Haha dit doet me denken aan die tiktoks met muziek van Sean Paul enz en dan ‘Hoe sick moet het zijn geweest om in de club te staan met dit nummer?!’ Toen voelde ik me ook oud
Ik had laatst een generatiekloof met collegas toen het nummer van Telekids erop kwam. Was samen met een collega aan het meezingen en een derde collega vroeg waar ze dit van moest kennen. Maar zij is rond de 50 en wij 30ers. Collega van 20 kende het ook niet
Ik was een poosje terug in een club waar ie gedraaid werd en toen gingen wij helemaal los en de rest niet
Ja, heb sws het idee dat gen z’ers anders los gaan. Op de verjaardag van mijn zusje zag ik het en ook in mijn oude studentenhuis en vanaf toen vaker, dan doen ze ff een move tijdens het refrein voor 5 sec en dan weer staan. En dan weer later ff een move erin knallen en weer klaar. Echt vreemd.
Ik was van de week naar t strand geweest. Had even gezwommen en even gevliegerd en n endje gelopen op t strand. Toen ik weer thuis was kon ik niet slapen want al m’n gewrichten deden zeer
Ben vorige week door mijn rug gegaan (ben net 31) Sindsdien kan ik niet bukken, moet ik heel voorzichtig gaan zitten en is t alsnog “oeffff” en “auuuuu” met een soort inademend sissend geluid. Zo genant
Door je rug gaan is volgens mij wel ziek pijnlijk, dus ik begrijp het!
Ik zeg sinds een paar jaar steeds vaker wanneer ik ga zitten “hoplà” (in Italië is het een soort van “voilà” die alleen oude mensen gebruiken), en ik krijg het maar niet uit mijn systeem??? Voel me echt een bejaarde, dat ik zo tevreden aankondig dat ik ben gaan zitten.
Zat me gisteren hardop af te vragen of David Beckham ook zou komen kijken naar de wedstrijd woensdag en het buurmeisje van 13 had geen idee wie dat is.
Dus ik foto’s laten zien, daarna van Victoria en van de Spice Girls. Geen succes.
Kreeg echt flashbacks van hoe irritant ik het vroeger vond als oude mensen dat tegen mij deden. Nu was ik t zelf. Besefmoment.
Maar kom op!!! David Beckham, Spice Girls?! Hallo!!!
Ik had deze week een 15 jarige in mijn klas met een spice girls T-shirt aan! Dus er is hoop!
Mijn buurmeisje van 16 heeft ook een spicegirls shirt van de Primark,maar ze weet niet wie het zijn
Heb vandaag meer vulling voor mn hoofdkussen besteld en morgen komt t al binnen. Ben nu helemaal enthousiast want wat zal ik lekker slapen morgen 🫠
Ik kreeg een envelop door de deur met “alstublieft uw uitnodiging voor de APK van uw gehoor” aahahaha APK ook echt
Gerrit van Kimberly lijkt toch enorm op Jan Willem van Serena Verbon?!
Hoe oud voel je je daarbij?
Wie is Gerrit van Kimberly? Ben ik daardoor oud?
Haha OEPS!
Dit was voor het Gooische Moeders topic
Dit was trouwens spam hoor, ik laat de spam altijd binnen komen zodat ik elke week een voorraad gratis kranten heb als ik weer een muur ofzo wil overschilderen. Wist niet dat gehoor er ook tussenzat.
Mijn collega’s en ik zijn allemaal halverwege dertig en sinds kort hebben we er een collega bij van 22. We hadden het over de gulden en onze kindertijd, dat we op de woensdagmiddag of in het weekend geld kregen, een gulden of een knaak, om daar snoepjes van te halen en hoe rijk je je wel niet voelde als je een muntje van vijf gulden kreeg. Toen zei degene van 22 ‘O mijn goddd! Jullie zijn echt al heel oud!’ Waarbij ze toch echt wel even de side eye kreeg van een paar collega’s.
Jullie zijn ook gewoon oud
Er worden altijd grapjes gemaakt in mijn vriendengroep over iemands leeftijd dat die zo oud is omdat hij de oudste is en de rest wel een flink aantal jaar jonger is. Dus die persoon gaf iemand anders advies voor salarisonderhandeling en die zei toen als soort van grap eis niet minder per uur dan je leeftijd in jaren. Dus toen kwamen er allemaal grapjes of hij op zijn vijfde dan ook al 5 euro per uur verdiende. En iemand zei toen in zijn tijd waren het sowieso nog gulden bedoelt als grap. Dus ik zo uhm mensen dit is toch gewoon waar, maar mensen waren even vergeten dat de euro opzich nog niet heel lang bestaat.