Ik bekeek een video over piepjes die “jouw ouders waarschijnlijk niet meer kunnen horen” en dat piepje…. hoorde ik dus niet.
Tot voor kort hoorde ik nog piepjes die de honden in de buurt ook horen, dus ja dit komt hard aan.
Ik keek gister ook deze video en dacht hetzelfde, maar het bleek een audioprobleem in de video. We zijn niet oud ![]()
Oh sickelini
Heb nu twee testen op youtube gedaan en beide eindigde ik op leeftijd 43. Loop een decennium op de zaken vooruit ![]()
Heb al weken pijn bovenin mn nek, waar mn hoofd en nek elkaar raken. Bedenk ik me net dat misschien mn kussen wel te hoog is ofzo, dus nu allemaal shit uitgehaald. Maar serieus begint de aftakeling echt al bij 30?! Kan niet eens slapen zonder crack wakker te worden.
Ja
Ik vind dat je geluk hebt als je het pas bij 30 begint. ![]()
Nee toch haha? Misschien zichtbaar dat je niet meer een babyface hebt, maar verder ook?
Kan toch ook echt een keer verkeerd geslapen hebben?
read the room!!!
Wat bedoel je nu precies hahah? Dat je geen tekenen van ouder worden ziet als je 30 bent (of ouder)?
Doet me denken aam toen ik op mijn 18e door mijn rug gegaan was
Vreselijke pijn en ik dacht dat dat pas kon op je 40ste ofz😭
Bij mij al vanaf 28
Mijn knieën zijn echt niet meer te doen soms ![]()
10 jaar geleden kon ik (na een avond stappen) op de wc in slaap vallen en zonder pijn in mijn lijf wakker worden. Als nu mijn kussen niet goed ligt, dan kan ik de dag erna mijn nek niet draaien. Dus ja, ik kan een keer verkeerd slapen, maar dat is niet meer zonder gevolgen na mijn 30e, haha.
Hahaha, zo herkenbaar!
Ik sport en ga niet kapot van de spierpijn.
Het voelt dan 's ochtends na het opstaan vooral strammer bij mij. Maar na het werk kan ik gewoon sporten hoor gelukkig
En dan ga ik ook niet helemaal kapot van de spierpijn…
Da’s toch totaal andere pijn