Het 'Ik voel me oud' topic

Haha ik vond het lezen als iets dat door ChatGPT gegenereerd is.

17 likes

met een ganzenveer geschreven

6 likes

Mijn vriend die helemaal enthousiast werd omdat de yoghurt nu in een handige verpakking zit. ‘Zo praktisch, er past nu meer in de koelkast, kijk!’

Wild leven hoor

36 likes

Dit ben ik ook. Zelfs een foto gestuurd naar m’n zus. :see_no_evil: oké was wel al over iets anders aan t appen met haar toen ik bij de ah was. Maar goed.

2 likes

Haha ja ik moet zeggen, erg handig!

4 likes

Nu ben ik wel benieuwd wat er veranderd is? Kan ik me daarna bij de club aansluiten :older_adult:t3:

2 likes

De vorm!

76 likes

Wow i love it

15 likes

Maar dit is toch ook 10x beter eigenlijk.

9 likes

Hèhè eindelijk is daar iets aan veranderd. Hopelijk gaan andere merken dit ook doen, zoveel handiger!!

4 likes

Ohh ik hoop dat ze dit ook met de verpakkingen van de kwark hebben gedaan. 1000x beter dit!

8 likes

De goedkoopste kwark die ze hebben bij Appie, Jumbo en Dirk heeft ook een rechthoekige vorm (Oing oid). Zo chill om in je koelkast te stapelen als je en grotere voorraad wilt inslaan. Zouden echt meer merken moeten doen.

5 likes

Omg amazing en ook veel handiger om te bewaren

2 likes

Mijn dochter word deze maand 22. Hoe dan? Ik ben zelf toch nog maar 29?! :sob:

18 likes

Ik ben echt overdreven in mijn nopjes met de vandaag heropende AH die het dichtst bij me zit en 1,5x zo groot is geworden. Inclusief feestelijke dj booth, een pianist en iemand in een hamsterpak die ik ondersteboven liep op weg naar buiten.

Sowieso het gebruik van ‘nopjes’ is al tragisch.

53 likes

Dit nummer kwam weer even naar boven in de krochten van mijn herinnering. En in de Spotify versie zegt hij ineens:’ 2005! ’ en toen dacht ik waaaaat dit nummer is 20 jaar oud?! 20?! Was echt even in shock haha

17 likes

Ik heb laatst een GERRY WEBER broek gekocht

38 likes

Ik moest hier te hard om lachen in de wachtkamer van de tandarts :relieved:

6 likes

I know the feeling :weary::joy:

4 likes

Als je op een Hardstyle festival bij de Classics stage moet gaan staan omdat je de rest al niet meer kent🥲

9 likes