Het 'Ik voel me oud' topic

O, haha, dat is niet blijven hangen bij mij :sweat_smile:

3 likes

Ik vind het zo jammer dat Gooische vrouwen pas om 21:30 op videoland komt. Vind het dan te laat afgelopen :older_woman:t2:

15 likes

Same :older_woman:t2:

6 likes

Ik heb winterhanden :expressionless:

2 likes

Komt vaker voor op heel jonge of juist middelbare leeftijd.

1 like

Vandaag op werk kwam “Badger badger badger badger mushroom mushroom” ter sprake en de helft van de mensen kende het niet omdat ze te jong zijn…

11 likes

Ik weet niet of ik me nu oud of jong moet voelen, maar ik ken dit niet. Wat is het?

12 likes

Nu voel ik me oud, heb hier nog nooit van gehoord en te jong ben ik zeker niet :smile:

9 likes

Ik kende het ook niet, maar volgens mij is dit het :joy:

4 likes

Oh echt iedereen om mij heen van mijn leeftijd (midden 30) kent dit. Maar ik kom wel een beetje uit een nerdy hoek met mensen die begin jaren 2000 al veel op het internet zaten.

8 likes

Ja, net als de Potter puppet pals en narwhals narwhals. Ik denk wel dat je in een bepaalde hoek van het internet moest zitten om dit te kennen :disguised_face:

6 likes

Ik kan magical Trevor ook nog steeds helemaal meezingen

3 likes

En charlie the unicorn! :unicorn:

8 likes

Ik ben op het punt gekomen dat wanneer ik make up op heb, ik er juist slecht en verlept uitzie :weary: Pure ouderdom

8 likes

Toen ik spruitjes aan het schoonmaken was, kreeg ik bijna kramp in mn hand :unamused::unamused: What is happening :older_woman:t4:

7 likes

Teken om geen spruitjes te eten :kissing_heart:

5 likes

Ik was vanmorgen helemaal gelukkig dat ik om kwart over 7 de kerstboodschappen kon doen in een volledig lege supermarkt

26 likes

Scheelt wel tijd! Maar als je het echt vervelend vindt, het is gewoon tijd voor een nieuwe routine/ look. Vaak heb je gewoon andere formule of producten nodig.

7 likes

Tijd voor andere producten dan!

7 likes

Ja, dit wilde ik net zeggen! Misschien net iets minder hardere kleuren gebruiken. Heeft bij mij echt een verschil gemaakt.

Ik vind haar heel fijn op TikTok, ze geeft goede make-up tips voor 30 en 40 plus

https://vm.tiktok.com/ZNew6DR6N/

6 likes