Ik vond dus laast een van deze radio’s, en hij doet het nog gewoon. Summer Jam van The Underdog Project staat erop
Omg geweldig!
Jaaa zo leuk deze!! En later had je ook nog van die dj draaitafels ook met muziek
Ik voel me nu juist oud omdat ik dit niet heb meegekregen omdat ik er al te oud voor was
Ja, volgens mij had ik er een met een lied van Kim Lian erop? Kan dat?
Even opgezocht, deze inderdaad: https://www.youtube.com/watch?v=gF7nuagGo8E
Aaah haar hoogtijdagen
Ja hahaha
Ik ben jaloers zie me nog feesten in de Ahoy van Valkenburg hahaha
Jaaa! Ik had die van Summerjam, eentje van Djumbo en eentje van Brace.
Het jaar daarna hadden ze weer muziek speelgoedjes, maar dan met een klemmetje erachter zodat je ze ergens aan kon vast clippen.
Edit, deze:
Die gele heb ik honderden keren afgespeeld, was Body to body van XYP
Omg Djumbo. Daar was ik het bestaan van vergeten.
Wow dat is echt terug in de tijd gaan! Ik voel me eigenlijk altijd oud als ik dit topic open, want jullie komen op dingen dag ik denk verrek ja dat was idd vroeger populair/leuk. Helemaal vergeten. Ik denk dat je dan echt oud bent, haha.
Ik voel me oud als ik hier lees over reels op insta (?).
Heb geen Instagram (dat concept snap ik nog) en ik heb echt geen idee waar dit over gaat.
Twee dagen een kater hebben van 5 biertjes en 3 glazen wijn Ok tis niet weinig maar een paar jaar geleden had ik zeker geen twee dagen nodig om bij te komen, potver
Ooh wat leuk die Mcdonalds speeltjes, die summer jam versie had ik ook!
Gisteren jumping squats gedaan en nu ligt mn linkerknie aan diggelen. Ik word oud
Haha ik ook, net als met I would stay
Ja maar die samples en covers van tegenwoordig zijn echt om te janken. Die verkrachting van Alane van Wes bijv kan echt niet. En ik hoorde van de week een soort eurodance cover van een nr van Paul Elstak, nou dan gooi ik t liefst de radio uit het raam
De bezorger van picnic van vandaag was een jongen die ik nog les heb gegeven(ik was toen stagiaire) toen hij in groep 1 zat
Omg groep 1 ook echt. Hoe herkende je hem? Aangezien er nog wel wat uiterlijke verandering optreedt in die tijd
Bij Picnic staat er soms een naam bij, en het is een naam die je bijna nooit hoort. En toen hij voor de deur stond zag ik het meteen haha.