Ik zat te browsen op Netflix en zag opeens 13 going on 30. En toen dacht ik oh hey ja leuke film volgens mij. Bedenk me net dat ik die zag toen ik 14 ofzo was maar nu ben ik zelf 30
Jaaa die film kwam uit toen ik 13 was en toen ik 30 werd heb ik hem huilend gekeken (hahhaha ik was heel emotioneel die week ).
Nina in gtst heeft een tienerdochter??
Wel knap want Nina is in 1997 geboren volgens Wiki. Maar in 2005 ging de toen 17-jarige Marly Nina spelen, die toen 15 jaar was.
De jeugd kent dit liedje of melodie waarschijnlijk van maan en tabitha - hij is van mij en zullen waarschijnlijk denken dat dit een andere versie is. Mijn zoon kijkt tiktoks en dan hoor ik een liedje en zing ik die mee. Dan zegt die: hoe ken jij die??? En als dan zeg dat dat al een “oud” liedje is dan kijkt die me raar aan
Dan ben je echt oud!!! Nee hoor grapje. Het moet maar net je muziesmaak zijn of je hebt het een keer gehoord en denkt: huh, dat ken ik ergens van
Nu voel ik me echt oud haha, het origineel is van toen ik studeerde en de versie die je nu noemt ken ik niet
Hahahahaha het ligt er denk ook aan welke leeftijd kinderen je in je omgeving hebt waardoor je het wel of niet kent of zoals ik hierboven al zei je muzieksmaak. Toen dat liedje uit kwam waren mijn nichtje en neefje beginnende pubers die altijd muziek draaiden en daar hoorde ik dat liedje toen de hele tijd. Mijn zoon en was toen nog jong dus als ik dat nichtje en neefje niet had gehad dan had ik dat liedje misschien een keer gehoord op de radio bij de top 40 maar meer niet denk ik
Maar hier issie als je nieuwsgierig bent
Ik voelde mij vanmiddag echt knetter oud. Was in een speeltuin met mijn kind (dat maakt je al oud) en ging tot grote hilariteit van de peuter los op de rekstok. Ineens een flashback naar mijn (amateur, uiteraard) turn’carrière’, die in 2003 op zijn hoogtepunt was.
Mijn hemel, ik ben al bijna toe aan een rollator.
Hahaha deze heb ik in gothic jurk gesoundmixed op school bij CKV3. Was verplicht en mijn vriendinnetje wilde perse deze doen. Op zich wel een goede keus omdat ze niet zo hoog zingen.
Ik hoor de gelijkenis echt niet
Het lijkt qua tekst/thema/clip meer op het origineel dan de melodielijn inderdaad!
Dat kan ik wel begrijpen want dit is sowieso een stuk sneller en niet alles is gekopieerd. @ZusjevanJoost dat van de clip wist ik niet!
Ik kon er niet van slapen. Was ervan overtuigd dat er elk moment een raptor mijn kamer in kon komen. Ik was ook pas 7 terwijl die film een rating van 12 had geloof ik?
Ik voel me nu heel oud want ik ging na het eten even op bed liggen om een boek te lezen en nu wil ik weer wat gaan doen. Maar dat kan niet want ik kan niet opstaan omdat ik pijn heb in mn onderrug. Nu ben ik officieel oud en vergaan.
Kreeg net een sollicitatiebrief binnen.
“Amazing.” “Wow!” “Nog meer Engelse termen.”
Nu vond ik het enthousiasme wel geweldig dus ik hoop dat diegene wordt aangenomen, maar ik voel wel een generatiekloof.
Maar serieus? Hoe oud ben jij dan?
15
Wist ik! Wilde je grap er al in zetten.
Haha, oke. Ik ben 28 en heb dus altijd geleerd dat je formeel je brief moet schrijven. En dit was van een 16-jarige