Als je premium Appie member wordt koop je ook nog eens dubbel
Moet je zeker ook dubbel betalen?
Ja, best logisch toch. Het zijn koopzegels.
Maar hoe chill, je koopt €50 boodschappen en kan voor €10 koopzegels erbij kopen, 100 zegeltjes.
Hoe word je dat?
Oh het kost geld, nahh
In de app, kost 12 euro per jaar! Ben het zojuist geworden @MevrouwMand haha, zag dat je namelijk ook nog eens korting op je gall en gall pas krijgt
(abonnement op de supermarkt, oh wat erg)
Ja hahaha ik vind het echt een hele vreemde ontwikkeling
Ja, ik heb oprecht al een gall en gall kaart, is ook al tien euro per jaar
Ik ook, ik heb gisteren wel even de voorwaarden gelezen omdat ik benieuwd was wat het zou zijn maar ik vond het voor mezelf niet interessant.
Dan betaal je €12 (=de winst van je eerste 4 zegelboekjes) maar wordt het bedrag wat je aan de kassa betaalt wel hoger doordat je meer zegels koopt. Ik snap het model wel hoor maar ik zag er persoonlijk de voordelen nog niet van in.
Haha Rabo reader is de nieuwe acceptgiro!
Gall en gall en korting
Op de pas of op producten?
Neee helaas, op de pas alleen. Is toch weer 5 euro.
Bij ons in t bedrijf is een initiatief voor de ‘jonge medewerkers’. En ik had het er vandaag over met 2 collega’s, ik ben er dus te oud voor toen zei ik ook nog mijn leeftijd hardop (ik was vorige week jarig, dus het is weer ff wennen) en toen voelde ik me echt HEEL OUD
Wij hebben binnen het bedrijf ook een jongeren netwerk. En ja er geldt wel een Max leeftijd maar er wordt direct achteraan geroepen; of voor wie dan ook die zich hierbij wil aansluiten. Er zitten ook wel oudere collega’s bij. Is het bij jullie wel een harde grens?
Ja ik denk het wel. Want ik had me er wel voor aangemeld toen ik nog niet te oud was. Dus ik zie op intranet alle jnitiatieven van activiteiten langskomen en dan staat erbij ‘laat weten dat je erbij bent door de outlook uitnodiging te accepteren’ maar die heb ik al meerdere events niet gehad en volgens mij hebben ze via HR wel inzicht in de leeftijd van de collega’s
Hebben wij ook op het werk. Clubje mensen van onder de 35 waar extra dingen voor georganiseerd word.
Vriend en ik hadden het net over dat je vroeger op school in de pauze van 10 uur nog schoolmelk kreeg. Volle melk in een plastic verpakking van de Coberco. En toen kwam het besef: dat is lang geleden en we worden oud.
Ik mocht heel af en toe chocomelk (gelukzalig moment)
Ik heb spierpijn in mijn rug en mijn schouders en borst van het hoesten. Voel me echt een oma
Dit gebeurde op de school waar ik tot twee jaar geleden werkte nog steeds! Inclusief “melkdienst”, dat waren dan degene die het mochten uitdelen. Je bent dus nog helemaal jeugdig
Wat leuk dat dat nog steeds is! Had wel verwacht dat het helemaal weg bezuinigt zou zijn. Maar alsnog hadden we het in ons geval over 30 jaar geleden en dan voel je je alsnog oud