Het influencertopic #22

Als het huur is zo rond de 6-7k gok ik.
Een studio in new york is al gauw 3,5 tot 5k.

6 likes

Moer je daar ook niet zoveel keer je huur moeten kunnen verdienen om het te kunnen huren.

4 likes

Ja volgens mij wel. En een dikke deposit achterlaten. En in je huur zit vaak ook geld voor de makelaar.

2 likes

Volgens mij zei ze huur in een of andere podcast.

Ik denk inderdaad ook gauw 6-7k per maand.

4 likes

Misschien niet groot, maar wel meerdere kamers en dat betekent in NYC wel echt dokken

6 likes

Ja, de podcast van Kaj Gorgels volgens mij.

5 likes

Dit contrast met haar andere kanaal lol, zo iemand kan je toch niet serieus nemen.
Denk overigens dat ze hier ook wappie content op gaat plaatsten gezien haar covid meningen en de beschrijving onder de video. ā€œI’m at the age where I’m breaking down patterns and belief systems that no longer serve me.ā€

14 likes

Ik heb echt al tijden niet naar een video van haar gekeken maar moet hier wel even aan wennen… Ik weet dat ze in Amerika woont maar toch haha en ineens zo serieus. Is ze helemaal gestopt met dat andere?

8 likes

Net even gekeken, maar nee dat kanaal is nog steeds actief en met behoorlijke views. Dat maakt dit contrast nog ongeloofwaardiger, 2 compleet verschillende personages actief.

9 likes

Dat is wel een beetje apart. Dus je hebt de ā€œAmerikaanseā€ serieuze Djamilla nu? En de Nederlandse kinderlijke Djamilla? (Excuse me als ik haar naam niet goed typ).

5 likes

Vond het wel weer allemaal heel typisch Anna (tegenstrijdig) wat ze in die podcast vertelde.

Ze was het zat om uit koffers te leven en alsmaar onderweg te zijn, dus besloot ze in NY te gaan wonen. Hoewel ze nu nog steeds veel uit koffers leefde omdat ze continu heen en weer reist, en even later: ā€œik hou ervan om uit koffer te levenā€ (?)

Kai vroeg wat ze in NY de hele dag deed. Ze vertelde dat je daar heel veel carriĆØre kansen hebt, en even later: maar ik ga er niks ondernemen hoor…

En ook over de liefde 3x benoemen dat ze liefde zo romantiseert, nooit graag alleen is en na haar vorige relatie heeeel lang alleen is geweest om ā€œdingen uit te zoekenā€? Het is nu pas een jaar uit denk ik, waarbij ze ook wel leek te hinten dat ze nu weer samen is met iemand maar dat niet echt benoemde.

14 likes

Ik heb ook al geen tijden geen video van haar gezien. Het is idd best een contrast. Heb net de video even gekeken, ze legt daar in uit dat ze op MeisjeDjmilla meer een (kinderlijk) personage speelt wat ook een deel van haar is. Op dit ā€˜ā€˜Amerikaanse’’ kanaal weet ze nog niet precies wat ze wil. Maar ze meer delen van haar andere kanten en haar gedachten. Wat bedoelt is voor een ouder publiek.

4 likes

Zij was toen toch ook best snel weer gespot met die Thijs ofzo waar ze nu volgens mij zelfs matching tattoos heeft. Zoiets zag ik voorbij komen op een juichechannel

3 likes

Met haar vriend / verloofde had zo ook matching tattoos

3 likes

Vond haar video’s altijd zo kinderachtig en ze is 31 huhhh??? Wist niet dat ze nog steeds video’s maakte

4 likes

Ze zal waarschijnlijk wat hitte onder haar voeten voelen, dat ze als dertiger content maakt voor kinderen en dat dat dus haar publiek is. Vind het raar dat ze niet al minstens 5 jaar geleden mee begonnen is met omswitchen naar een ouder publiek, maarja…die videos bleven het goed doen dus $

8 likes

Enzo zegt dat hij nu 1/3e van zijn leven heeft gevlogd (in z’n 10 jaar jubileum vlog) maar dat klopt toch niet, of ben ik nou zelf heel dom :rofl:

5 likes

Hij is 30 jaar vlg Google dus wel toch?
Of bedoel je dat hij niet 10 jaar vlogt

7 likes

ahhh, ja ik ben dom. Ik zat te denken van zijn hele leven (toekomstig) niet alleen de 30 jaar

3 likes

Wel hele mooie vlog verder, hij is heel open over z’n verleden

3 likes