Het 'Ik voel me oud' topic

Oh ja ik kreeg laatst ook een mailtje van mijn bank dat, nu ik 28 word, ik geen recht meer heb op hun jongerenrekening.

Dat was het dan, gedaan. Ik ben geen “jongere” meer.

30 likes

schrijft op: leer de kinderen hoe je post moet versturen

(Ik wil dit niet op mn geweten hebben jongens

17 likes

Wij deden altijd het thema post! Mega leuk en nodig zoals we nu merken :joy::joy:

1 like

Ik dacht ook dat dit normaal was, maar het was niet 1 stagiaire die het niet wist, het waren er 2… In september krijg ik twee nieuwe stagiaires, ik zal eens even een onderzoekje houden :sweat_smile:

3 likes

Dat het onder de basisschoolgaande jeugd schijnbaar hip is om shirts met pailetten te dragen en dat je de zan met 1 handomdraai kan veranderen van print. https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/shirt-met-korte-mouwen-2004794/1?categoryId=16600

3 likes

Dat is alweer uit volgens mij :disappointed_relieved:

3 likes

Nou zie je hoe oud ik ben. Ik kan zelfs de trends niet bijhouden. :cry:

13 likes

gelukkig van super mario en niet van fortnite, dat dan weer wel.

Die pailletten hebben per kant een andere kleur.
3 likes

Ik bedenk elke keer dingen die ik in dit topic kan posten maar dan ben ik hier en dan ben ik die dingen vergeten. Maar zo past het wel weer mooi in dit topic.

5 likes

Ik voel me eigenlijk al oud omdat ik nog steeds meer mensen heb die fotos op fb liken dan op instagram. Ik ben de generatie die dat niet veel gebruikt :zipper_mouth_face:

4 likes

Het leven is een zure bom

5 likes

Ik voel me altijd oud als mijn broertje jarig is!
Heel gek, hij is maar 1,5 jaar jonger maar dat is altijd zo’n moment van realisatie van, hij is al …(insert elke leeftijd de afgelopen 10 jaar)

2 likes

Ik voel me ook altijd oud als ik bij mijn jongere nichtjes ben (varierend van 4 tot 10 jaar jonger). Dan besef ik altijd dat ik de kledingtrends, internettrends etc net weer gemist heb haha.

2 likes

Als ik aan tien jaar terug denk, denk ik aan de tijd dat ik 18 was. Helaas is het alweer twee jaar geleden dat dat tien jaar terug was. Dat wil er maar niet in.

Haha, zo is het wel een raadsel. Hoe oud ben ik…

7 likes

Omg ik vrees echt voor dit moment :sob:

Ik heb een hysterisch blouse aan met stippen en honden. Vind het echt heel leuk en zal hem niet wegdoen. Maar het is een van de eerste keren dat ik denk: hmmm, kan ook kinderachtig overkomen.

Dat ik een scharrel heb gehad van 22 en dat dat 6 jaar jonger is. En dat ik nu dus voor het eerst in de leeftijdscategorie kom dat jongens ‘te jong’ voor je gaan worden.

Damnn :cry: huilen dit

6 likes

WTF! :older_woman:t3:

1 like

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat zijn regel was dat je met iemand kan daten zo lang hij/zij niet jonger is dan de helft van je leeftijd plus 7 jaar.

5 likes