Het 'Ik voel me oud' topic

Gister was de eerste Harry Potter film op tv. Ik voelde me heel oud toen ik opzocht uit welk jaar 'ie komt: 2001. Hij is dus al bijna TWINTIG JAAR OUD (is ook wel aan de CGI af te zien :expressionless:)

In mijn beleving komen films & muziek van 20 jaar geleden nog steeds uit de jaren 80/90.

17 likes

Ik heb maandag tijdens het dansen mijn nek verrekt en het doet nog steeds pijn.
En nee ik deed geen moeilijke routine, ik danste ongeveer zo:
xotYqaU

Mijn lichaam laat me nu al in de steek

33 likes

Ooh furby had in de mijne tijd geleden nog eens nieuwe batterijen gestoken, werkte nog steeds. Ook leuk dat ie tijdens de verhuis begon te zingen in een doos.

6 likes

omg ik vind het nog steeds zoooo jammer dat mijn moeder mijn furby van vroeger ooit weggegeven heeft, zie ik mijn furby gewoon rechtsboven op het plaatje in dat artikel :open_mouth: :open_mouth: die bruine #rip

Zojuist opgezocht wat murica was haha. Zag het telkens voorbijkomen

4 likes

Een collega die verslingerd is aan de app “bigo life”. Ik had hier nog never nooit van gehoord en vond het behoorlijk black mirror klinken. Schijnt dus een app te zijn waar “broadcaster” op zitten (hebben ze auditie voor gedaan), die 24 uur per dag hun leven livestreamen en daar geld voor krijgen door middel van “cadeau’s”. Die cadeau’s worden dus door de kijkers met echt geld gekocht en zo geven zij dus eigenlijk geld aan degene die uitzend. Het zijn geen bijzonder interessante mensen of vaardigheden die je leert.
Ik voelde me in ieder geval heel oud en een beetje zuur toen ze dit uitlegde.

2 likes

Nou dat is toch ook echt vloggen 2.0 ! Het lijkt wel alsof je een film beschrijft ook (zoiets als de film Nerve komt dan bij me op). Nu voel ik me ook oud haha

2 likes

Klinkt als een soort virtuele sugardaddy

Ja! Dat is het!

1 like

Ik heb een whiplash :older_woman:t3:

Ik voel me echt oud als vijftien- of zestienjarigen mij ‘juf’ noemen. Oké ik ben twee keer hun leeftijd maar geen juf.

1 like

Ik was gisteren in de bioscoop en had steeds de neiging om te vragen of het geluid wat zachter kon :older_woman:t2:

21 likes

Dit doel ik soms bij groepslessen :sweat_smile: Sorry hoor maar waarom moet het geluid op standje discotheek.

Soms denk ik echt in wat voor persoon ben ik veranderd. Ik heb nu microvezeldoekjes voor verschillende oppervlakten en ik ben helemaal gelukkig.
Ook zit ik me af te vragen wanneer de ramen worden gelapt.
Ook maak ik me opeens druk om kalk aanslag in de badkamer.

Dit zijn echt zaken waar ik de eerste 30 jaar van mijn leven niet bij heb stilgestaan.

8 likes

Een collega wist niet wie Daan Schuurman was en ook kende hij Costa niet.

19 likes

Haha ik had dat met mijn vriend en Volle Maan. Geloof dat ik die film zelfs in de bios heb gezien.

1 like

Ik weet niet wat een simp is of wat simps zijn. Ik weet ook niet wat je doet als je simpt of aan het simpen bent. Ik lees het constant op TikTok en nu voel ik me een saaie millennial.
Nu ik dit schrijf, weet ik niet eens of ik het wil weten.

2 likes

Oh dat valt nog mee!

Ik heb standaard oordopjes in tijdens groepslessen. En als ik ze vergeet en not ashamed ben dan stop ik er een prop (natte) wc-rol in :roll_of_toilet_paper: :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

omg ik ben ook echt oud, want ik dacht alleen maar “jij bent toch heel actief in het sims topic???” :older_woman: :nerd_face:

8 likes