Het 'Ik voel me oud' topic

Ja ik vond dit echt fantastisch, en was zelf zo teleurgesteld dat mijn middelbare school leven nog niet eens de helft zo excited was als bij hun.

5 likes

Grappig, zou zo een foto van een middelbare schoolklas kunnen zijn uit 2024.

17 likes

Behalve dat ze nu dan hun hand zo :metal:t3: voor hun hoofd zetten :smiling_face_with_tear:

3 likes

''Mevrouw, mag ik 1 sigaret van u?

:dotted_line_face:

13 likes

Maar heb je gegeven?

4 likes

Voor 5 euro.

9 likes

Ik mis alleen Tygo Gernand op de foto.

Ik vond deze serie geweldig, heb nu ook spontaan dat liedje ervan in mijn hoofd, en wat vond ik Robin Rienstra toch altijd knap. :rofl:

4 likes

Nou inderdaad, alleen al voor Robin met zijn stoere leren jas zat ik elk weekend klaar voor een nieuwe aflevering :joy:

1 like

Ik kreeg van Otje een handtekening op mijn arm :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Net kinderpostzegels gekocht. Wil zelf nog langs de deuren :smiling_face_with_tear:

1 like

Vandaag bij bokstraining zei een jongen tegen me: doet u dit al lang? Wie heeft u ooit boos gemaakt? :smiling_face_with_tear:

9 likes

‘Mannen’ en dan op de grond spugen

22 likes

Ja is wel de waarheid maar hij had nog zo’n lieve naïeve hoopvolle blik dus kon het niet over mijn hart verkrijgen

2 likes

‘Jij die u zegt’

4 likes

En nog steeds actueel na al die jaren! Ik was helemaal vergeten dat ze WA zitten te dissen haha

4 likes

Ik bekeek een video over piepjes die “jouw ouders waarschijnlijk niet meer kunnen horen” en dat piepje…. hoorde ik dus niet.
Tot voor kort hoorde ik nog piepjes die de honden in de buurt ook horen, dus ja dit komt hard aan.

11 likes

Ik keek gister ook deze video en dacht hetzelfde, maar het bleek een audioprobleem in de video. We zijn niet oud :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Oh sickelini

5 likes

Heb nu twee testen op youtube gedaan en beide eindigde ik op leeftijd 43. Loop een decennium op de zaken vooruit :skull:

1 like

Heb al weken pijn bovenin mn nek, waar mn hoofd en nek elkaar raken. Bedenk ik me net dat misschien mn kussen wel te hoog is ofzo, dus nu allemaal shit uitgehaald. Maar serieus begint de aftakeling echt al bij 30?! Kan niet eens slapen zonder crack wakker te worden.

4 likes