Het 'Ik voel me oud' topic

Mijn neefje had het over een Gertje van een of ander programma. Ik zei ‘oh, net als Samson en Gert, moaahhh Gertje!’
Hij keek me aan alsof ik gek was ‘He? Bedoel je Samson en Marie?’

2e generatie en ik voelde me een oma :sweat_smile:

42 likes

Wow heb dit even gegoogled maar dit is wel het soort nepotisme waar ik goed op ga.

3 likes

Ik ben bij Thuishaven. Iedereen voor me moest zijn legitimatie laten zien bij binnenkomst. Ik mocht zo doorlopen. :sweat_smile:

9 likes

Ik ga niet zo vaak meer naar feestjes maar ik mocht de laatste keren ook steeds doorlopen terwijl er voor me om ID’s werd gevraagd haha :smiling_face_with_tear:

Leuke line-up bij Thuishaven vandaag, veel plezier!

1 like

Lief, dank je wel!

5 likes

Haha zit dit topic vanaf het begin te lezen & nu is de show er. :sweat_smile:

1 like

Haha ik heb het ook gekeken! Was het goed? Nee. Ga ik seizoen 2 kijken? Uiteraard :sweat_smile:

2 likes

Ik wilde laatst een produkt kopen omdat ik in een tijdschrift had gelezen dat het een TikTok hype was…

3 likes

Hahahaha it’s confirmed, we’re old!

1 like

Hahahaha ik moest hier echt hard om lachen :joy:

1 like

Mijn 13 jaar jongere collega die mij (ironisch) ‘mom’ noemt. Love her though.

5 likes

Awh ik vind dit echt heel lief!!

Tot nu toe word ik enkel meissie genoemd :sweat_smile:

3 likes

Zaterdagavond en ik lig al op bed. Heb het nog lang uitgehouden want ik was er rond 20.00 al wel klaar mee. Ben de hele dag al zo moe als het maar kan, en het is niet eens dat ik een feest gehad heb ofzo, een rot mug die me wakker gehouden heeft en een langdradige dag op het werk zijn de boosdoeners. Voel me nu wel een oud wijf.

2 likes

Gister rende er een Deense dog op me af (gatverdamme) baasje was iets van 100 meter verderop, ook zo raar maargoed hij schreeuwde “hij doet niks hoor mevrouw!”. En die man was sowieso ouder dan ik* toen voelde ik me echt oud. Maarja als hij meisje had gezegd had ik het ook niet goed gevonden. Maar zodra je door oudere mensen mevrouw wordt genoemd voel ik me echt oud.

5 likes

Mijn vriend had een foto van me gemaakt met zijn nieuwe telefoon met super gedetailleerde fotos en weet ik veel hoeveel pixels. En wow ik vond ze echt allemaal verschrikkelijk. Ik moest er echt even van bijkomen hoe oud en dik mijn hoofd was. Gelijk heel mijn dag was verziekt eigenlijk haha :joy:

2 likes

Elke ochtend voel ik me oud. Alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen.

5 likes

Mijn zwarte pluk haar is wit geworden. Waarom ook achterop mijn hoofd ipv vooraan zoals bij die Tiktok girlies :joy:

3 likes

Dat ik een uitnodiging heb gehad voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Voor de tweede keer. :cry:

Rocking it!! :sunglasses:

7 likes

Ben ook gewoon te lui om te verven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes