Ja
Ik vind dat je geluk hebt als je het pas bij 30 begint.
Nee toch haha? Misschien zichtbaar dat je niet meer een babyface hebt, maar verder ook?
Kan toch ook echt een keer verkeerd geslapen hebben?
read the room!!!
Wat bedoel je nu precies hahah? Dat je geen tekenen van ouder worden ziet als je 30 bent (of ouder)?
Doet me denken aam toen ik op mijn 18e door mijn rug gegaan was
Vreselijke pijn en ik dacht dat dat pas kon op je 40ste ofz😭
Bij mij al vanaf 28
Mijn knieën zijn echt niet meer te doen soms
pardon? 27 jaar???
ik zat op de school waar dit destijds werd gefilmd, 27 jaar later is dat ook niet echt indrukwekkend meer
10 jaar geleden kon ik (na een avond stappen) op de wc in slaap vallen en zonder pijn in mijn lijf wakker worden. Als nu mijn kussen niet goed ligt, dan kan ik de dag erna mijn nek niet draaien. Dus ja, ik kan een keer verkeerd slapen, maar dat is niet meer zonder gevolgen na mijn 30e, haha.
Hahaha, zo herkenbaar!
Ik sport en ga niet kapot van de spierpijn.
Het voelt dan 's ochtends na het opstaan vooral strammer bij mij. Maar na het werk kan ik gewoon sporten hoor gelukkig
En dan ga ik ook niet helemaal kapot van de spierpijn…
Da’s toch totaal andere pijn
Vallen is nu ook echt fucking eng geworden terwijl dat voorheen nog wel meeviel. De paar keer dat ik gevallen ben had ik er weken later nog last van.
Ik merk heel erg van het ouder worden dat ik meer angsten krijg en daar meer last van heb. Laatst ging ik skeeleren na lange tijd. Ik kon me niet herinneren dat dat zo onstabiel was en was continu bang dat ik viel. Wanneer ik in een achtbaan ga heb ik veel meer angst. Toen ik jong was ging ik 10 keer achter elkaar in de breakdance, nu durf ik niet echt meer. Was laatst toch in gegaan met mijn zoon. Ten eerste was ik bang dat die er uit vloog, zo hard ging het. Daarna was ik super misselijk. Octopus ga ik ook al niet meer in. Eigenlijk alles wat ik toen ik jong was wel deed wat “eng” was durf ik nu niet meer.
Oh ja, sneller misselijk worden in attracties is ook zo’n vervelende
Ik heb begin dit jaar mijn nieuwe bed in elkaar gezet, daarvoor een middag en avond veel op de grond gezeten en in rare houdingen dingen moeten schroeven, etc. Kon de twee dagen erna amper bewegen zoveel rugpijn en heb er daarna zeker nog een week last van gehad