Gister op werk zei ik tegen een aantal collega’s(18-22, zelf 32) dat het echt een snoozefest was. Ze begrepen niet wat ik bedoelde. Toen ik het uitlegde vonden ze het wel cool, dus misschien heb ik het nu geherintroduceerd.
Als 29 ken ik dit ook niet.
Is het streek gebonden?
Edit: oh niet Nederlands. Dan is het gewoon logisch wat het betekend.
Ik zei tegen een meisje op tv dat een soort bralette-achtig hemdje als top aan had ‘Je bent je shirt vergeten.’ En mijn vriend zat naast me en keek me zo aan van ja je bent een oma. En hij wil me een verrekijker geven voor mijn verjaardag omdat ik altijd uit het raam aan het kijken ben wat er gebeurt op straat en commentaar lever. Maarja is gewoon een leuke bezigheid
Hahaha dit zou over mij kunnen gaan. Maarja ik ben ook oud.
Ik wilde gisteravond de source veranderen op tv (van hdmi2 naar hdmi1) en bleef zonder het door te hebben afwisselend op het uitknopje van de tv en dan weer het uitknopje van de mediabox drukken. En ik maar niet snappen waarom de tv de hele tijd aan en uit ging en ik de sourcelijst niet in beeld kreeg. Oh mijn god ik voelde me echt net mijn moeder
Doordat er nu veel scholen dicht zijn worden ouders nu natuurlijk snel op de hoogte gesteld door middel van een mailtje. Moest toen denken aan dat wij vroeger nog een telefoonboom hadden om last-minute beslissingen door te bellen en dat dat geval dan ook echt in m’n agenda overgeschreven was. E-mail, who’s that?
Hahaha jaa en onze mentor rouleerde dat vaak en op een gegeven moment moest mijn crush mij bellen.
Ja dat kijk je maar 1x in de week want dat gaat met telefoontikken op de inbelverbinding, weet je hoe duur dat is!
ja als s’ochtends vroeg het eerste uur uitviel en dan was die lijst opgesteld met hoe vroeg je de deur uitging.
Jaa idd en dan tóch nog soms pech hebben omdat degene voor je niet op tijd had gebeld waardoor je de deur al uit was. Echt top.
Ik stond altijd aan het begin van de sneeuwbaltelefoon omdat ik ver moest fietsen en heb zelfs meerdere keren meegemaakt dat de docent überhaupt te laat was met afmelden van het eerste uur en ik dus al op de fiets zat sta je dan met je goede gedrag op school.
Pfff ik ben officieel 30 nu, moet er toch wel even aan wennen hoor haha.
Gefeliciteerd!
Ik vond het ook een beetje een gek iets om 30 te worden. Alsof je nu bij de ‘echte volwassenen’ hoort ofzo hahaha
Mijn man had niet zoveel gevoelens bij 30 worden. Maar toen zei ik: wauw over 10 jaar ben je 40! Dat vond hij dan weer niet heel erg leuk
Ja! dat vind ik dus ook zo freaky haha. Dan ben je ineens ‘middle aged’
Ik kreeg gister mijn nieuwe verlofkaart op werk. Ik heb nu al 1 dag extra vrij per jaar vanwege mijn leeftijd.
IK BEN NOG NIET EENS 30
not that I’m complaining
Nu al?? Hoe werkt dat bij jullie dan?
Een bedrijf ingericht op boomers? geen idee. volgens mij krijg ik tot mijn 39 elk jaar één dag leeftijdsverlof.
Mijn vader heeft echt bizar veel verlofdagen door zo’n regeling, maar dat begon dan pas rond zijn 40e ofzo geloof ik?
Nou ja niet iets om over te klagen inderdaad haha
Mijn moeder idd ook, die kon al een jaar voor ze officieel met pensioen ging stoppen met werken (ook door nachtdiensten e.d., maar grotendeels oude-lullen-dagen zoals zij dat noemt)
Hahaha zo noemt hij ze ook. Hij mag er niet zoveel meenemen dat hij zo op kan sparen, vindt hij ook wel jammer geloof ik. Maar nu werkt hij zowat parttime door al die dagen dus ook wel prima.