Geniale reactie!
Nou, ik mag van mezelf even geen designertas meer kopen, hoe mooi ik ze ook vind.
Geniale reactie!
Nou, ik mag van mezelf even geen designertas meer kopen, hoe mooi ik ze ook vind.
Zit die Haribo vlog van Bonnie te kijken, maar weet iemand wat dat “pik” nou eigenlijk betekent? Ik probeer het te googlen maar kom er niet achter
Wie gaat dat Moar Gut even uittesten?
Hier staat er fizz op, staat volgens mij op alle ‘zure’ snoepjes
Ja nu je het zegt, hier in NL ben ik ook altijd in de war met Haribo omdat ik dacht dat fizz dan een beetje schuimachtig zou zijn, en er staat bijna nooit op “sour” als het zuur is.
Ik vind Mindgains en Wendy wel echt leuk! Freek vind ik wel veel van hetzelfde, dus die op een gegeven moment weer ontvolgd.
Waar slaat tegenwoordig dat “fit check” op als influencers hun outfit willen showen dat heette toch gewoon OOTD?
Oh fitcheck heeft facebook bereikt zie ik.
Alsof OOTD compleet logisch klinkt voor iedere pre-millennial.
Dingen veranderen he, door de tijd heen
Gewoon #wivah voor mij hoor
Haha ja ik dacht de eerste keer dat ik ergens fit check zag staan dat het om een soort before en after ging van hoe ‘fit’ iemand geworden was
zodra iets dit forum bereikt weet ik dat het niet meer cool genoeg is om te zeggen
Toch een beetje alsof je moeder een van je woorden overneemt en dat je dan denkt ja nee laat maar…
Dat je iets post en mensen reageren met “Wie???” en “TIKTOK? Haha, die onzin doe ik niet aan hoor!!!”.
Ik voel me nu een beetje alsof ik op het tina forum zit.
Is daar een link te vinden naar Beukenlaan 35
Oooh favoriet ever, ik zou dit zoo graag nog eens willen doen
Het klinkt altijd nog beter dan ‘fitje’ zoals Laura Ponticorvo altijd zegt.
Wow. Heeft ze geld overgemaakt naar haar spaarrekening? Ik wist niet dat daarvoor een cursus van Sanny en Jorg noodzakelijk is.