Het 'Ik voel me oud' topic

Als ik in de spiegel kijk en het weer tijd is om Mn grijze haren weg te werken.

1 like

Huh ik kreeg een melding toen jij dit plaatste :joy:

Haha

Ik kreeg van de week mijn fles wijn niet mee in de Albert Heijn en ik had juist behoefte aan wijn. Ik ben niet voor 1 gat te vangen dus fietste naar de volgende Albert Heijn. Ook daar werd mijn legitimatie gevraagd; waarop ik geïrriteerd tegen het meisje achter de kassa zei ‘ik ben dichter bij de 40 dan bij de 16 (want bijna 29) en NOG krijg ik het zonder legitimatie niet mee…???’ Waarop ze zei ‘mevrouw, u mag pas vanaf 18 alcohol drinken hoor!’

Ik was boos, verbaasd en in de war tegelijk. Haha.
Ik kreeg het overigens nog steeds niet mee.

28 likes

M’n vader gaat vandaag naar Amsterdam dus ik appte net: kijk uit voor zakkenrollers en let goed op je telefoon!!! Zegtie je lijkt je moeder wel

Ben definitief oud nu :thumbsup:

24 likes

Tijdens mijn vakantie maakten mijn vriend en ik een uitstapje naar een waterpark en halverwege de dag was ik echt kapot moe. In één van de glijbanen heb ik ook nog ns mijn rug flink bezeerd, en daar ik nu nog steeds (2 maanden later) mee te sukkelen.

4 likes

Ik heb zeker 5 weken last gehad van mijn heup/lies, nadat ik een x voor de lol mee deed aan zo’n filmpje van ‘Nederland beweegt’ van omroep Max. Ik had mss toch een stoel erbij moeten pakken.

52 likes

Oooh help. Ik word volgende maand 31, dit wil ik nu al helemaal niet :sob:

2 likes

Als je je oppaskindjes in de kroeg tegenkomt…

Als je aan oud-collega’s uit moet leggen wat freggle rock is…

5 likes

Dat ik aan mijn stagiaires uit moest leggen wat kettingbrieven waren…

En dat 1 van mijn stagiaires niet wist waar ze het adres op een enveloppe moest schrijven?!!!

23 likes

Het voelde wel goed toen ik vorige week mijn id moest laten zien bij het kopen van wijn haha. :joy:

Ik heb meegemaakt dat iemand niet wist waar je de postzegel moest plakken haha.
Plakte hij precies in het midden van de brief. :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:

41 likes

Geen idee (ik heb maar heel kort stage gelopen op een middelbare school). :stuck_out_tongue:

1 like

Ja als het goed is op de basisischool! :blush: Tijdens mijn stages vaak uitgelegd hahah, maar als je het daarna nooit meer doet/ziet bij je ouders oid. Dan vergeet je het ook weer sneller natuurlijk.

1 like

Momenten waarop ik me oud voelde:

• ik zat een keer in de bus en een meisje van een jaar of 16 probeerde mijn aandacht te trekken door ‘meisje, meisje!’ te roepen. Ik draaide me om en toen zei ze heel geschrokken ‘ohhhhh, sorry, mevróúw’. F*ck you, ik ben geen mevrouw.
  • laatst was ik op een feestje van een veel jongere vriend van me, en iedereen was daar rond de 24 en nog vol levenslust, terwijl ik rond 23.00u echt wel luciferhoutjes nodig had om mijn ogen open te houden. Hij stelde me ook nog eens voor als zijn ‘oudste vriendin’ :cry:
  • vanochtend was ik muziek uit ‘mijn jeugd’ (Avril Lavigne, hahaha) aan het luisteren en herinneringen aan ‘mijn jeugd’ aan het ophalen.
28 likes

Haha, die eerste inderdaad, zeker als ze zo geschrokken zichzelf snel verbeteren.

1 like

:heart:

Ik ook, heb zin in m’n pensioen maar duurt nog wel ff.

2 likes

Dat je minder goed tegen alcohol kunt. Vroeger dronk je alles wat los en vast zat en door elkaar. 10.000 rare shotjes. Nu al een kater van 5 drankjes.

8 likes

Ik voel me trouwens vooral echt oud als mensen van begin 20 (23 oid) spreken over dingen die ze in hun studententijd deden. Dan realiseer ik me weer dat ik inmiddels al best lang geleden afgestudeerd ben :persevere: terwijl ik tussendoor ook nog 3 jaar “verspild” heb

1 like

Ik ging met mijn nichtje (12 jaar) bowlen. Zij wilde afrekenen maar dat liet ik niet toe. Ondertussen zegt de medewerker ‘ah wil je mama een keer trakteren?’. Ik ben 23…

56 likes