Het 'Ik voel me oud' topic

Ik rekte me uit en nu heb ik een spier in mijn rug verrekt

1 like

Ik dacht eerst, wow dan ben je nog vet jong, maar toen ging ik even googlen, en het bestaat ook mijn halve leven al en ik ben niet jong :sweat_smile:

1 like

Ik heb de nacht van donderdag op vrijdag veel gedronken en heb toen als een blok geslapen. Toen ik wakker werd had ik superveel last van m’n schouder en het doet nog steeds pijn :weary:

Een meisje van een jaar of 16 vroeg me de weg en zei toen steeds u. Dus ik flapte er uit: “u??? Ik ben 23!!”, toen zei zij “Ja, dat is nog steeds oud” :flushed:

50 likes

Mijn nichtje van tien appte vorige week dat ze een nieuwe juf had. “Echt een oma. Ze is al 35.”

52 likes

Ik voel me oud/dom omdat ik er nu pas achter kom hoe je een emoji in instagram kan gebruiken. Ik googelde dus naar die dingen en plakte ze er dan in :joy:.

10 likes

Heb jij misschien een android? Want je komt toch niet anders bij de emoji’s dan op whatsapp, of begrijp ik je nu verkeerd?

Ik voel me oud omdat ik al sinds mijn 14e op het egf forum zit. Min de 2 jaren dat ik het vervolgbestaan niet kon vinden.

10 likes

Haha zo hallo bijdehand!!!

1 like

Hahaha dit klinkt echt zo sneu, alsof je twee jaar over het web hebt gezworven, op meerdere plekken aangeklopt en de weg gevraagd, maar niemand kon je helpen. Gelukkig bleven wij influencers beledigen en zo werd één van hen jouw baken in de nacht en vond je ons. Een kerstverhaal.

61 likes

hahaha prachtig

Heb je hier ook een kerststal van?

1 like

Ja ach, heb me maar getroost met het idee dat zij waarschijnlijk denkt dat ik mijn leven op orde heb

3 likes

Sommige posts hier doen me fysiek gewoon pijn😭

Doet me denken aan barbiekleertjes van vroeger

10 likes

Terwijl dit zo te zien 90s outfits zijn, dus we zouden ons waarschijnlijk aangesproken moeten voelen :wink:

3 likes

Deze is wel echt geweldig! :heart_eyes:

6 likes

Ik voelde me oud toen m’n moeder deze week vertelde dat m’n oppaskind een kind heeft gekregen. Hallo doe even normaal, vijftien jaar geleden had ik eindeloze bedtijd dilemma’s met m en nu heeft hij een kind???

25 likes

haha ja, dit zijn toch dé supermodellen uit de 90s? tyra banks, kate moss,
mogen modellen nog steeds zo mager zijn? nee toch?

1 like

Gister op werk zei ik tegen een aantal collega’s(18-22, zelf 32) dat het echt een snoozefest was. Ze begrepen niet wat ik bedoelde. Toen ik het uitlegde vonden ze het wel cool, dus misschien heb ik het nu geherintroduceerd.

8 likes