Bij mij is hij wel echt goed, maar ik heb ook om die reden wel een duurder model genomen. De goedkopere (die nog steeds achterlijk duur zijn) vind ik niet voldoende in een huis met katten en zou ik dan ook niet kopen.
Ik ben er nu zo bewust van… terwijl ik altijd hoge sokken droeg in lage sneakers. Nu toch maar niet gedaan, want als millennial kan het kennelijk echt niet ![]()
Moeten die hoge sokken een bepaalde kleur zijn? Wit? Of maakt dat geen ene anjer uit.
Dat moet je dus niet hier vragen, want wij zijn niet de juiste doelgroep ![]()
Mijn zusje zegt dat het afhangt van de outfit, maar dat het vaak wel leuke sokken zijn dus met een reliëf of kleurtje of randje of glittersokken MAAR GEEN HAPPY SOCKS (dit was heel belangrijk daarom grote letters) en ook niet te gematcht met je outfit. Maar dan weer niet bij sportieve outfits dan gewoon sportsokken. Ze zei dat het niet zo heel veel uitmaakt zolang je maar geen blote enkel ziet ![]()
(Geen idee of ze een goede gen z-er is maar dit is de info die ik heb)
Maar ook als het bijv 30 graden is met een korte broek of jurkje? 🥹
Ben ik nu niet inmiddels 16? ![]()
Ja voor zover ik weet wel, maar als ik haar zie vraag ik het wel na haha (het heeft geen zin om haar te appen want zoals een echte gen z-er hoort te doen appt ze me nooit terug of alleen: ja, nope of een sticker die ik niet snap)
Echt verwarrend voor oma’s als ik, in mijn tijd waren witte sokken echt het as van het kwaad ofzo…
Haha ja sportsokken kunnen echt niet was het motto
Omg deze discussie mensen, jullie voelen je niet oud jullie zijn oud.
Ik wilde me cool voelen dus had bij de america today (overigens ben ik daar ook 15 jaar te oud voor) dikke witte sokken met een randje gekocht. Toen deed ik ze aan bij het sporten en ben ik bijna out gegaan. Zo warm
Ik ontken dat niet verder ![]()
Aha victoriaans dus
ahaahahahah ik ga echt stuk om dit gesprek. Ben zo blij dat ik op een middelbare school werk want deze mensen houden je automatisch jong(er)
Veters strikken is ook geen ding meer en daar werd ik laatst ook op aangesproken (heb het overigens niet gefixt). Dit is the way! Uiteraard met hoge sokken.

Zolang de over de grond sleepbroeken maar niet terug komen vind ik alles goed
Maar weten jullie nog dat de America Today de enige plek was waar je Oreo’s kon kopen?? 5 pakjes voor 10 euro of zo
Ik ga echt stuk
Die zijn allang terug toch?
Oh, ik dacht alleen de baggy broeken ipv van die broeken waarbij er een hele natte sluier met gaten aan de pijp hangt