Let the duimpjes come in: ik voel me echt een gezegend mens dat ik me als 35-plusser hier totaal niet in herken.
Edit: wat ik wel doe is geluid maken als ik ga zitten of opsta uit een rare positie.
Let the duimpjes come in: ik voel me echt een gezegend mens dat ik me als 35-plusser hier totaal niet in herken.
Edit: wat ik wel doe is geluid maken als ik ga zitten of opsta uit een rare positie.
Ik lag al om 21:00 in mijn bed, was zo ontzettend moe en viel al bijna in slaap op de bank dat ik dacht ‘fuck it, het is pas 9 uur, ik ga naar bed’ en ben ook meteen in slaap gevallen. Kan me nog goed herinneren dat ik als kind zo laat mogelijk naar bed wou en nu ben ik blij dat ik naar bed kan.
Ik heb laatst bij het winkelen een member card van de M&S mode gevraagd, voor korting op mijn toekomstige aankopen haha
Als ik leuke items zie bij een zaak als Didi (bestaat dat nog?) of een andere zaak waar ik eerder niet dood gevonden zou willen worden, raak ik in een existentiële crisis. Zijn deze ketens hipper geworden en hebben ze tegenwoordig ook gewoon leuke items? Is mijn smaak aan het vertrutten? Vind ik het leuk omdat ik nu binnen de beoogde doelgoep hoor? Ben ik oud?
Hahaha ja ik had ook echt een existentiële crisis, maar hou maar vol dat ze gewoon trendier zijn geworden Want ze hadden toch wel wat leuke dingen hangen! Sowieso kan ik voor broeken echt alleen nog maar naar de C&A en M&S
Heb wel echt een hele leuke broek daar gevonden, maar heb er ook een paar geprobeerd waarvan er dan net iets raars aan toegevoegd wordt. Van die rare pijpen met kartels, lelijke kleuren, rare glitters erop etc. haha. Dat zie je dan weer niet bij Zara ofzo. Mijn 16 jarige zelf zou mezelf nu zo hard judgen ook haha.
Oh dit herken ik! Ik vind bij M&S ook altijd dat ze teveel details op een kledingstuk doen. Apart mouwtje én kant. Glittersteentjes én een rits. Weet even geen goede voorbeelden maar ik vind het altijd ‘bijna leuk’. En ook ik koop er wel hoor. Er zijn gewoon geen winkels meer voor vrouwen die niet in 34 passen
Ja vooral dit. Met mijn maat kan ik bij de zara of mango etc. echt geen broeken meer vinden helaas
So on point
Precies dit dus!
Vind het bij M&S altijd hit of mis. Er zitten echt heel leuke en hippe items tussen, ik heb best wat kleding van daar en dan ben ik elke keer nog verbaasd dat het van de M&S komt. Maar wat je zegt, ook nog zat dingen die net niet zijn door teveel van die details. Of dan zie ik een op het eerste oog leuk trui en dan zitten er weer wat knopen of veters aan, zo jammer.
@Keroppi als ik mijn moeder moet geloven zijn ze wel echt hipper geworden dat laatste jaren. Vroeger was het veel truttiger.
Moet denken aan een van mn fave YT shorts
Ik verafschuwde vroeger fleecetruien, omdat ik die altijd aan moest van mijn moeder. Echt van die ANWB-dingen. En nu ben ik er een aan het maken voor mijn man en ik wil er ook een voor mezelf. What is happening to me
Ik kreeg een reclame te zien van een yahtzee app toen ik een spelletje speelde en toen dacht ik opeens aan deze spelcomputer die ik vroeger had
Ze zijn online nog wel tweedehands te koop maar niet goedkoop, echt jammer dat ik die van mij niet meer heb haha.
Ik kreeg op m’n werk een mail over dat je je op kon geven voor een bijeenkomst over de overgang en werk.
Supergoed dat daar aandacht voor is natuurlijk, was naar alle vrouwen boven de 35 gestuurd. Voelt alleen nog zo ver weg. Is het hopelijk ook
De overgang begint 7-10 jaar voor de daadwerkelijke menopauze, dus wel goed dat ze dat vanaf 35 doen.
Ik vier vandaag mijn 35ste verjaardag. Over een uurtje komen de eerste mensen. Vroeger was ik nu aan het dansen in de keuken met een wijntje en mijn laatste make up op doen. Nu lig ik op mijn bank te genieten van een uurtje rust
Zaterdagavond vier speciaalbier op en ik heb de hele nacht en dag maagpijn gehad