Het 'Ik voel me oud' topic

Ja voor zover ik weet wel, maar als ik haar zie vraag ik het wel na haha (het heeft geen zin om haar te appen want zoals een echte gen z-er hoort te doen appt ze me nooit terug of alleen: ja, nope of een sticker die ik niet snap)

13 likes

Echt verwarrend voor oma’s als ik, in mijn tijd waren witte sokken echt het as van het kwaad ofzo…

19 likes

Haha ja sportsokken kunnen echt niet was het motto

4 likes

Omg deze discussie mensen, jullie voelen je niet oud jullie zijn oud.

39 likes

Ik wilde me cool voelen dus had bij de america today (overigens ben ik daar ook 15 jaar te oud voor) dikke witte sokken met een randje gekocht. Toen deed ik ze aan bij het sporten en ben ik bijna out gegaan. Zo warm

10 likes

Ik ontken dat niet verder :sweat_smile:

2 likes

Aha victoriaans dus

4 likes

ahaahahahah ik ga echt stuk om dit gesprek. Ben zo blij dat ik op een middelbare school werk want deze mensen houden je automatisch jong(er) :heart: Veters strikken is ook geen ding meer en daar werd ik laatst ook op aangesproken (heb het overigens niet gefixt). Dit is the way! Uiteraard met hoge sokken.

image

7 likes

Zolang de over de grond sleepbroeken maar niet terug komen vind ik alles goed

2 likes

Maar weten jullie nog dat de America Today de enige plek was waar je Oreo’s kon kopen?? 5 pakjes voor 10 euro of zo

19 likes

Ik ga echt stuk

6 likes

Die zijn allang terug toch?

10 likes

Oh, ik dacht alleen de baggy broeken ipv van die broeken waarbij er een hele natte sluier met gaten aan de pijp hangt

5 likes

Dus daarom kijken mensen me vies aan als ik zeg dat hun veter los zit.

3 likes

Dus een kwestie van tijd voor de enkelsokjes ook weer terug zijn.

Ik own mn millenialheid en draag ze gewoon haha.

13 likes

Ik keek laatst na het douchen in de spiegel en ik had letterlijk een hele sik bijna :sob: Kreeg er echt Jafar van Aladdin vibes van. Ben gelijk als een gek ze eruit gaan trekken, maar was de dag daarvoor gaan lunchen met een vriendin en nu ben ik bang dat ze de hele tijd tegen die paardensik van mij aan heeft staan kijken :sob:

14 likes

Hahahahaha sorry ik ging hier hardop stuk om :joy:

Ik weet nog dat ik als kind mijn oma een kus gaf en dat het echt prikte vanwege haar ‘paardensik’. Als je niks hebt teruggehoord van mensen met wie je kust zal het wel meevallen!!

4 likes

Ik heb gisteren mijn elleboog gekneusd toen ik iets te snel met mijn zoontje van een glijbaan ging. Voel me echt een krakkemikkige oma.

2 likes

Hahaha heb gelukkig nooit meer wat teruggehoord dus hopelijk viel het mee :sob:

Ik was met mijn vriend aan het praten over dat millennials en hun internet memes en alles nu als cringy gezien wordt. Dus toen hadden we het over epic rap battles of history en dat dat nu zo cringe is. Dus ik wou het opzetten om te cringen en het punt te bewijzen, maar toen zette ik deze op

En het zal ook wel mijn liefde voor king Kong en Godzilla zijn maar ik vond het echt super leuk gedaan eigenlijk en heb hem meerdere keren gekeken nu :joy: Toen ik ook naar andere videos van ze ging kijken om alsnog het punt te bewijzen vond ik ze telkens wel goed gedaan en leuk haha. Dus tja ben een cringy millenial denk ik. Zal het dan maar accepteren gewoon haha :grimacing:

3 likes

Gebruikt ie het niet op de laptop? Daar is het automatisch zonder

2 likes