Het 'Ik voel me oud' topic

Skinny high five

Ik vind dat ook zo typisch Amerikaans ‘Dit kan echt niet meer’ en zeker als je kanaal vaart op trends (en nostalgia) dan kan je over een paar jaar weer je eigen videos belachelijk maken. Circle of fashion life, ook lekker slecht voor het milieu.

Ik vind het sowieso altijd fascinerend hoe mensen zijn wat betreft trends etc.
Dan draag ik al 20 jaar dr martens en om de zoveel jaar lijkt het wel te gaan van ‘alleen voor alternatieve mensen’, ‘die schoenen maken je voeten breed’ naar ‘waar heb je die vandaan?’ ’ Toffe schoenen!’
Hetzelfde met panterprint items, schoenen met plateauzolen, onnatuuurlijke haarkleuren, flared jeans, piercings etc.

10 likes

De reacties zijn wel echt overdreven zeg, met mensen die zitten te zeuren dat het echt vreselijk zou zijn als deze trends ooit terugkomen. Je mag het niet mooi vinden, you do you, maar het is niet alsof mensen naakt rondliepen ofzo… wat een aanstellerij.

2 likes

Ik heb het ook heel erg met Dr.Martens. Waren ‘vroeger’ de enige schoenen die ik droeg want zwakke enkels en rare voeten. Ik ben er zó mee gepest. Toen het niet meer perse hoefde wou ik ze nooit meer dragen en zag ik dezelfde pesters er ineens mee lopen.

3 likes

Hahhaa ja ik vind het ook dom dat het nu helemaal ~uit de mode~ is terwijl sommige van deze dingen over 10 jaar gewoon weer terug komen.

Ik zag laatst een tiktok van een meid die claimde dat cardigans helemaal uit de mode waren maar dan gaf ze fashion tips om het helemaal 2021 te maken. Ik dacht alleen maar, sinds wanneer zijn cardigans uit de mode? :grimacing:

Straks gaat ze nog claimen dat onderbroeken uit de mode zijn en vrouwen normaliter altijd met een open kruis rondlopen.

@Leverworst Iemand die mij vroeger belachelijk maakte om mijn docs en alternatieve kleding is tegenwoordig deels stylist en op Insta zag ik dat ze geregeld docs draagt met zo’n ‘bandshirt’. :joy:

7 likes

8 likes

Ik ben dus van eind jaren 80 en ik vind het zo gek dat mensen van 1980 gewoon al 40+ zijn

Hoe dan hallo

9 likes

Ik voel me zo zo shit ineens, ben alleen maar aan het huilen en voel me echt ellendig en alleen. Ugh

Edit: ohhh zit ook hartstikke in verkeerde topic sorry moest in wjekw

3 likes

Ik nog denken nee joh valt toch wel mee, o nee ik word over 6 jaar 40 :sob::sob::sweat_smile:

1 like

Ik voel mij oud omdat mijn geboortejaar niet hier tussenstaat en ik dus blijkbaar niet de doelgroep ben.

6 likes

Ohja als ik sieraden met jaartal zie voel ik me ook oud :sob:

2 likes

Het nummer ‘Fat lip’ van Sum 41 bestaat 20 jaar. Ik weet nog dat ik als 14-jarige constant dit nummer luisterde op de bus van/naar school op mijn ipod nano. Ik voel me bejaard.

9 likes

14 likes

Ik zie ineens een random story over dat 23 de meest verwarrende leeftijd is, want de ene helft van je vrienden is al serieus aan het werk en de andere studeert nog. En sommige proberen zwanger te worden terwijl anderen bang zijn per ongeluk zwanger te zijn.

Nu voel ik me super oud op m’n 26e want ik zit nog niet eens in die fase (al m’n vrienden zijn nog niet bezig met zwanger worden sommigen zijn pas net begonnen met werken en studeer zelf nog). 🥲
Ik voel me oud, maar dus ook om hoe ik in het leven sta.

11 likes
7 likes

Ja ben ook nog steeds altijd in de war als mensen van mijn leeftijd ‘al’ kinderen hebben.

10 likes

Sowieso denk ik dit nog op m’n 40e haha

1 like

Volgens mij is dit het eigenlijk gewoon en is verder ‘volwassen’ zijn gewoon een illusie. Ik ken iig bijna alleen maar volwassenen die gewoon kinderen in een groot lichaam zijn en ondertussen ‘volwassen’ dingen doen zoals huizen kopen en kinderen krijgen. Ik was wel vrij shook toen ik steeds maar bleef wachten op dat ene transformerende moment waarop je de wereld der volwassenen betreedt maar surprise dat bestaat helemaal niet. Maar ik vind dat eigenlijk ook wel best zo, wat ik vroeger dacht dat volwassen zijn was lijkt me eigenlijk maar saai.

34 likes

I just found out there’s no such thing as the real world, just a lie you’ve got to rise above

https://youtu.be/WFvqMj8Q99I

2 likes

Mijne ook

Echt fantastisch

1 like