Dacht laten we weer eens Twilight gaan kijken. Is die film uit 2008
(en ik had eerder deze week ook al zoiets met een boek )
Dacht laten we weer eens Twilight gaan kijken. Is die film uit 2008
(en ik had eerder deze week ook al zoiets met een boek )
Gelukkig hebben we de Twilight Renaissance
Vandaag 2 witte haren uitgetrokken. Was toch wat confronterend blijkbaar.
Geen idee of dit het juiste topic is Hier is de langverwachte documentaire over Karbonkel.
methamfetamine Moffel speelt er ook in! Zo veel jeugd herinneringen haha. De televisie kar die binnen werd gereden in de klas bijvoorbeeld, enjoy haha.
Dit soort kindertelevisie maken ze niet meer helaas.
What the fuck did I just watch?
Ik had echt iets totaal anders verwacht, maar uiteindelijk heeft het ook wel wat.
Eens haha. De geest van Bassie en Adriaan was er nog zo een. Doodsenge kindertelevisie.
Ik ken dit helemaal niet, maar volgens mij heb ik ook niks gemist, wat een griezel. Er was in 2015 blijkbaar nog een school dat dit programma gebruikte voor leren lezen en schrijven. Het was ook een succesvolle methode volgens wikipedia. En er blijkt nog een documentaire gemaakt te zijn. Ik leer echt veel hier altijd
Dit vind ik nou een goede uitgave van mn belastinggeld
Er kwam op FB de eerste aflevering van Catweazle voorbij. Nu was ik daar als kind als de dood voor, nu vind ik hem gewoon een viezerik serie stamt uit 1970, ben zelf van 1985.
Bij ons heette hij Herman! Het vriendschapsbrood bedoel je toch of niet?
Ohhhh ja Herman! Ik vond m heel lekker ook haha, totaal niet bij stil gestaan hoe ranzig dat doorgeef ding moest zijn :’)
Ken ik niet?
Ik ben sinds kort docent (hbo) en afgelopen vrijdagmiddag gaf ik les en waren we wat aan het praten over plannen voor het weekend. Een paar studenten zeiden dat ze naar een feestje gingen. Dus ik zeg: “Oh, naar ADE?”
Nou, daar kwamen de verbaasde blikken. “Maar mevrouw, weet u dan wat dat is?!”
Mensen, ik ben 35, niet bejaard
Ze zijn de supermarkt aan het verbouwen en de updates op FB maken me veel te enthousiast. Sinds wanneer maken supermarkten me zo enthousiast?
Ik was gisteren op date en parkeerde in de parkeergarage. Ik trek dan altijd een kaartje. Waarop mijn vriendin zegt; dat kan gewoon met je pinpas he? Dit hoeft niet meer zo.
Ze vindt het maar al te leuk dat ik bijna 5 jaar ouder ben en wrijft dat op deze manier er extra in haha.
Bij mij kwam het besef toen ik he-le-maal enthousiast werd toen mijn zusje een Dyson had gekocht en ik hem mocht uitproberen. Hoi oud wijf!
Ik ben koopzegels gaan sparen. Hallo, 6% rendement?!
Ja doe ik ook is echt top, ik vergeet het altijd want gaat gewoon dmv bonuskaart scannen en dan ineens is mijn kaart vol en heb ik 50 euro