Zo deed ik een paar jaar terug dronken op een festival spontaan een overslag. Ik wist nog hoe het moest, mijn lichaam kon zich ook nog precies herinneren hoe het moest, maar ik was vergeten dat ik de te gebruiken spieren al zo’n tien jaar niet meer gebruikt laat staan gestretcht had. Het is een wonder dat de spieren in mijn liezen niet gescheurd zijn maar ik liep de dagen erna rond met zóveel spierpijn. Het zag er ook totaal niet soepel uit omdat ik halverwege me realiseerde wat een kutidee het was maar niet meer kon stoppen.
Daar heeft mn moeder nog vakken gevuld in 1983 ofzo en daarna de torro!!!
Haha nee De Torro was wel echt nog voor de Edah, daar ben ik wel ook nog als kind geweest. In 1994 werden dat Edah’s en Konmar’s blijkbaar.
Oh andersom dan. De konmar weet ik nog, dat is daarna de jumbo geworden
De Edah was top! Ik kwam daar graag met m’n moeder omdat er zo’n computer stond met een spelletje en dan kon je gratis producten winnen uit de winkel.
Oh wow memory unlocked haha
Edah had echt de lekkerste chocolade ijs ever. Mousse achtig met chocolade stukjes.
Mijn moeder en ik hebben het hier nog weleens over #sad
Mijn broertje heeft als kind bij de Edah een Walkman (over oud gesproken…) gewonnen
Ik deed dit altijd met mijn huisgenoten, elke dag boodschappen bij de Edah en dan allemaal dat spel spelen. We wonnen echt vaak wat
Juist wel!!!
Ahh daar kom ik nooit, mij te druk, maar dat is juist een hele populaire tent!
Polly is wel echt voor 20 jarige geworden dus was je niet de oudste
Ik fietste pas langs van die middelbare school jongens en ze riepen ‘mooie patta’s mevrouw’
sowieso iedere keer als ik mevrouw word genoemd HUILON
*edit: ik word met dt geschreven, ook huilon
Ik heb nu twee keer gepadeld (die tennis/squash combi) en ik heb nu elke keer van die rare pijntjes na die tijd. Terwijl het echt niet verder kwam dan een beetje een balletje slaan. Hallo, zo oud ben ik ook nog niet.
Lig ziekgemeld van werk in bed door … RUGPIJN. Kan gewoon niet achter een bureau zitten, op geen mogelijke manier. Enkel liggen. Zo’n bejaarde voel ik me
Haha ik zit de posts van nov terug te lezen over de Edah en dat doet me denken aan iets. Laatst had ik het tegen. een collega die ook wat ouder was over de c1000, DA en de Giraffe. En zij keek me zo leeg aan. Ik dacht dat ik oud was vergeleken met haar, maar toch…
De DA bestaat zelfs nog haha