Het influencertopic #22

dat weet ik niet, ben maar weer vertrokken van de website en bekijk nu de prijzen van de Beerze bulten.
ben daar meer over te spreken. is ook dichterbij.

edit: Kids & Teens | Wellness | moar gut omg ze bieden daar welness voor kinderen en tieners. sta je daar dan als werknemer de verwende ruggetjes van de kinderen van de rich and famous te masseren :smiling_face_with_tear: Kinderen zouden toch gewoon lekker geaaid/gekriebeld moeten worden door hun eigen ouders en niet door een masseuse.

16 likes

Mijn ponykamp vroeger was veel goedkoper

11 likes

Zoveel voor een vakantie mét kinderen? Mijn gunst.

15 likes

Het is volgens mij wel op basis van volpension, incl babyvoeding, luiers en een soort kinderopvang?

7 likes

Ja ik zie mogelijkheden voor wintersport 2024

16 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Beutyblogtopic XL #15

Dit haha. Zal wel weer >3k per nacht zijn.

2 likes

Dit ziet er echt mega chill uit, de luxe en looks van een adults only hotel maar dan kindproof. Ga dit pitchen voor volgende vakantie :grimacing:

4 likes

Ja eens, maar het zou alleen al helpen als het verdienmodel niet zo lucratief zou zijn. Het is toch bizar hoeveel extra views/ likes iemand krijgt als er kinderen bij betrokken zijn? Ik snap dat echt niet, zoveel commentaar op al die influencers maar er wel allemaal massaal naar kijken :clown_face:

2 likes

Ik ben tegenwoordig helemaal into de kneuterige fitfluencers. Vindt het echt chill om gewoon de stories van hun dag te zien omdat ze vaak vet productief zijn en gezond leven, zonder dat het meteen volledig out of reach is. Tegelijkertijd hebben ze ook een bepaalde kneuterigheid die ze laten zien die ze wel relatable maakt, zoals wandelen in de lunchpauze, op bezoek bij oma, weekboodschappen doen etc. Ik ben eigenlijk zelf verbaasd dat ik dit zo leuk vind om te volgen maar het motiveert mij wel ofzo? En die kneuterigheid spreekt me misschien nu ook gewoon meer aan nu ik zelf een gezapige dertiger ben :joy:

12 likes

Nu ben ik wel benieuwd welke fitfluencers dat zijn (in de hoop dat ik zelf ook gemotiveerd raak haha).

12 likes

Haha ja ik twijfelde al om ze erbij te zetten maar dacht misschien heeft niemand hier interesse in. En ik vind het leuke normale meiden dus ik hoop dat ze hier niet teveel commentaar krijgen. Maar bijv. inshapemetfreek en loseweightwen.

7 likes

Jaa shapemetfreek is zo leuk op insta, kan echt genieten van haar stories want het is zo relatable, en wendy ook voor de recepten.

Vind Mindgains_ wat dat betreft ook leuk, heel motiverend. Maar ben ook op zoek naar meer tips, alle leuke fit accounts die ik hiervoor volgde zijn tegenwoordig fulltime fitfluencer waardoor ik ze dan niet meer zo relatable en leuk vind.

7 likes

Ik snap ook niet waarom mensen daar graag naar kijken. Ik vind het zelf heel saai haha

5 likes

Lol, deze vrouw heeft as we speak al meer gedaan met haar dag dan dat ik een hele dag ga doen. Het is 9.30……

Ik vind er ook niks aan en alles behalve relatable haha

8 likes

Huh? Ik heb het over kinderen haha. Niet over fitkechs love fitkechs

7 likes

Het is nog vroeg :clown_face:

3 likes

Ik vind de tas van YSL in de shoplog van Vera echt super mooi, alleen als ik bedenk wat die tassen zo ongeveer mogen kosten heb ik iets van: nevermind.

3 likes

Geniale reactie! :metal:

Nou, ik mag van mezelf even geen designertas meer kopen, hoe mooi ik ze ook vind. :grin:

9 likes

Zit die Haribo vlog van Bonnie te kijken, maar weet iemand wat dat “pik” nou eigenlijk betekent? Ik probeer het te googlen maar kom er niet achter :joy:

9 likes