Het 'Ik voel me oud' topic

Oehhhh ik heb nog zo’n kleine platte waar je met een tank over moet steken. Hij doet het nog steeds en is toch wel 40 jaar oud inmiddels

Ik heb dus al 3x in 1 week gehad dat ik in één of andere gekke positie wakker word 's snachts, en mijn knie echt he-le-maal op slot zit. Ik moet de rest van mijn lichaam dan in allerlei bochten manoeuvreren zodat mijn knie weer normaal kan bewegen omdat het zooooveel zeer doet :smiling_face_with_tear: Pfff dan voel ik me echt oud

2 likes

Het schaatsseizoen is weer begonnen. En ik heb gewoon zin om dat straks op tv te gaan kijken :joy: :smiling_face_with_tear: Wanneer ben ik zo’n ontzettende boomer geworden?

7 likes

35 likes

Ik ben benieuwd naar de Albert Heijn feestcollectie en ‘baal’ dat het pas eind volgende week bekend is.

4 likes

Hier ligt het al in de schappen

2 likes

Denk niet alles? Ik vind het doorbladeren van de folder altijd zo leuk.

1 like

Ik heb niks met die artiesten Charli XCX, Chappell Roan, Sabrina Carpenter, Olivia Rodrigo. Ik heb hun muziek beluisterd en filmpjes bekeken en ik vind het allemaal maar raar en niet leuk. De liedjes blijven ook niet bij me hangen (behalve Good Luck Babe en Espresso, die je de hele tijd hoort).

4 likes

Hield je 5-10 jaar geleden wel van dat soort popartiesten?

3 likes

Soms voel ik me ineens zoooo oud als ik naar reality programma kijk als Temptation of HNTM. Toen ik dit vroeger keek, waren het voor mij volwassenen (dat dacht ik tenminste). En nu zijn ze begin/halverwege 20 en ben ik soms gewoon 10 jaar ouder?!

16 likes

Dat gevoel is zó herkenbaar! Vroeger voelde het alsof die mensen in die programma’s allemaal supervolwassen waren en echt alles op een rijtje hadden. Maar nu je zelf ouder bent, zie je ineens hoe jong ze eigenlijk zijn. Het is bijna confronterend, hè? Vooral als je beseft dat ze nu vaak zelfs jonger zijn dan jij.

Het is een soort realiteitscheck dat je ouder bent geworden, terwijl je je vanbinnen misschien nog steeds hetzelfde voelt als toen je zelf begin 20 was. Maar hé, met die jaren komt ook wat meer levenservaring (en hopelijk wat minder drama dan in die programma’s)!

9 likes

Altijd zo’n mindfuck als je jezelf nog jong voelt en dan ineens jonge collega’s hebt die Baantjer niet eens meer kennen. Voel me nu ik dit zo typ wel ineens oud.

9 likes

Je komt nu op het punt dat je je ouders begrijpt die zeggen ‘ik voel me helemaal geen 60!’

14 likes

Of toen een collega vroeg: “Wat is het telefoonnummer?” waarop ik antwoorde: “0900-garages” (even iets willekeurigs verzonnen) en ze geen idee had wat ze moest intoetsen.

Ik kon blind sms’n met T9 :smiling_face_with_tear:

1 like

Never forget 0900-TUIG

18 likes

Hahaha waar was dit van???

1 like

Ik had een keer T9 moeten gebruiken in een puzzel in de escaperoom, de nostalgie kwam gelijk naar boven :heart:

1 like

Telefoonnummer van de politie 🫶🏽😆
(Werkt nog steeds volgens mij? Maar er wordt niet meer geadverteerd met ‘tuig’)

4 likes

Volgens mij hebben ze daar zelf ook nooit mee geadverteerd :smile: Maar het nummer van geen spoed, wel politie is nog steeds 0900-8844, ja.

1 like

IMG_5726
Tuig kwam wel in radiospots en dergelijke voorbij.

5 likes