3voor12 of npo2extra
Het staat ook op HBO
Vrijdag op stap geweest en zondagochtend is mijn evenwichtsorgaan nog steeds niet hersteld. Heb ook het idee dat ik elke keer meer tril na het drinken. Maar goed was het wel waard!
4! De rest had ik al eerder gekeken.
Die is vet he! Heb ik ook een uren achter elkaar zitten bingen met een haakwerk erbij
Ik ben ook bezig met seizoen 4. Horror wel! Heel spannend. Dit seizoen scoort laag op IMDB ik snap er niks van. Of is dat weer vanwege rasisme jegens de Inuit.
Net zoal dat die aflevering waarin 2 gay mannen van The last of us ook laag scoorde.
Ja volgens mij heb ik er ook wel een nachtmerrie van gehad toen! En een haakblessure opgelopen omdat ik niet kon stoppen met kijken en haken tegelijk
Jaaa ik zat er ook echt vanaf aflevering 1 in en ook lekker mysterieus!
En seksisme
Dit ja, las er ergens (hele tijd geleden al, geen idee meer waar) iets over. De hoofdrollen worden deze keer ingevuld door vrouwen, terwijl in de eerdere seizoenen vrouwen (vooral het bejubelde eerste seizoen) eigenlijk heel weinig voorkwamen. Met name als slachtoffer/lijk of om bloot te laten zien. Mijn vriend was nog echt pissig toen ik daar wat van zei toen we dat seizoen onlangs keken. hij vindt seizoen 1 echt de allerbeste serie ooit en was not amused dat ik zei dat de vrouwen er alleen in lijken te zitten voor de seksscenes.
Ik vind seizoen 1 ook wel het allerbeste ooit! Die dialogen en dàt acteerwerk
Maar seizoen 4 ook top.
Ik heb vandaag mijn eerste leesbril gekocht voor de kleine lettertjes op verpakkingen te kunnen lezen.
Nee joh! Fancy!
Dat dan weer wel. Meteen voor een knalroze gegaan.
Ik ben een high school movie aan ‘t kijken en besef me dat ik gewoon bijna even oud ben als de moeder uit de film ipv de high school kids zelf 🥹
Bij de softbal stond er muziek op en er kwam een bepaald nummer waarbij ik aan de zon zee zuipen vakantie op mn 21e moest denken, dat is al 13 jaar geleden, dus daar voelde ik me al oud door. Zegt een teamgenoot die een stuk jonger is: ooh dit nummer doet me altijd denken aan de zomervakantie toen ik 11 was
Au…
Ik was vorige week aan het dansen op dat ringdingding crazy frog en er was maar 1 iemand die ook nog wist dat je dan kon sms’en om de ringtone te kopen. De rest is allemaal groot geworden met smartphones al.
Voelde me zo stokoud.
Hahha oooo en er was toch ook een website waar je dat kon kopen/downloaden? Iets met kanarie dacht ik, maar kom er met google niet uit