Het 'Ik voel me oud' topic

Herkende hij jou ook? Of ff praatje aangeknoopt haha

Nee haha gelukkig niet :joy:. Vond het allemaal al erg genoeg.:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik moest googlen wat een reel op Instagram nou weer is. Of bestaat dat al heel lang? Anyway, ik neem toch nooit video’s met muziek ofzo op dus gebruik het wss nooit :sweat_smile:

1 like

nee is er nog niet zo lang hoor!

3 likes

Ik heb vaker last van mijn onderrug en sinds vrijdag kan ik bijna niets meer :older_woman:t2:

2 likes

Haha ij had het ook specifiek bij Alane! Echt mn lievelings van vroeger. Zo erg dat je de oude samples van de nieuwe liedjes nu kent van vroeger.

Had nav een serie ook een gesprek met mn vriend, die zei dag de jaren 90 geen populaire setting was voor series en de jaren 80 wel. Toen besefte we dat dat ni steeds vaker gebeurt om 97 nu zo lang geleden is en hiervoor gewoon te kort was om het daarin te spelen. Over 10 jaar spelen cold die series zich af in de 00’s :joy:

1 like

Ja qua series die zich afspelen in de nineties begint dat nu wel te komen! ‘Everything sucks’ bijvoorbeeld.

Ik las twee jaar geleden wel dat er nu ongeveer een That Nineties show zou ‘moeten’ komen, kijkend naar de tijd tussen de daadwerkelijke seventies en That Seventies show.

8 likes

Wie hadden hier trouwens furby’s vroeger haha? afbeelding

Stiekem vind ik ze super leuk ondanks dat ze toch alweer 25 jaar bestaan :’)

https://www.tubantia.nl/enschede/twentse-professor-spaart-furby-s-echte-verzamelaars-hebben-hekel-aan-mij~aa32f3d1/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Er zijn ook mensen met te veel van die dingen haha.

13 likes

Ik ben 20 jaar geleden naar de Furby-dag in Artis geweest, hoe leuk was dat concept? Heb het idee dat er niet echt meer zulke speelgoedhypes zijn.

6 likes

Sorry maar ik krijg net een verlate like op dit bericht en zie nu dat ik ‘wordt ik’ heb geschreven en niemand heeft er wat van gezegd? Ik schaam me dood. :flushed::joy:

5 likes
9 likes

Hahahaha geweldig. Dat klinkt echt zo 90’s haha. Hoe was het? Traden er ook artiesten op?

Ik weet het niet meer heel goed hoor, ik was erg jong. Maar er was wel een soort show met Peter Jan Rens en toen heb ik een Furby gewonnen haha.

3 likes

Hahaha geweldig. Zijn die van jou?

Dit is die van mij, ook nooit weggedaan.

6 likes

Ja ze zijn van mij. :slight_smile:

Dat klinkt serieus nog best wel leuk voor kinderen haha. Ik mis die hypes ook wel een beetje.

1 like

Ahhhh ik had ook zo’n bedje! Ik moet die ook nog ergens bij mijn vader hebben liggen, de Engelse en Nederlandse (baby) furby

Jaaa ik hield echt van Furby’s vroeger! Had eerst zo een op het plaatje die konden altijd maar doorratelen en kon je volgens mij ook niet uitzetten :joy: later kreeg ik een luxere die grapjes kon maken en waar je spelletjes mee kon spelen.

Oja en een baby furby heb ik ook nog gehad, ik hoop dat ze allemaal nog bij mijn ouders te vinden zijn

Ik kan me niet herinneren dat ik een furby had, maar het zal best…ik deed wel mee aan veek van die hypes, had ook een tamagotchi. En had toen ik heel klein was een Poppel!

2 likes

Poppel! :heart_eyes: Die kon je tot een balletje vouwen met zijn rugzak. Ik hem de mijne nog.

2 likes