Het 'Ik voel me oud' topic

Haha Rabo reader is de nieuwe acceptgiro!

3 likes

Gall en gall en korting :ear: :eyes:
Op de pas of op producten?

Neee helaas, op de pas alleen. Is toch weer 5 euro.

Bij ons in t bedrijf is een initiatief voor de ‘jonge medewerkers’. En ik had het er vandaag over met 2 collega’s, ik ben er dus te oud voor :sob::sob: toen zei ik ook nog mijn leeftijd hardop (ik was vorige week jarig, dus het is weer ff wennen) en toen voelde ik me echt HEEL OUD

4 likes

Wij hebben binnen het bedrijf ook een jongeren netwerk. En ja er geldt wel een Max leeftijd maar er wordt direct achteraan geroepen; of voor wie dan ook die zich hierbij wil aansluiten. Er zitten ook wel oudere collega’s bij. Is het bij jullie wel een harde grens?

Ja ik denk het wel. Want ik had me er wel voor aangemeld toen ik nog niet te oud was. Dus ik zie op intranet alle jnitiatieven van activiteiten langskomen en dan staat erbij ‘laat weten dat je erbij bent door de outlook uitnodiging te accepteren’ maar die heb ik al meerdere events niet gehad :joy: en volgens mij hebben ze via HR wel inzicht in de leeftijd van de collega’s

Hebben wij ook op het werk. Clubje mensen van onder de 35 waar extra dingen voor georganiseerd word.

1 like

Ik mocht heel af en toe chocomelk (gelukzalig moment)

2 likes

Ik heb spierpijn in mijn rug en mijn schouders en borst van het hoesten. Voel me echt een oma

1 like

Dit gebeurde op de school waar ik tot twee jaar geleden werkte nog steeds! Inclusief “melkdienst”, dat waren dan degene die het mochten uitdelen. Je bent dus nog helemaal jeugdig :sunglasses:

1 like

Ik kan niet wennen aan het idee dat ze tegenwoordig een digitaal schoolbord, iPads etc. hebben. Watskeburt met een krijt bord en gewoon normale boeken en schriftjes. Gebruiken ze tegenwoordig nog wel vulpennen om te leren schrijven? :face_with_monocle:

7 likes

Wat ik mij kan herinneren betaalden de ouders/verzorgers dit van het kind.

Ja klopt, uiteindelijk is het maar 3 euro, die ik ook met het grootste gemak uitgeef aan een koffie oid. Maar sparen gaat automatisch met mijn bonuskaart, dus moeite kost het niet. En ik kijk nu al uit naar het moment dat ik mijn gespaarde 50 euro van de ah ‘krijg’

3 likes

Het is gewoon makkelijk ‘gratis’ geld. Ongemerkt koop je die zegels erbij en dan ineens heb je zo een paar boekjes vol. Ik heb iets van 4 boekjes in ruim een halfjaar gespaard en daarvan zijn we toen luxe uit eten geweest. Voelde toch als een gratis etentje zo.

1 like

De eerste van m’n vriendengroep is zwanger. Super leuk natuurlijk, maar nu voel ik me opeens 10 jaar ouder 🥲

6 likes

Twee echt heel jonge pubermeisjes spraken me net bij de supermarkt aan of ik een fles wijn voor ze wilde kopen. En ik zei soort van tot mijn eigen schrik “nou nee meiden, dat lijkt me niet verstandig”. 🧑🏻‍🦳

77 likes

Ik speel de superoude versie van Patience, net zoals vroeger toen er nog niks anders te doen was op een pc. Inclusief die heerlijke eindanimatie :older_woman:

80 likes

Love it als je helemaal geen groen meer zag.

15 likes

Ik heb net bij de ouderen commissie van mijn stad een aanvraag geplaatst of ze in mijn buurt een stadsbankje willen plaatsen, zodat ik daar in de zomer lekker een boek kan gaan lezen. :’)

68 likes

Ik dacht in de sportschool hip te zijn met mijn gymshark legging en iets van een crop top/strak shirtje. Maar alle meiden van 16 lopen inmiddels in een legging en een oversized t-shirt. De enige vrouwen met crop tops zijn van mijn leeftijd.

23 likes