Ik kwam mijn voormalig oppaskind tegen op LinkedIn. Hij zit in het laatste jaar van zijn HBO-studie 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Huh maar zo oud ben jij toch niet?!
Ja ik begrijp het ook niet helemaal? Z’n studie en middelbare school overlappen ook op LinkedIn, dus ik gok dat misschien een klas heeft overgeslagen en versneld studeert? Hij zat wel al in de brugklas toen ik daar oppaste (vooral op z’n babyzusje). Ik denk dat we dus uiteindelijk dan maar 6 jaar schelen (ik ben 26).
Mijn oppaskind ook omg? En ze heeft een relatie met een veelste volwassen man!
Maar ja dat kan natuurlijk, want ze is gewoon 20. Maar in mijn hoofd niet (netzoals dat mijn zusje in mijn hoofd altijd 17 blijft of zo).
Haha ja precies dit
Het zusje van mijn beste vriendin vraagt net of “ze moet fleeken” vanavond.
Of te wel: of ze er goed uit moet zien (on fleek) of dat ze in chilloutfit en weinig/geen makeup moet komen vanavond 🥲🥲🥲
On fleek is toch al best wel oud?
Ja dat ken ik! Maar “moet ik fleeken vanavond” heb ik nog nooit gehoord
jaaa haha deze dingen heb ik ook gewoon nog meegemaakt . Ik zie zelfs nog voor me hoe dat logo van de Hij en de Zij was, met een soort hoekige ij.
Ik voel me ook vaak heel oud bij de gedachte dat tijdens mijn studietijd, de videotheek nog gewoon een ding was. Ok, ze verhuurden inmiddels dvd’s ipv videobanden, maar gewoon het idee dat ik als student nog naar de videotheek ging, vind ik af en toe wel
hahahaha wat een goed verhaal !
maar inderdaad die boetes, omg ik was echt heel slecht in die dingen op tijd terugbrengen en voelde ook altijd zo’n golf van schaamte over me heen komen als ik weer eens iets te laat terug kwam brengen
Oh pfff mijn beste uitgaanstijden waren toch tijdens dit nummer voor mijn gevoel, hoe kan dat nou. Oh ik zie het uit dec 2001 komt, gelukkig, haha, was ik inmiddels toch 16.
Mijn voormalig oppaskind is 18 geworden. Wtf.
En gister zat ik op de fiets om boodschappen te doen en waren er van die enthousiaste meisjes van een jaar of 16, waarvan er één heel enthousiast naar mij riep: hallo meisje! Maar toen kwam ik wat dichterbij en veranderde ze naar; ‘eeeuh ik bedoel mevrouw’. Mevrouw. Ze zei mevrouw tegen me. Oké, dit gebeurd natuurlijk wel vaker maar dat ze zichzelf ook echt ging verbeteren…
Ohhh brings back memories Ik werkte bij de WE toen er er een oud vrouwtje binnenkwam die die vroeg of dit de “Zij” was. Heel beleefd gezegd dat ze bij WE was en daarna nog lachend tegen mijn manager “dat die vrouw een beetje in de war was”… gelukkig kon hij er om lachen haha!
Ik vond het stoer om een top 40 boekje te halen op vrijdagmiddag
Vroeger als we wel eens kleren gingen kopen (ik denk dat ik een jaar of 8-9 was?), betaalde m’n moeder met een cheque. Dan schreef je dat het bedrag op en kon de winkel dat zo innen ofzo?
Je had ook overal van die kleine dependances van banken, ging m’n moeder altijd weekgeld pinnen.
Ik word echt boos als iemand een tiktoklink naar me stuurt. Ga weg, ik ben hier te oud voor en ik ben na fb, twitter en insta met pensioen gegaan
Ik ga deze zomer op groepsreis en kreeg net de gegevens van medereizigers… Ben voor het eerst van m’n leven de alleroudste had het wel een beetje aan zien komen, maar zo op papier is het verschil 18 jaar en 32 jaar wel erg groot (de reis is voor mensen van 18 t/m 39 trouwens
).