Ik heb een collega die geboren is in 2001???
Ik stond van de week in de AH bij de zelfscan waar de geboortedatum dan bij hangt vanaf wanneer je alcohol mag kopen/drinken. En dat is dus inmiddels al augustus 2005. Ik mocht zelf alcohol drinken vanaf augustus 2005
Wij krijgen in september ook iemand erbij van 2005 Toen was ik al bijna klaar met mijn middelbare school.
Ik voel me sowieso oud op mijn werk. Er zijn veel 22-25 jarigen, en ik ben een getrouwde moeke :’)
Mijn nichtje (10) dacht dat ik “best volwassen, dus ik denk 24” was, dus ik kies ervoor om dit te interpreteren als dat ik er gewoon heel goed (en volwassen) uitzie
Zat te graven met hoe Bassie en Adriaan nou echt heette (zo dus) want ik zat steeds aan de Arie en Bastiaan van Mastermovies te denken. Cue de volgende vraag die me oud liet voelen: wie of wat is een Mastermovie?
Oh geweldig het heeft zelfs een Wikipedia artikel daar had ik niet aan gedacht om te zeggen: staat vast wel op Wikipedia of niet? Maar was echt even te flabbergasted dat even dat jeugdsentiment inmiddels daadwerkelijk een jeugdsentiment is geworden.
Ik moest net miauw googelen.
Blij dat ik niet de enige ben.
Je moest mij Googlen?
Nee maar zonder grappen: wat is het? Nog nooit van gehoord.
Een type drugs.
Oh wauw ja, dat had ik niet geweten. Thanks!
Hahahahaha ik dacht toen ik je post las dat je Pokemon had gemist ofzo, dacht aan deze miauw:
Toen las ik verder en las ik dat het drugs was. Ik voel me nu alsof ik uit de prehistorie kom
Ik zie weleens afspraken in de agenda staan en dan is iemand geboren in 2005, ik denk dan automatisch: die is pas 10. Tot het besef komt dat diegene dus al 18 is.
Ik vroeg vanmiddag aan de doktersassistente hoe een herhaalrecept werkt ‘want vroeger kreeg je een papiertje en die heb ik niet’
Ik heb vandaag mn eerste grijze haren gevonden
Nja de instelling waar ik werk heeft pas sinds vorige maand de faxmachine afgeschaft dus opzich is het nog niet eens zo raar
O dat scheelt
Ik besefte me laatst dat ik eigenlijk geen dag meer heb zonder pijntjes e.d Geen idee hoe ik me dan wel niet moet voelen mocht ik de 70 halen
Ohhh en hoe oud de ‘over 9000!!!’ Meme nu wel niet is, en hoe ik het nog steeds hilarisch vind om hem te gebruiken, maar nu omdat ie zo oud en niet relevant meer is
In de speeltuin zegt een jongetje tegen z’n vriendje: niet doen! Die moeder kijkt! Het duurde even voordat ik besefte dat ik die moeder ben.
Ik moet gaan betalen voor mijn bankrekening