Als ik 's ochtends uit bed kom voel ik me af en toe zo stijf. Mn kuiten staan helemaal strak en ik loop dan echt kreupel. En dan schijn ik hypermobiliteit te hebben. Nou, dat voelt niet zo, vraag me af hoe ik uit bed stap als ik een jaar of 80 ben.
De weg naar Keulen is oud, ik ben in de bloei van mijn leven!
Ik ben die oude collega die (te vaak) grapjes maakt tegen haar jonge collega’s over hoe ik al in de club stond en naar festivals ging toen ze geboren werden, of dat mijn emailadres ouder is dan zij - heb een paar 18-jarige collega’s, die een FSJ (Freiwilliges Soziales Jahr) doen bij ons.
Sorry zal volgende keer een originailere grap plaatsen.
De meeste van mijn collegas zijn in de 40, 50 of 60 dus ik voel me met mijn 36 altijd heel jong. Vooral gisteren toen een collega jarig was en iemand naar zijn leeftijd vroeg (36 geworden) en één van de oudere collegas zo’n zuchtje liet van och dat waren de tijden!
Maar vandaag kwam er van een ander team een collega wat vragen en ik weet niet hoe, maar kwam ook op onderwerp leeftijd. Hij was 27. Toen voelde ik me opeens een soort fossiel.
Oeh deze moet ik onthouden! Denk dat mijn hotmail adres, wat gewoon mijn standaard mailadres is, grofweg 26 jaar oud is.
En ik denk dat ik mijn 06-nummer ook al 20+ jaar met mij meesleep
Mijn hotmail gebruik ik al lang niet meer, die is waarschijnlijk ouder dan een flink aantal leden hier (midden jaren negentig) Maar mijn gmail is uit 2004
Kun je dat ergens checken? Hoe oud je mailadres is?
In gmail (desktop) kun je sorteren op oudste ipv nieuwste, daar zag ik dat mijn eerste mails uit 2004 waren
Ah ok, ik weet niet meer of ik ooit heel veel verwijderd had. Weet nog wel dat ik ooit een funaccount had met 2000 erin, maar toen had ik m’n huidige volgens mij ook al. Ik vermoed dat m’n eerste adres stamt uit 1998 of 1999.
Ik ben toen overgestapt op gmail omdat je daar zoveel opslagruimte bij kreeg en ik dus niet meer de hele tijd van alles hoefde te verwijderen, dus vandaar dat ik vrij zeker ben dat die eerste mails ook waren toen het account net nieuw was. Moet het eigenlijk wel eens opruimen, want die opslag kost ook takkeveel energie natuurlijk (gooi wel veel weg ook nu hoor, maar heb dat jaren niet gedaan)
Ik heb even gekeken en eerste mails die ik nog kan zien stammen uit 2007, maar dat kan niet kloppen want ik weet zeker dat ik hem al eerder had aangezien dit mijn ‘serieuze’ mailadres was en ik toen al veel te oud was voor een of ander onzin mailadres.
Jezelf steeds meer herhalen en een beetje vergeetachtig worden hoort ook bij ouder worden.
Ik zit de Sugababes op Lowlands te kijken en dat is dus mega druk. Enige wat ik kan denken: Gelukkig sta ik er niet tussen, wat een drukte…
Waar is de tijd van fomo gebleven, haha
Ik krijg het ook een beetje benauwd van die Lowlands beelden, lijkt idd gigantisch druk. Maar ik heb ook beelden gezien van een festival waar ik vorige week was en dat zag er op film ook heftig druk uit, terwijl ik het wel mee vond vallen toen ik er stond, dus beelden bedriegen soms ook wel een beetje. Maar ik herken je gedachtes iig, haha.
Ik dacht ik doe wat rek oefeningen, want ik ben zo stijf als ik weet niet wat. Hoor ik mn rechter knie elke keer kraken als ik mn been strek. Dat had ik eerder niet !
Eerst in wjekw gepost maar past beter hier!!
Ik ben in bad geweest, heb net valeriaan en magnesium geslikt en lig nu in mijn schone bed met oordopjes in en de ventilator en luchtbevochtiger aan om nog even te lezen. Hét recept voor een voortreffelijke zaterdagnacht
Dat klinkt heerlijk.
Love it!!
Een vriendin vroeg wat ik vanavond ging doen en ik zei true detective bingen and I did Eerst om half 6 nog naar het strandje geweest om een boek te lezen en toen om 8 uur eten en de rest van de avond true detective kijken en een topje haken
Welk seizoen heb je gekeken?