Het influencertopic #22

Buren in de straat hebben zoiets in de voortuin en dan nog 3 van die potten met een neppalm. Ziet er niet uit en in de koude maanden al helemaal niet :sob:

4 likes

Larissa Verbon?

4 likes

Het is weer 1 zeur festijn met Bonnie en Nick in Zeeland.

10 likes

Niks nieuws dus. Ik denk dat ze ons pas verassen wanneer ze een keer niets te zeuren hebben.

4 likes

Ja klopt

4 likes

Nou alle samenwerkingen met Armed Angels heeft het bedrijf niet ten goede gedaan… even geblurd in de hoop dat het niet via google verschijnt maar ze gaan hun marketingactiviteiten in nl/belgie stoppen

3 likes

Jawel. Ze komen je nu halen.

66 likes

…en trekken je een slechtzittende broek aan.

11 likes

Oh jeetje de trollen zijn er weer

4 likes

Misschien hebben ze die influencers al die tijd veel te veel betaald en moeten ze daarom nu stoppen. Ik kan me niet voorstellen waarom iedereen anders die slechtzittende kleding liep te promoten.

9 likes

Wanneer/waar heb je dit gelezen? Bonnie adverteertde gisteren nog.

5 likes

Waarom stoppen ze met hun marketingactiviteiten? Waarom heeft influencermarketing hen geen goed gedaan? Ik snap niks van dit bericht :sweat_smile:

10 likes

Nee snap het ook niet @ninna. Ik zie dat Leonie ter veld 2 uur geleden nog een ad op instastories heeft geplaatst van armed angels

5 likes

Ik had daar laatst een t-shirt van gezien dus ik ging op de site kijken. Zie ik deze slogan:

Dan ben ik er al meteen weer klaar mee. Er is iets aan dat merk wat me mateloos irriteert. Nou ja, een van die dingen is uiteraard die influencermarketing.

17 likes

Nina Pierson zal er wel een boek over gaan schrijven of nog erger: een online cursus :roll_eyes:

6 likes

Jammer dat scheiden al een werkwoord is.

8 likes

Er is 1 influencer die ik maar niet beu word en eigenlijk echt oprecht heel grappig blijf vinden en dat is la vie sanne. Ze heeft nu een highlight ‘chaos’ met alle dagdagelijkse chaos die ze meemaakt en ik moest er echt luidop mee lachen.
(Nee ik ben niet Sanne zelf, maar eens een positief bericht moet ook kunnen :smile:)

11 likes

Ik vind Saskia Weerstand ook wel leuk om te volgen. Komt zo relaxed over met die kinderen en die camper.

6 likes

Ja ik vind haar ook superleuk! Maar bij sommige dingen vraag ik me echt af: hoe dan? Is dit echt of in scène gezet?

5 likes

Haha ik denk bij haar vooral: ze doet nooit echt wat en toch hebben ze bakken met geld en een megagroot huis en kunnen ze vet veel op reis… Dan zou ik ook heel relaxed zijn… maar dit geldt voor de meeste influencers eigenlijk wel

11 likes