Leuk geprobeerd; het blijft lelijk. Ook als je er dromerige witte lakens aan hangt/op legt/omheen drapeert.
Omg wat heeft ze met haar haar gedaan
Oh ik vind het juist heel leuk
Ze is nu een echte Kelly Caresse
Welke Rachel?
Het is gewoon praktisch, een normale droogmolen?
Ik zie haar verder niets doen alsof het iets hips is.
Bericht is verwijderd zo te zienâŠ
En ik vind Rachel dâr haar echt super leuk zo kort!
edit: oh nee, hij heeft het opnieuw gepubliceerd https://www.instagram.com/reel/CtWUlEHo8RX/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Het is geen probleem maar ik vind het heel lelijk. Alsof het met een keukenschaar is afgeknipt tijdens een mental breakdown
Ik vind het haar ook heel leuk. Maar gelukkig dat smaken verschillen want ik zou echt dan weer een mental breakdown krijgen als ik op een ochtend wakker word en er staat een droogmolen in mijn tuin.
En sowieso dat ze er wel wat van probeert te maken want ten eerste is het spon en ten tweede waarom zou je er dan alleen maar witte of beige was aan halen en met je geposeerde beentje een hele serie fotoâs van laten maken om op instagram te zetten.
Past wel goed in de halve kaassoufflé-mythe: Bonnie die een halve sinaasappel meeneemt vanuit Rotterdam naar een vakantiehuisje in Zeeland
Edit: Maar dat van die halve sinaasappel is dus wél echt waar.
Had zo niet verwacht dat jij dit zou zeggen
Ik vind dat met de normale grote ook. Maar bij die nieuwe smaak van dit seizoen is het ijsje veel kleiner en beter te doen
Alleen is dit geen mythe.
Die verontwaardiging van Bonnie over een heel efficient en duidelijk geschreven handleiding ook. Ze vind âHet toontjeâ niet zo lief.
Dat haar van de vriend van Annemerel⊠op een BRUILOFT nota bene
Lekker aardig. Is gewoon zân kapsel toch.
God. Hoe durft hij
Oh ik vind het er echt heel erg onverzorgd uit zien
Annemerel haar haar zit wel fijn. Echt fijn dat de die Dyson heeft
Is annemerels man nou veel ouder dan zij? Of ziet ze er jong uit voor haar leeftijd