Het 'Ik voel me oud' topic

Volgens mij op zo’n windows 95 computer

God ja ik weet nog dat ik wie kent miljonairs wilde spelen en toen eindigde ik per ongeluk op kindertent.nl en daar ben ik daarna nooit meer weggegaan

Dit is echt meer dan 15 jaar oud joh dat dit nog in de lucht is :eek:

1 like

Oooooh man, Gotcha. Mijn broertje en ik speelden dit ook urenlang. Tot diep in de nacht soms. Een keer werden we betrapt door mijn vader, hij ging het toen uitproberen. De straf die we kregen is dat hij toen niet meer kon stoppen (dus wij konden niet meer spelen).

4 likes

De meeste voetballers zouden me nu mevrouw noemen denk ik haha :cry: En ik was voor mijn gevoel nog niet heel lang geleden zo’n bakvis die met elke voetballer op de foto ging

3 likes

Supaplex heeft een app en ik speel het op mn telefoon mar level 3 is al zo moeilijk :frowning:

2 likes

Ik speelde vroeger altijd spelletjes van Apogee, oa Commander Keen, Secret Agent en vgm ook Duke Nukem

2 likes

Duke Nukem 3D :joy:
Ik had een cheatcode zodat ik niet dood kon gaan. Vond het hysterisch om alle strippers dollars geven door op de spatiebalk te drukken . Wat een tijden

4 likes

Commander Keen was echt geweldig! Volgens mij hebben we daar meerdere delen van gehad? :thinking: Wij speelden ook nog vaak Aladdin, Lion King en volgens mij Jungle Book. Dat deden we dan met het hele gezin dus je moest heel lang op je beurt wachten

image

22 likes

Ik moet door dit topic denken aan Red Band zelfmaaksnoep. Kent iemand dat nog?

16 likes

Klasgenootjes die trouwen of een huis kopen, telkens weer een shock :sweat_smile:

4 likes

Ja, 4 delen geloof ik.

Edit: wiki zegt 7

Ik was te clumsy om te spelen (op een paar makkelijke spelletjes na) dus ging na 3 seconden dood en ging daarna met m’n broer meekijken hoe hij wel die spellen uitspeelde. Heb ze een paar jaar geleden weer gespeeld via een emulator en alleen Dangerous Dave is niet gelukt :disappointed_relieved:

1 like

Ik ging een foto laten maken bij zo’n Volendamse fotowinkel, en ik zat natuurlijk een beetje te giechelen. Toen zei ze: “Als u nou hier gaat zitten…” en toen zei ik: “Nou, zeg maar je hoor. Ik denk dat we dezelfde leeftijd hebben!” en toen zei ze: “Dat denk ik niet, mevrouw” Kind was 19. Ik 29.

Apply water to burned area.

51 likes

Oooo! Ik proef het opeens! Toch dat poedersuiker met kleurstof en dan water erbij?

2 likes

Jaaaa! En dan een rood petje als maatbekertje, en die kleine vormpjes en deegrollertje

3 likes

En het had zo’n rare structuur en het was ook zooo vies zoet.

1 like

Na de afgelopen 3 kermisdagen moet ik gewoon 3 dagen bijslapen. Not normal

Als je in een museum loopt en spullen ziet waar ik mee heb gespeeld of had…

4 likes

Jaah Keen heb ik ook vaak gespeeld!

Eén van de eerste dingen die ik speelde was Xonix, kent iemand dat?

En Prince of Persia natuurlijk.

7 likes

Ik speelde vroeger altijd Tanks

en Freddi Fish

En volgens mij ook Rad van Fortuin en Lingo. En bij mijn nichtje en neefjes De Lemmings op de Sega.

25 likes

Ik had alle spellen van RedCat, eerst alleen omdat het een kat was maar later vond ik die spellen ook echt leuk

5 likes