisteren aan ‘blootgesteld’ (haha) en ik voelde me echt oud omdat ik dacht: alle muziek die ze draaien lijkt gewoon precies op elkaar? Van die typische deuntjes, zwaar geautotunede stemmen en loze teksten. Na een halfuur kon ik eigenlijk geen enkel nummer onderscheiden van de rest
Dit heb ik als ik met m’n nichtje van 14 over muziek heb. Of ik die en die rapper ken en altijd over drill rappers ? Die rappen kenbaar dus over mensen neersteken, doden enz ? Ze is dan zo verbaast dat ik die mensen niet ken. En maar namen noemen haha dat gezicht dan altijd van haar. zoo verbaasd
Ik wilde deze computers zo graag
Ik gaf in de supermarkt na gebruik mijn winkelkarretje mee aan wat middelbare scholieren. Zei een snotjoch van 14/15 over mij ‘toch wel aardig van die kakmevrouw’.
KAKMEVROUW?!
Er starten vandaag allemaal nieuwe collega’s en stagaires. Blijkt een nieuwe collega ook gestudeerd te hebben waar ik heb gezeten. Zegt ze: oohja, en hoelang ben je dan al afgestudeerd? Moet ik tot de conclusie komen dat ik al 6 jaar afgestudeerd ben!?!? Hoe dan? Haha
Iemand op de dagbesteding zei vandaag dat ik oud was
Ben pas 25
Love island is iedere dag pas om half 10, dat vind ik laat.
Bij de Mcdrive deed een meisje zingend het raam open om mijn bestelling te geven. Toen ze alle vraagtekens boven mijn hoofd zag, zei ze gauw dat het van tiktok was. Ik voelde me oud omdat ik moest zeggen dat ik dat niet kende en ook geen tiktok had, maar was tegelijkertijd in de war omdat ik er met mijn 34 jaar blijkbaar nog wel jong genoeg uitzie om tiktokliedjes te kennen.
Is Snapchat eigenlijk nog een ding of is alles nu tiktok geworden?
Ik heb er nog eentje staan van vroeger. Samen met mijn typemachine, tamagothci en furbies de enige dingen die ik van vroeger heb bewaard.
Wanneer The Guardian ofzo op zoek is naar jongeren die iets willen vertellen over een onderwerp en je denkt “oh ja daar heb ik wel een mening over” en dan blijkt dat je met je bijna-dertig geen jongere meer bent.
Ok
Ik heb vandaag last.fm weer geopend, ben op zoek gegaan naar de vriendjes die ik daar had en heb gezien dat de profielen al sinds 2012 ofzo geen nieuwe berichtjes hadden! Dat 8 jaar zo voorbij kunnen vliegen, wat errag!!!
(Ik heb blijkbaar in 2017 weer een profiel aangemaakt, en het toen nooit meer gebruikt omdat… ik weet het niet? En nu voel ik me heel onhip en oud, dat ik fucking last.fm als social medium wil gebruiken in plaats van dat ik een tiktokprofiel aanmaak. )