Een van m’n vriendinnen vertelde dat haar bovenbouwleerlingen voor hun schoolfeest als thema “2016” hebben gekozen want dat was in hun ogen het gouden jaar voor muziek & mode.
Sorry maar dat was toch gewoon vorig jaar???
Een van m’n vriendinnen vertelde dat haar bovenbouwleerlingen voor hun schoolfeest als thema “2016” hebben gekozen want dat was in hun ogen het gouden jaar voor muziek & mode.
Sorry maar dat was toch gewoon vorig jaar???
Hahahaha geen idee eigenlijk??? Ik heb uiteraard gevraagd om uitgebreid verslag - will report back. Ik heb ook een hoop dingen in m’n kast hangen die ouder zijn ja haha
Qua muziek was dit (blijkbaar ) het jaar van de soundcloudrap en deze kinderen zaten toen blijkbaar nog op de basisschool
In mijn herinnering is hij gewoon altijd 60+ geweest en heeft hij het jong zijn geskipt
Omg ha ik zat laatst een filmpje te kijken dat 2014 blijkbaar een aesthetic
is voor deze mensen. Ik dacht echt bij mezelf 2014? Dat is serieus het meest nietszeggende jaar in mijn hele fucking leven persoonlijk
Ik moest echt even gaan zitten en nadenken wat voor jaar dat ook alweer was en zelfs dan kwam er vrij weinig uit. Ik kan me veel meer voorstellen bij bijvoorbeeld 2012 en 2013 met gangnam style en call me maybe en alle clubmuziek maar bij 2014 haak ik echt af hahaha. Totaal nietszeggend naar mijn mening echt bizar dat dit voor sommigen een aesthetic is
Op dat soort momenten ben ik wel blij dat ik gewoon een millennial ben want vind dat mijn jeugdjaren(damn grandma alert haha) de 90s en 00s dan toch wel wat leuker en karakteristieker waren dan 2014 haha
kylie jenner, full face makeup met die hele dikke getekende wenkbrauwen en volledige oogschaduwlooks, grote beanies, geblokte jasjes omknopen. ik weet dit echt nog precies allemaal
Ik moest hier aan denken, maar moest eerst googlen wat voor muziek er toen veel gedraaid werd, haha.
Video Bieber:
Video Fifth Harmony:
Er zijn best veel albums toen uitgekomen die goed zijn ontvangen, bijv. Lemonade, maar ook Anti van Rihanna (work work work work work), en hiphop albums van oa Travis Scott, J.Cole, Ye, Chance the Rapper, Rae Sremmurd… 2016 was ook de tijd van Views van Drake en je hoorde alleen maar One Dance overal haha
Ik word deze maand 31. Had nul problemen met 30, maar 31 toch wel meer.
Hahahha sorry maar FH reminds me eraan dat we acht jaar later nog ALTIJD WACHTEN OP NORMANIS EERSTE ALBUM
Schijnt dit jaar uit te komen maar wie gelooft dat nog?
Haar laatste single heeft de billboard 100 niet eens gehaald. Haar album was voor midden juni dacht ik?
En dan is er nog CC met haar slechte dirty girl rebranding en dat stom I luv it liedje.
De rap girlies doen het op dat vlak beter. Alleen Ice Spice moet ik niet hebben.
Ik vind CC sowieso stom, vind het alleen in señorita leuk dat Sean Mendes dan ook zingt I love it when you call me señorita.
Maar ik had na motivation gewoon hoop, is echt zelden tegenwoordig dat een zangeres ook echt goed kan dansen.
Ja echt goed motivation en Love Lies is ook een jam.
Denk dat ze door de verkeerde mensen omringd is, haar laatste liedjes misten altijd iets.
Ik weet wel dat ik hier bij de wat oudere forummers hoor, maar ik had echt nog nooit van wiskunde c en d gehoord
Hips don’t lie van Shakira is volgend jaar 20 jaar oud??? Pardon?
Oh wauw, dit was echt een anthem voor uitgaan tijdens de eerste jaren van m’n studie.
Ik tot net ook niet.
Ik geniet zo van die mountain rug cleaning filmpjes op insta en dan voel ik me tegelijk wel echt oud. Dit had ik ‘vroeger’ niet interessant gevonden
Jaaa heerlijk! lijkt me ook echt leuk werk om te doen hahaha
thep00lguy is ook een aanrader. Die maakt de meest gore zwembaden weer helemaal helder en schoon.
Ik ben helemaal blij met mn nieuwe stofzuiger en die wisselende mondstukken. Had eerder een nieuwe moeten kopen. Hierdoor voel ik me ook oud
In het verlengde hiervan hoort de teleurstelling die ik steeds weer voel als ik een Dyson oppak ook in dit topic thuis. Dat een stofzuiger zo veel met een mens kan doen hè