Het 'Ik voel me oud' topic

Wow i love it

15 likes

Maar dit is toch ook 10x beter eigenlijk.

9 likes

Hèhè eindelijk is daar iets aan veranderd. Hopelijk gaan andere merken dit ook doen, zoveel handiger!!

4 likes

Ohh ik hoop dat ze dit ook met de verpakkingen van de kwark hebben gedaan. 1000x beter dit!

8 likes

De goedkoopste kwark die ze hebben bij Appie, Jumbo en Dirk heeft ook een rechthoekige vorm (Oing oid). Zo chill om in je koelkast te stapelen als je en grotere voorraad wilt inslaan. Zouden echt meer merken moeten doen.

5 likes

Omg amazing en ook veel handiger om te bewaren

2 likes

Mijn dochter word deze maand 22. Hoe dan? Ik ben zelf toch nog maar 29?! :sob:

18 likes

Ik ben echt overdreven in mijn nopjes met de vandaag heropende AH die het dichtst bij me zit en 1,5x zo groot is geworden. Inclusief feestelijke dj booth, een pianist en iemand in een hamsterpak die ik ondersteboven liep op weg naar buiten.

Sowieso het gebruik van ‘nopjes’ is al tragisch.

53 likes

Dit nummer kwam weer even naar boven in de krochten van mijn herinnering. En in de Spotify versie zegt hij ineens:’ 2005! ’ en toen dacht ik waaaaat dit nummer is 20 jaar oud?! 20?! Was echt even in shock haha

17 likes

Ik heb laatst een GERRY WEBER broek gekocht

38 likes

Ik moest hier te hard om lachen in de wachtkamer van de tandarts :relieved:

6 likes

I know the feeling :weary::joy:

4 likes

Als je op een Hardstyle festival bij de Classics stage moet gaan staan omdat je de rest al niet meer kent🥲

9 likes

Haha ik dacht dat je ging zeggen dat de rest te luid was

6 likes

Mijn oma opmerking is: hoe moet je het kennen dan? Is toch een en al hetzelfde gedreun.

13 likes

Dat zei m’n moeder altijd…(ging dan niet naar hardstyle feestje maar gabber feestjes)

4 likes

Als je niest schiet het in je rug. Als je van de bank komt heb je last van je heup. Love leg/backday :+1:t4:

3 likes

Ik vind het zo heftig dat ik deze maand 31(!!!) wordt. Zit al maaanden in m’n hoofd met het idee van ‘omg bijna 31 gewoon!!!’ Dat ik nu al zo gewend ben aan dat getal dat ik telkens denk dat ik 32 wordt. Waardoor het besef dat de 32 nog een jaartje gaat duren dan wel weer een meevaller is :smiling_face_with_tear:

9 likes

Hahaha ik werd eerder dit jaar 31 en eerlijk gezegd vond ik 31 “heftiger” voelen dan 30. Ik ben nu niet net 30, ik ben IN MY THIRTIES gadver

6 likes

Ja precies! Net 30 is nog alsof je eigenlijk nog 29 bent. Maar 31 voelt wel als richting de 35 gaan. Fijn om ouder te worden hoor! Maar vind het vooral een ding omdat ik echt geen idee heb van wat ik met m’n leven aan het doen ben en wat ik wil (relatie? gezin? single life in de stad tot m’n 40e? carrière switch?), terwijl ik wel echt dacht dat rond deze leeftijd te weten.

Al zegt mijn vader (65) nog steeds dat het voelt alsof hij een begin 20-er is in het lijf van een ouwe lul haha. Dus misschien komt dat idd wel nooit :smiling_face_with_tear:

8 likes