Niet helemaal wat je bedoelt. Maar je hebt deze. Die heeft een vriendin van me
Bekijk Zelfreinigende Kattenbak XXL - 65L - Automatisch - Electrische Kattenbak - Incl. App - Wit op: Zelfreinigende Kattenbak XXL - 65L - Automatisch - Electrische Kattenbak - Incl. App - Wit | bol
Toen ik mijn beste vriendin leerde kennen was haar broertje een slungelige puber van 13/14, inmiddels is hij een volwassen man en helpt mij met mijn salaris onderhandelingen
Ik heb ineens allemaal pijntjes in mijn rug enzo. Hou op hoor
Structureel aangesproken worden met ‘mevrouw’ Huilen!
Ik houd heel erg van ‘jeugd’. (Klinkt fout he…?) Professioneel heb ik veel met de wat ruigere jeugd te maken en ik ben gefascineerd door het puberbrein. Als het even kan knoop ik op straat praatjes aan met jeugd en ik betrap mezelf tegenwoordig op allerlei boomer opmerkingen
(P.s. De wat ruigere jeugd spreekt me ook met mevrouw aan en dat vind ik dan weer super aandoenlijk)
Dit klinkt wel geboortejaar 1952 idd.
Geen woord aan gelogen
De witte haren die ik nu al heb op mijn 27e en ik heb donkerbruin haar.
Ben dan bang om zo snel al helemaal grijs te worden, terwijl ik altijd complimenten kreeg om mijn haarkleur. Ik heb dan echt het gevoel enige te zijn bij wie dat nu al gebeurd
Op je 27??? Dat is een hartstikke normale leeftijd voor de eerste witte haren, hoor! Ik vond die van mij toen ik 16 was, haha. Ik heb er inmiddels een heel stuk meer, maar het is ondanks het contrast met mijn voor de rest zo goed als zwarte haar nog steeds niet zo storend dat ik de drang voel het constant te verven - het hoeft echt niet zo snel te gaan als je vreest (en anders: verven is zo tragisch niet!).
Ik kreeg op die leeftijd ook mijn eerste grijze haren (ook donker haar). Inmiddels heel wat jaar later en ben niet grijzer geworden. Haal af en toe grijze haren eruit. Dus je hoeft niet per definitie al snel volledig grijs te worden
En @Kwal gelukkig haha. Ik weet dat het niet gek is (had paar jaar geleden eerste witte haren), maar word daar onzeker van omdat ik het in mijn omgeving niet zie. Jullie geven me wel geruststelling dus thanks
Tot het uitgroeit
Ik kan wel grotere tragedies bedenken, haha.
@Pawsible je bent echt niet de enige, hoor! Waarschijnlijk merk je het bij veel anderen gewoon niet op. Als ik iets zei over mijn witte haren kreeg ik ook regelmatig als antwoord ???waar??? (inmiddels niet meer lol want ze zitten àllemaal aan de voorkant haha, maar alsnog ben ik nog verre van grijs!).
Ik ben heel grijs! Gewoon omarmen (makkelijker gezegd dat gedaan, want krijg niet altijd positieve reacties en regelmatig wil ik het weer verven vanwege de maatschappelijk kijk op jong-grijs).
Ik vind het vooral zo leeg en plat ogen als ik grijze uitgroei heb met zwart haar. Net als blonde mensen die hun haar donker verven dan krijg je echt zo’n rare lichte uitgroei. Als ik het dan weer geverfd heb denk ik echt van wow weer lekker volle bos!
Het is wel makkelijker omarmen als het grijs overheerst denk ik? Bij mij ziet het er nogal gek uit nu in die overgangsfase met witte sprieten in mijn donkerbruine haar, vaak hebben ze ook een andere gekke structuur.
Ja heb ik ook, zijn echt van die gekke dode sprieten en zijn er nu ook veel meer dat het wel opvalt.
Nou, met mijn haarkleur vind ik uitgroei echt lelijk. Soort zie-de-maan-schijnt-door-de-bomen-effect
Ja als het even kan staan ze recht overeind haha.
Ik heb nu een balayage laten doen met een toner eroverheen, omdat ik te lui en gierig ben om elke 3 weken m’n haar te verven bij de kapper. Heb het idee dat dit ook helpt en vind het voor nu ook wel heel leuk.
Al vond ik die paar grijze haren ook helemaal niet lelijk, ik trok ze er ook niet uit hoor. Liever grijs dan kaal.
Er is kennelijk een mean girls musicalfilm???
En het meisje dat Regina speelt is totaal niet knap, ik snap dit niet haha?? Mijn toxic 2000 puberteit vindt het gewoon echt heel ongeloofwaardig dat de Queen Bee niet teringknap en dun is denk ik.