Het 'Ik voel me oud' topic

Inderdaad zo blij ermee. Ik zat paar dagen zonder stofzuiger en mn hond is in de rui. Werkt niet goed samen.
Teleurstelling bij de dyson ? Die wilde ik eigenlijk maar vond hem te duur.
Werkt die niet goed ?

Net als bij jouw stofzuiger zijn alle opzetstukken wel fijn, maar hij heeft niet zo veel zuigkracht met de stang eraan. Wel een dealbreaker bij een stofzuiger vind ik :sweat_smile:

4 likes

Niet verwacht van Dyson ! Zuigkracht is inderdaad een dealbreaker.

3 likes

Ik heb vanochtend de bank helemaal schoongemaakt en de kussenhoezen gewassen, die om de week de wasmachine van binnen zien. Zit nu op zaterdagavond een boek te lezen op een heel schone bank en voel mij nu echt een geslaagde dertiger.

13 likes

Ik heb vanavond drie wijntjes op en lig nu met knallende koppijn in bed. Sinds wanneer komen de katers dezelfde avond al?!

3 likes

Ik ben juist super blij met mijn Dyson en dat is ook een van de redenen dat ik me oud voel :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ik weet niet hoe oud je bent, maar bij mij begon dat vanaf m’n dertigste. Niet altijd gelukkig, maar wel met enige regelmaat.

3 likes

Ik heb dit ook sinds een paar jaar, echt vreselijk. Bij 2 of meer wijntjes begint het al. En ik slaap dan ook heel slecht

Ik heb dit echt altijd met wijn (ben 27 mocht het uitmaken). Met andere drankjes heb ik het niet, maar wijn is echt een bitch :sweat_smile:

1 like

Same, van meer als twee flessen wijn (gedeeld met anderen lol) voel ik me altijd zo gaar. Terwijl ik me met biertjes of cocktails veel minder ellendig voel.

1 like

Ik kwam hier laatst dus ook achter, ik snapte niet waarom de enkelsokken van mn zoon ongedragen in de kast bleven liggen :sweat_smile:

3 likes

In zie hier al twee zomers veel gen z met hoge witte sokken in slippers lopen :smiling_face_with_tear: krijg er nog steeds een error van in mijn hoofd

3 likes

Ik heb eraan toegegeven (randje Gen Z) en m’n leven is echt beter geworden. Altijd warme enkels!

7 likes

Bij mij is hij wel echt goed, maar ik heb ook om die reden wel een duurder model genomen. De goedkopere (die nog steeds achterlijk duur zijn) vind ik niet voldoende in een huis met katten en zou ik dan ook niet kopen.

3 likes

Ik ben er nu zo bewust van… terwijl ik altijd hoge sokken droeg in lage sneakers. Nu toch maar niet gedaan, want als millennial kan het kennelijk echt niet :smiling_face_with_tear:

Moeten die hoge sokken een bepaalde kleur zijn? Wit? Of maakt dat geen ene anjer uit.

4 likes

Dat moet je dus niet hier vragen, want wij zijn niet de juiste doelgroep :smiling_face_with_tear:

8 likes

Mijn zusje zegt dat het afhangt van de outfit, maar dat het vaak wel leuke sokken zijn dus met een reliëf of kleurtje of randje of glittersokken MAAR GEEN HAPPY SOCKS (dit was heel belangrijk daarom grote letters) en ook niet te gematcht met je outfit. Maar dan weer niet bij sportieve outfits dan gewoon sportsokken. Ze zei dat het niet zo heel veel uitmaakt zolang je maar geen blote enkel ziet :nauseated_face:
(Geen idee of ze een goede gen z-er is maar dit is de info die ik heb)

25 likes

Maar ook als het bijv 30 graden is met een korte broek of jurkje? 🥹

Ben ik nu niet inmiddels 16? :smiling_face_with_tear:

4 likes