Het influencertopic #22

Het gaat er toch om dat ze ook gewoon een sinaasappel kon kopen, ze ging nog boodschappen doen voor ze dat huisje ingingen. Dat ze dan een halve overgebleven sinaasappel meeneemt is typisch Bonnie. Ik bedoel, zijn er heel veel mensen die dat doen?

12 likes

ze zegt toch alleen maar ‘haha bonnie neemt een halve sinaasappel mee’? zo bracht ze het zelf ook in de vlog. niks ergs maar het is gewoon grappig

5 likes

O, geen idee, ik drink dat nooit. Ik vond het inderdaad gewoon grappig in verband met het halve kaassoufflé-verhaal.

5 likes

:rofl:Waarom zou je je hier zo druk om maken? Moet jij die halve sinaasappel dragen?

7 likes

Stiekem ambieer ik deze kant van Bonnie wel

Ik ben zelf echt het tegenovergestelde en ik zou zo’n halve sinaasappel dan thuis weg laten rotten. En ik koop dan in zo’n huisje alles nieuw (zonde) en dan zit je daar thuis ook weer mee, dus goed juist dat ze alles meeneemt haha

38 likes

Degenen die de halve sinaasappel grap serieus nemen maken zich er drukker om dan degenen die de halve sinaasappel snappen. :skull: :joy:

14 likes

Ik vond het ook mooi dat myron niet de overhand nam maar dit echt het verhaal van hem en zijn moeder was.
Stuk over zijn vader brak mijn hart wel een beetje. En hoe positief hij het wilde vormen.

12 likes

Ik had laatst zelf peper en zout en olie enzo meegenomen naar een vakantiehuisje, voelde me echt een successful adult. Heb thuis 4 zoutvaatjes ofzo van alle vakanties waar ik dat niet bij me had.

24 likes

Mijn vader gaat ook altijd zo onvoorbereid op vakantie, de vorige keer moesten we zelfs handdoeken kopen. Doodzonde. En die moet je dan eerst ook weer wassen en drogen en dat kost ook weer 5 euro

5 likes

Lol en dan rolt die WC rol er bovenop en ligt dat lekker in elkaar te marineren :rofl: (Is niet gebeurd maar dat zie ik helemaal voor me)

12 likes

Nee is echt goor

Haha die comment eronder ook :face_with_monocle:

9 likes

Volgens mij is Larissa op de vingers getikt. Zij had van de week een diy video om een of andere leuke print na te maken maar ik zie dat ze nu juist deelt dat namaken niet mag. Op account van de maker zie ik dat zij door tig bedrijven wordt nagemaakt. Wat een frustratie moet dat opleveren. Zie je je design in grote ketens liggen.

14 likes

Ik was nooit m’n handdoeken voor het eerste gebruik. Misschien ben ik wel een vies mens, maar waarom die moeite? En zeker voor vakantie kun je toch een uitzondering maken?

4 likes

Omdat nieuwe handdoeken niet zo goed drogen.

45 likes

O nooit wat van gemerkt.

7 likes

Ja en daarna zijn ze voor altijd verpest en drogen ze nooit meer goed af

Ja wat krabpaal zegt

2 likes

Dat is toch dat kaarsvet wat je opsmeert. Dr zit selftan in en je smeert er je porien mee dicht. Plus je bentvniet beschermt tegen uv. Me not callen.

3 likes

Marlieke k.oks heeft een reel gemaakt hoe blij ze is met haar tuin. Om als laatste shot neer te vallen op haar
 kunstgras. Oh de ironie.

7 likes

Jaaa hahaha, ik wilde het gister ook posten, zo jammer echt zo’n stuk kunstgras
 lekker natuurlijk.

3 likes