Ja dit, matterende foundation en ook concealer voor onder de ogen ziet er bij mij bijv tegenwoordig niet meer zo mooi uit. Ik ben overgestapt op de tinted hydrator van wet’n wild (volgens mij was het een tip van @Kwal), ziet er zoveel beter uit.
Haha scheelt inderdaad tijd! Ik ben dit jaar ook van bijna elke dag make-up dragen naar bijna nooit meer. Dus zodra ik nu make-up op heb voelt het ook heel gek.
@ZusjevanJoost en @simsalabim dank jullie wel voor de tips, leuk om in het nieuwe jaar een beetje te experimenteren
Ik heb net fotos gemaakt en melding gedaan bij de politie over kleine jongetjes (niet ouder dan 10) die vuurwerk aan het afsteken waren voor mn huis
Ik kan niet eens meer zachtjes schommelen zonder duizelig te worden
Er wordt voor het eerst, met o&n, geen feestje gegeven in het complex waar ik woon. Zo lekker. Geen gedreun van muziek heel de avond.
Vreselijk dit. Ik dacht een paar jaar geleden wel even aan mijn kinderen te laten zien hoe je met een koprol het water in kan gaan. Verzoop bijna omdat ik zo gedesoriënteerd was onder water😅
Ik werd pas rondgedraaid op een stoel door mijn kind. Ik moest erna in bed liggen omdat ik zo misselijk was
Dit heb ik laatst ook ervaren ja! Trampoline kon ook al niet meer, want dan krijg ik direct hoofdpijnsteken.
Ik word binnenkort 30 en ik merk echt dat het een overgang is ofzo. Even een uurtje tekenen of schilderen, nekpijn. Onderuitgezakt een boek lezen, rugpijn. Een paar uur achter de computer werken, 300 knopen in mijn schouders. Vroeger zat ik in de kerstvakantie uren op de grond in de meest bizarre houdingen te lezen, nergens last van. Voel me nu alsof ik al ben begonnen met uit elkaar vallen .
Kinderen krijgen heeft die hele aftakeling bij mij in een extra stroomversnelling gedaan.
Man man man. Ik heb serieus altijd wel een mankement.
Heb op dit moment een zere heup en dat is wel echt een bejaardenkwaal.
Als ik dit lees voel ik me altijd zo gezegend, bijna 40 en herken me totaal niet in die aftakelende lijven; denk dat je daar voor een groot deel echt zelf bij bent (maar zoveel bijzonders doe ik ook niet, behalve wel elke dag buiten wandelen).
Ik denk dat een groot deel toch ook wel een beetje geluk of pech is.
Dat zal het andere deel zijn. 🫠
Haha, behoorlijk tegenstrijdig dit.
Ik ken Roxy Dekker niet. Volgens mijn nichtje van 18 ben ik nu officieel oud.
Ben het wel eens met je nichtje haha Zij komt echt op veel platformen voorbij/wordt er iets over haar geschreven of gezegd.
Ik wist niet hoe ik meerdere foto’s bij een Insta post moest toevoegen en zelfs met google vond ik het maar ingewikkeld
Voel me aangesproken
Ik ben Krabsalade niet maar ik las ‘daar ben je zelf bij’ meer als je kunt ook overal bij stilstaan en alles zo overdreven benoemen (kinderen krijgen heeft aftakeling in stroomversnelling gezet?)
Of gewoon leven en niet op elke slak of pijntje zout leggen. Hoe meer nadruk je erop legt hoe meer je er op let, denk ik. We zijn ook niet oud toch. Met 30/40 jaar ben je niet oud.
Sport je?
Ik herken het wel een beetje van de vage klachten, maar vind het fijne van postpartum juist dat ik nog steeds weer ‘eerste keren’ heb: de eerste keer weer x kg opgetild, de eerste keer een wandeling zonder pijn, de eerste keer de trap op gerend zonder steken, de eerste keer fietsen, etc. Heb het gevoel dat ik na 2 jaar nog steeds fitter wordt als ik de zwangerschap/bevalling als uitgangspunt neem!