Het influencertopic #22

Oh ik zie het haha verwarrend

3 likes

Ja het kapitaliseren ervan vind ik ook stom, maar denk dat dat een beetje inherent is aan influencer zijn

5 likes

Imo is het heel gezond om hobby’s te hebben zonder dat het iets moet worden. Dat je gewoon gaat pottenbakken/borduren/taarten bakken/moestuinen/fietsen omdat je het leuk vind en zonder dat het een Etsy shop, insta account met veel volgers of bedrijf oid moet worden. Maar dat het gewoon voor jezelf is omdat het leuk is en dat je er lekker mag aankloten zonder verwachtingen. Maargoed, wellicht is dat voor iedereen anders :slight_smile:

42 likes

Of dit nou echt in een influencertopic past, niet perse, maar het is een mens die zichzelf filmt tijdens zijn leven en het op youtube zet.
Zijn videos zijn echt geweldig, heb hem kortgeleden ontdekt en geniet er echt van.
Hij bezoekt allerlei plekken over de hele wereld en legt gesprekken met locals vast waardoor je een veel genuanceerder (wel meer hangend naar het positieve) beeld krijgt.
Ik zag deze als eerst en vond het zo innemend.

15 likes

Heeel toevallig zag ik dit filmpje afgelopen week ook via insta voorbij komen, naar aanleiding daarvan ben ik ook z’n filmpjes gaan bekijen

6 likes

Het contrast ook tussen de Florida (die vond ik echt hilarisch…die mensen zijn zo privileged dat ze het niet eens doorhebben) video en The Bronx. Hij krijgt het voor elkaar om mooie momenten vast te leggen maar ook de vibe van elke locatie.

9 likes

Is een YouTube aanraders topic, daar past ie ook wel in.

2 likes

Mij werd deze ook aangeraden en heb daarna de video gekeken met 2 vrouwen die sekswerk hebben gedaan in Las Vegas, hebben kunnen ontsnappen aan hun pooier en nu andere vrouwen helpen die hetzelfde meemaken, ook een tip

4 likes

Dit zou eigenlijk een reclame moeten zijn om ouders te waarschuwrn.

22 likes

In Duitsland is dit ook een reclame! Van t mobile

7 likes

Hahahaha heerlijk is dit he mijn moeder is ook groot fan

7 likes

Ooh toch wel! Het stond er vaag bij. Maar dit zou hier ook wel mogen en in amerika al helemaal.

8 likes

Ja, vind ik ook. Indrukwekkend!

6 likes

Ja love Debby zij is echt mijn guilty pleasure met haar oalerwets kokk’n

7 likes

Jaaaa lov Debby! Ik volg haar niet écht maar ze duikt altijd op in mijn feed en dan blijf ik kijken. Ze lijkt me een hardwerkende lieve vrouw die van het goede leven houdt. Echt stom dat mensen onaardig doen in de reacties.

4 likes

Oh is ze weg bij de jacq? Ik keek daar dus soms naar speciaal voor haar. Goede tip dit, nu kan ik me met haar kookfilmpjes vermaken.

2 likes

Sportalm!

Maar wat leuk, ik wist ook niet dat ze daar weg was!

5 likes

Ja super leuke vrouw vind ik haar ook. Instagram laat altijd als eerste de reacties zien van de mensen die jij volgt. Dan zie ik altijd dat m’n tantes haar ook allemaal reacties sturen “ik heb het gemaakt, hartstikke lekker. Dankjewel!” of “laat de mensen in de reacties maar praten, ze hebben duidelijk nog niks van je gemaakt!”
Haha

17 likes

Ik vind het ook echt een leuke vrouw! Ik vind het Twentse accent ook heerlijk om naar te luisteren (voor degene die dat ook vinden, de film: De beentjes van Sint Hildegard is dan een aanrader!)

13 likes

Volgt iemand hier sighswoon? Zij is een Amerikaanse influencer/tumblr girl/schrijfster en een deel van de tijd is ze een beetje te spacey voor me en kan ik haar niet volgen, deel van de tijd vind ik haar wel interessante blik op dingen hebben. Maar ze heeft nu een story over dat ze in een eerder leven een Sea cucumber in een touch tank (aquarium) was, waarbij ze gaat huilen en zegt dat dit zoveel past trauma verklaart, maar ik ben echt in twijfel of dit nu serieus is of een grap

18 likes