Het 'Ik voel me oud' topic

Heb je een linkje? Wie weet maakt dat me wel een schoonmaakqueen.

1 like

Het is de Go Scrub, besteld via Bol.

4 likes

Meteen de roze variant besteld!

3 likes

Vandaag vroegen twee meiden aan me: mevrouw, heeft u een aansteker te leen?

Mevrouw… u……

4 likes

Jij hebt een kind toch

2 likes

Heb een paar uur geleden gegoogled hoe je een smiley op een foto plakt om bijv jezelf onherkenbaar te maken. Voel me echt bejaard want kwam met een in mijn ogen te moeilijk antwoord.

Kan het ook makkelijker dan de foto via Whatsapp sturen en de emoji er op knallen? :sweat_smile: (kleine #dtv dit) :older_woman:t2:

3 likes

In je foto-galerij de foto kiezen, op bewerken klikken (pennetje) en dan kan je er een sticker/emoji in plakken.

2 likes

De zelfscan kassa’s bij onze Jumbo kunnen via een cameratje zien of je 25+ bent en of je dus alcohol mag kopen zonder je ID kaart te laten zien. Ik hoef nooit mijn ID kaart te laten zien. Zo jammer :joy:

Eeuwige dank

2 likes

Ja dus!!! Ik voel me echt een tienermoeder hahaha
En ik haat het dat ik er blijkbaar uit zie als een mevrouw

6 likes

Jaaa klopt. Ik denk tenminste dat het zo werkt, met een cameratje gezien ik mijzelf op het schermpje kan zien

1 like

Die zijn er toch gewoon om diefstal tegen te gaan. Dat je er meer bewust van bent dat je gefilmd wordt en dan niks jat.

5 likes

Ja das tegen het jatten. De medewerkers laten je via hun apparaatje door of niet.

1 like

@vitaminwater whoops dan heb ik niets gezegd.
Al vind ik het alsnog jammer dat er nooit om mijn ID gevraagd wordt :joy:

2 likes

Ik was bij the world of music video tentoonstelling geweest en toen voelde ik me wel even oud. Zo lang geleden al weer dat deze clips voor het eerst te zien waren.

11 likes

Ja, werkt wel goed want als ik dan m’n verlopen kop daar soms op zie einde dag als ik kwark koop denk ik wel: Dit zijn geen beelden voor opsporing verzocht.

3 likes

Omg VPRO opvoeding, dat is zooo accurate :joy: haha

1 like

Jezus wat is Telephone toch ook een vette clip. Lang niet gezien! Je hebt me geïnspireerd om zsm naar the world of music te gaan!

6 likes

Ik zat op de fiets in bestwel zo’n nette mensenstraat met veel geld. Ik hoorde ineens 3 keer “mevrouw! Mevrouw! Mevrouw!” Er fietste niemand verder, dus ik dacht, oh huh, ik ben mevrouw :joy:. Toen zei ze “U VERLIEST UW HANDSCHOEN DENK IK!”. Dat klopte idd want die had ik in mn jaszak gepropt in alle haast. Maar mijn god wat voelde ik mij oud. Vooral dat U

11 likes

Not me die ‘RAW, next question’ (iets van TikTok) opzoekt en het nog steeds niet volledig snapt

3 likes