Het influencertopic #22

Leuk geprobeerd; het blijft lelijk. Ook als je er dromerige witte lakens aan hangt/op legt/omheen drapeert.

7 likes

Omg wat heeft ze met haar haar gedaan :flushed::flushed:

9 likes

Oh ik vind het juist heel leuk :heart_eyes:

13 likes

Ze is nu een echte Kelly Caresse

6 likes

Welke Rachel?

3 likes

Het is gewoon praktisch, een normale droogmolen?

Ik zie haar verder niets doen alsof het iets hips is.

3 likes

Bericht is verwijderd zo te zien

En ik vind Rachel d’r haar echt super leuk zo kort!

edit: oh nee, hij heeft het opnieuw gepubliceerd https://www.instagram.com/reel/CtWUlEHo8RX/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

9 likes

Het is geen probleem maar ik vind het heel lelijk. Alsof het met een keukenschaar is afgeknipt tijdens een mental breakdown

19 likes

Ik vind het haar ook heel leuk. Maar gelukkig dat smaken verschillen want ik zou echt dan weer een mental breakdown krijgen als ik op een ochtend wakker word en er staat een droogmolen in mijn tuin.

En sowieso dat ze er wel wat van probeert te maken want ten eerste is het spon en ten tweede waarom zou je er dan alleen maar witte of beige was aan halen en met je geposeerde beentje een hele serie foto’s van laten maken om op instagram te zetten.

2 likes

Past wel goed in de halve kaassoufflé-mythe: Bonnie die een halve sinaasappel meeneemt vanuit Rotterdam naar een vakantiehuisje in Zeeland :smile:

Edit: Maar dat van die halve sinaasappel is dus wél echt waar.

32 likes

Had zo niet verwacht dat jij dit zou zeggen :rofl:

3 likes

Ik vind dat met de normale grote ook. Maar bij die nieuwe smaak van dit seizoen is het ijsje veel kleiner en beter te doen

6 likes

Alleen is dit geen mythe.

8 likes

Die verontwaardiging van Bonnie over een heel efficient en duidelijk geschreven handleiding ook. Ze vind “Het toontje” niet zo lief.
:dizzy:

5 likes

Dat haar van de vriend van Annemerel
 op een BRUILOFT nota bene :smiling_face_with_tear:

6 likes

Lekker aardig. Is gewoon z’n kapsel toch.

6 likes

God. Hoe durft hij :roll_eyes:

10 likes

Oh ik vind het er echt heel erg onverzorgd uit zien

10 likes

Annemerel haar haar zit wel fijn. Echt fijn dat de die Dyson heeft

12 likes

Is annemerels man nou veel ouder dan zij? Of ziet ze er jong uit voor haar leeftijd

3 likes